Narušitel

• USA Intruder (více)

Nebezpečný zabiják zůstává se zaměstnanci samoobsluhy po uzavírací době a začíná se odvíjet napínavé drama. (Hollywood Classic Entertainment (H.C.E.))

Recenze (109)

sidzej

Mam rad slashery ale toto dielo malo tak prisernu reziu, strih, kameru a vraha ze mi "dramaticke sceny" prisli doslova na smiech. Nulovu atmosferu dorazil maximalne dementny koniec takze jedina vec ktora sa na tejto amatercine da ocenit je vcelku slusne gore. Skoda premrhaneho potencialu. Zial nie kazdy vie navodit atmosferu ako Carpenter. ()

Wacoslav1

Ty krávo! Tuhle pecku jsem neměl vůbec ohodnocenou?! Tak to nechápu... Moc díky ArnoldoviJ za připomenutí. Shlédnul jsem to po nějaký době a je to pořád neskutečně kreativní masakr kde stačí zavřít pár chudáků na vybití do jednoho krámu a tam je postupně likvidovat všemi představitelnými prostředky co jsou k dispozici. Jinak Raimi nerežíroval pouze hrál spolu z bráchou, ale určitě do toho měl co mluvit, protože ten styl je jeho včetně drsný finální pointy. Uff to jsem hlavním hrdinům po tom čím prošli fakt nepřál. Bez keců.100% ()

tron

„Asi som sa nechal trocha uniesť...“ Po stránke atmosféry pôsobivá vyvražďovačka. Odohráva sa počas nočnej šichty v supermarkete, kedy sú vedúci, zástupcovia, majitelia, predavači a pokladníčky, konfrontované so šialencom, ktorý ich brutálne zabíja. NARUŠITEĽ je zaujímavý (SPOILER okrem obalu DVD, na ktorom je vycapený ústredný zlosyn SPOILER) tým, že si v ňom menšie úlohy strihli Sam a Ted Raimiovci a ich rodinný priateľ, Bruce Campbell. Neoriginálny scenár, ozvláštnený zaujímavým beznádejným koncom, je zaujímavý najmä pre divákov, ktorí niekedy pracovali v podobnom prostredí (postavy sú vyvražďované „vlastnými“ zbraňami, napr. mäsiar končí zavesený na mäsiarskom háku). ()

Fox Mulder

Slaboduchý béčkový slasher z konce 80. let od režiséra Scotta Spiegela (kamarád Sama Raimiho). Na první pohled je vidět, že Spiegel se snažil natočit dobrý krvavý slasher, ale moc se mu to nepovedlo. Některé uhozené scény střídají špatnými dialogy a tak to jde celý film. Jediný klad tento film má opravdu snad jen ty masakry, které jsou opravdu lahodné. Jinak Spiegele styď se, to si říkáš spolupracovník Sama Raimiho!!! ()

Bloody13

Pro mě je Narušitel kult jako kráva. S prvním promítáním jsem měl tu čest ještě z éry ošuntělých VHSek, kdy páska byla skoro v dezolátním stavu, takže obraz se zvukem nebyly to pravé ořechové. To mi však nebránilo si tenhle čisťounký slasher pořádně vychutnat. Zpočátku se toho moc neděje, ale jakmile se ke slovu přihlásí slušné množství všech těch bodacích, řezacích nebo drtících nástrojů, pravověrný fanda nemůže být zklamán. Společně s hustou atmosférou uvnitř uzavřeného marketu jsou nejsilnější stránkou brutální mordy, při kterých si svých pět minut slávy odbudou i oba bratři Raimiovi. Až moc obyčejný zabiják a WTF konec mi tuhle zábavu nezkazily. Jo a Bruce Campbell se tu mihne v závěru coby policajt, ale lehce ho přehlédnete. ()

Zajímavosti (11)

• V Itálii vyšel tento film pod názvem Terrore senza volto, což v překladu znamená Terror bez tváře. (Chatterer)
  • Na obale z DVD vydania je uvádzaná Renee Estevez ako Jennifer, tú však v skutočnosti hrá Elizabeth Cox, Renee Estevez hrá jej spolupracovníčku Lindu. (beso74)
  • Aj keď sa dej príbehu odohráva počas jedinej noci, je si možné všimnúť, že sa v obchode pravidelne menia čísla časopisu TV Guide. Film bol totiž natáčaný niekoľko týždňov v skutočnom obchode Bell v Kalifornii po skončení jeho otváracích hodín. (beso74)