Hidden je postapokalyptický film o manželech s malou roztomilou dcerkou. Po náhlém vypuknutí nákazy se rodině na útěku podaří nalézt nepoužívaný protiatomový kryt. Tento úkryt jim poskytuje veškeré nutné vybavení pro přežití, ale jak dlouho jsou schopni vydržet a co na ně vlastně číhá venku? (TheDon)

Recenze (189)

Big Bear

Jako milovník postapo filmů jsem Hidden vřele přivítal do mé sbírky filmů s tímto žánrem. Nečekal jsem moc, o to větší bylo překvapení. Sice jsem už od prvopočátku jaksi podvědomě tušic kdo jsou oni ,,dýchači'' , to mi ale nijak nebránilo se místy solidně bát. Příběh byl docela solidně vystavěn a jak vida k dobrému hororu z konce světa stačí pár ohořelých baráků, vrak školního autobusu a kryt CO 2+1. Herci byli dobří, zejména holčička hrála velmi přesvědčivě. jen doufám, že se jí po natáčení nezdálo o dýchačích a nelezla pod postel :-). Závěr sice trochu překvapil, na stranu druhou mi přišel podobný tomu z The Road. I ta závěrečná hudba byla podobná i když Nick Cave je Nick Cave. Tady zejména ve vypjatých momentech hutně gradovala a solidně přidávala na napětí. A kladně hodnotím i příjemnou stopáž, těch 84 minut uteklo jak voda a nikde nic nepřebývalo ani nechbělo. Za mne tedy spokojenost a dávám 4 plechovky broskví. * * * * ()

J*A*S*M

Kde se vzal, tu se vzal, docela parádní postapokalyptický survival. K filmu bych měl pár kritických připomínek, ale abych je vysvětlil, musel bych značně spoilerovat. Proto se spokojím s ne zcela konkrétním povzdechem, že se mi zdá, že ten film s divákem nekomunikuje úplně férově. Výsledkem je nicméně docela svěží a překvapivá, herecky i režijně bezproblémová variace na klasické nákazové / zombíkovské téma, které se zhruba 80 minut času myslím vyplatí věnovat. Po komorně dramatické první polovině se to docela slušně rozjede, až mě to překvapilo. Malá holčička v hlavní roli jinak trochu pije krev, ale dá se to vydržet. ()

Davies182

Do dneška sem sám sebe namyšleně považoval za poměrně zkušeného hororového gurmána... jen aby mi strašidelná story o Rayově schovávající se rodince hned natřikrát sevřela plíce. Být to celé o deset minut kratší, jdu bez přemýšlení do plnejch, jenže to bysme zase přišli o tu poslední z parádních point. I přesto zatím jasnej horor roku a totální nejen fajnšmekrovská povinnost! ()

Aluska88

Výborné, komorní post-apo se skvělým obsazením a nečekanou pointou. Ze začátku to vypadá na docela poklidný rodinný život "pod zemí", se zajištěnou školní výukou a četnými zásobami jídla. Idylku však narušuje přítomnost "Dýchačů". Co jsou vlastně zač? V jednu chvíli se tak ničím nerušený děj přehoupne v krutý boj o přežití. Napětí se začíná stupňovat, stejně jako atmosféra, která již od počátku filmu dodává příběhu ten správný, temný "nádech." Postupně na nás snímek vybalí spoustu informací, sem tam nějaké ty útržkové flashbacky, díky nimž se dozvídáme alespoň něco málo o tom, jak to všechno začalo a dozvíme se také to, kde že se to celá rodina vlastně ukrývala. Zpracování ponurého post-apokalyptického světa je skvělé, i když z něj zároveň moc neuvidíme, ale i to málo stačí na dobrý dojem. Závěr snímku překvapí nečekaným odhalením toho, kdo to vlastně jsou "Ti druzí." ()

pepo

Super jednohubka. Prvé dve tretiny sú napínavé, pôsobivé a veľmi solídne natočené s pár výbornými scénami. Proste to čo som čakal od druhého Cloverfieldu a nedostal to. Záver to však (aj keď je cool vymyslený a natočený) dosť rozbíja svojou prílišnou B- čkovosťou. Škoda, že bratia Dufferovci nie sú lepšími rozprávačmi, pretože to mohlo byť fantastické. Takto "iba" slušný nadpriemer a veľmi príjemne prekvapenie. Silných a oveľa spokojnejších 7/10 ako pri spomenutom Cloverfielde. ()

• Film neobsahuje žiadne úvodné titulky, len názov filmu. (mivr)