Zatímco se bývalý mariňák Frank Castle snaží vyrovnat se svou traumatickou minulostí, bere zákon do vlastních rukou. (Netflix)

Recenze (43)

brasek

Pilot veľmi nezaujal, práve naopak... ale netreba veľa očakávať od vecí v ktorých figuruje Netflix. Akcia s kladivom pekné vyvrcholenie dovtedy fádneho príbehu, naopak akcia s mafiánmi absolútna fraška... Punisher súcití s mladým hispánskym chlapcom čo sa dal nahovoriť na krádež a vyvraždí okradnutých? Ale to je blbosť! ()

David.Darco

Jon Bernthal ma prekvapil! Rovnako tak technická vyspelosť, nápaditosť v strihu a použitá hudba! Atmosféricky to šľape na 110%. Dokonca aj tá otrepaná, sto krát premletá mini-zápletka bola svojim spôsobom zadosťučiňujúca. Ale popravde potešilo ma, keby sa do budúcna tvorcovia takým klišé vyhýbali čo najviac. Úplne ma nenadchli ani akčné scény, ktoré sú zatiaľ akési nesvoje a jemne chaotické. 3,5* ale pre tento krát zaokrúhlim hore. ()

VLADEK

Pro mne jednoznačně nejhorší první díl ze všech marveláckých seriálů, které jsem viděl. Kdyby nebylo tak vysoké hodnocení, tak bych u tohoto prvního dílu i zůstal. Uvidíme, třeba se pletu, nebo je to prostě tím, že s ohledem na můj věk už jsem takových "hrdinů" ve filmu viděl nespočetně a nestačí mi dvacet mrtvých během 15 minut, ani chytré řeči o tom jak v dnešní době lidé chtějí žít životy jiných. ()

kotilion

Lepší 3 hvězdy. Marvel-Netflix se od druhé série Daredevila nedokáže vymanit ze sevření slabých scénářů, slabé režie a repetetivnosti scén. Další seriál, další kupa nezajímavých vedlejších postav, jejich dějových linek a rozvleklé tempo. Ale Jon Berenthal a jeho Punisher je natolik zajímavá a dobře zahraná postava, že si vaši pozornost udrží. Ze skvělé hudby a akce jsem byl skoro nadšený. Rozhodně se jedná o nejlepší Marvel-Netflix pilot od dob Daredevila 2, ale je tu velký prostor pro zlepšení. Uvidíme, co nabídnou další díly. ()

Martrix

Kdo už zná Franka z Daredevila, ten má velmi dobrou představu, co se bude dít. Jestliže doteď poháněla Franka pomsta, šmrncnutá veteránským komplexem z války, tak teď, když už pobil všechny, kteří měli podíl na vraždě jeho rodiny(a dalších x lidí, kteří si to podle něj zasloužili), se pokouší začlenit do "normálního" života-přežívat bez zabíjení. No a protože je to seriál, tak je jasné, že se to začleňění zvrtne a Frank bude opět dělat to, co mu jde nejlépe. Skvěle natočené, napsané, Jon s přehledem seriál utáhne a to u toho nemusí ani mluvit...prostě zatím je to veleslibný rozjezd seriálu, který jistě nabídne mimo akční řežby, také inteligentní zápletku. A jako bonus navíc...parádní hudba na konci... . Těším se na další díly. Ostatní šašky z Defenders si nechám ujít, nebudu si po Daredevilovi kazit chuť. ()