Atlantic Rim – Útok z moře

• USA Atlantic Rim (více)

Co se děje v Mexickém zálivu? Postupně mizí ropná plošina i ponorka. Do hlubin oceánu jsou spuštěni roboti, kteří jsou řízeni speciálně vycvičenými vojáky, aby tuto záhadu prozkoumali. (TV Barrandov)

Recenze (34)

renegad odpad!

Na najhlbšom dne filmovej žumpy sa čosi pohlo a pokúsilo sa to nájsť si svoje miesto na slniečku blockbusterov. Vzápätí ho však chytila oceľová ruka trikového programu Win 95 a stiahla späť k sebe na dno zanechajúc po sebe niečo čo sa nápadne podobá na nápis Asylum. Po tomto filme hrozí divákom davová psychóza a budú musieť podstúpiť lobotómiu ( v prípade že videli celý film a tým šťastnejší čo stihli utiecť po závere úvodných titulkov zostane dva dni nevoľno). Tak zbytočný film som už dlho nevidel. Herci/neherci by mali dostať medailu za výkony roka. ()

-bad-mad-wolf- odpad!

Von se ani del Toro moc nevytáhl, ale tohle je i na Asylum silný kafíčko. Ohromně nucený plagiát každým záběrem křičí "naletěls, debile!" a buď už postrádá tradičně mamutí porci nechtěného humoru, nebo jí naopak má takové množství, že to průměrný pozemšťan není schopen pobrat. Graham Greene, kdysi tančící s vlky, by na tohle bebíčko potřeboval náplast o rozloze Bangladéše. ()

Maza2222

Vy jste fakt Hateři, jenom kvůli tomu, že to kopíruje pacifik rim, tak odpady??!! Jste šílení Hateři. Ale k filmu. Hodně se mi líbila ta stvůra (drak,ještěr nebo co to bylo). Ničení města,žranic a akce bylo mnoho. Souboje roboti vs příšery-Luxusní. Jsou ve filmu ale i místa, co jsou hluchá nebo nic moc. Nebýt té zaverečné bitky, dávám 80%, ale kvůli té bitce dávám 90%. Pro mě rozhodně lepší než Pacifik rim. ()

herr_carter odpad!

to mě poser vole aneb aby tě pes jebal do nohy....Pacifik rim právě dostal Oscara za nejlepší film všech dob.." aktivuju modrýho boota...ok..blížím se ke 490 metrům...Můj boot se deaktivoval..v pohodě Tracy???".... a spoustu dalších neuvěřitelných hlášek právě nyní na tv Barrandov...tlak se zvedá exponenciálně, tudíž jsme v prdeli, protože ani jeden z vás kreténů to neumí vyslovit..je to tu samý lodní vrak, navíc všechny rozbité na šrot...kristovanoha, ještě že mám v sobě 6 piv...............moje hodnocení = 0 z 10. ()

cortez odpad!

Co je moc to je moc. Já nevěděl jestli brečet nebo se smát. Více marný a trapný film jsem dlouho neviděl. A slovo viděl je značně přehnané, neb jsem viděl asi 15 minut filmu a i za to se proklínám. A ty herecké "výkony".... jaaaj. No, ani jsem netušil, že něco takového můžou vysílat v TV. To by mělo být i pod jejich úroveň... na druhou stranu, pokud třeba TV dostává placeno za to, že vypustí do éteru takovou spraseninu, tak asi jo, prachy jsou prachy, bohužel. Pokud by bylo horší hodnocení než odpad!, dám ho dvakrát:) ()

Zajímavosti (12)

• Behom úvodnej porady o tom, či nasadiť roboty na hlbokomorský prieskum, sa na plátne za admirálom (Graham Greene) úplne menia obrazy v jednotlivých strihoch. (ČSFD)
  • Všetci mŕtvi po útoku monštier majú iba malé zranenia, takmer nikto nie je roztrhaný, rozdupaný, zavalený sutinami ani nič podobné. Očividne nemohli zomrieť útokom príšery. (ČSFD)
  • Vojaci strieľajú po všetkých monštrách opakovane z karabín M4. Tieto zbrane majú relatívne malý puškový kaliber. A hoci sa už pri prvom stretnutí ukáže, že nie je dosť silný na zranenie monštier, všetci vojaci behom ďalších stretnutí používajú tento typ zbrane, nikoho nenapadlo nasadiť snajprov s vysokovýkonnými puškami. (ČSFD)