Série(2) / Epizody(16)

V krušných počátcích zombie apokalypsy se skupina zcela neznámých lidí musí semknout a najít v sobě sílu, aby dokázali přežít a dostat se zpátky ke svým blízkým. (Netflix)

Recenze (108)

Socrates

Asylumáci natočili pro Netflix zombie seriálek. A jejich rukopis je trochu znát. Nic novýho pod sluncem, jseš kousnutej nebo prostě nějak chcípneš a za chvíli je z tebe zombík, kterýho jde zneškodnit jen průstřelem mozku, popřípadě jeho rozmlácením. Asi proto většina postav se zbraní v ruce nejdřív vyprázdní zásobník do trupu nemrtvejch, přestože je to ani trochu nemůže zpomalit, natož zastavit. Hlavně že kdejaká baba, která tu přijde ke kvéru, si hned zkušeně otestuje mířidla, zaujme postoj letitýho mariňáka a vůbec se chová, jak kdyby prošla základní vojenskou službou s několika akcemi v terénu. __ S výjimkou asi dvou dílů, ve kterých se něco opravdu důležitýho řeší (na čí stranu se postavit apod.), je to jen bezduchý dílo s okoukanejma honičkama, ve kterým si ani nemáte šanci najít cestu k nějakým postavám, snad s výjimkou plochý Vietnamky (prvních pár dílů jsem váhal nad pohlavím) a hispánskýho Williama. ()

Vojťas

Nechce se mi věřit, že to natočila společnost Asylum. :-O Vedle všemožně chrlených braků tu máme prequel k nemožnému Z Nation. Zde si berou tvůrci na paškál FTWD, ale naprosto dechberoucím způsobem. Konečně herecké obsazení, kdy to nevypadá jen na kolemjdoucí z ulice. Konečně kamera, která diváka vtáhne do akce. Konečně podmanivá hudba, která umocňuje celý zážitek. Obrovské překvapení! Ani jsem nedoufal, ale tvorba pod hlavičkou Netflixu přináší ovoce! 80 % ()

mosnak

1) Jednoznačně milé překvapení. Nemůžu se dočkat dalšího pokračování. Líbí se mi především díl, který ukazuje tu skutečnost. Jak by se lidé chovali v určitých situacích a že né všichni jsou jen hrdinové, kteří rozmasakrují milióny zombíků - 82% 2) sjel jsem druhou sérii a ta me neskutečně zklamala. Nelogické chování postav a ve výsledku zjistíte, že vlastně vůbec o nic nešlo. A osud všech postav je vám úplně u prdele - 35% ()

Mr.Ward

Nevím jak moc je potřeba znát seriál Z Nation, jelikož Black Summer je jeho prequel... mě k sledování dohnal trailer, počet epizod a jejich délka. Bohužel, i když první epizoda je fakt dobrá, časem se to nějak zajímavě nevyvíjí, pořád se jen někam utíká a konec byl takový nějaký. Celkově mi přišlo, že to zůstalo někde na půl cesty. Případné další sérii ale určitě šanci dám. ()

viky13

Některý scény jsou solidně na tři až čtyři hvězdy, ale já je dát fakt nemůžu. Postavy jsou tak dementní, že nechápu proč jsou ještě na světě (ve druhé sérii ještě o trochu víc). Některý jejich rozhodnutí si nejde vyložit jinak, než že chtějí zhebnout a to mě fakt rozčiluje. Tyhle ty "fuck-upy" se projevují nejvíc u hlavní hrdinky, která je už tak nesnesitelná (a to mám Jaime King jinak moc ráda.. ani jsem netušila, že umí hrát takovou zabedněnku). ()

• Natáčelo se v Beisekeru (Alberta, Kanada). (BMW12)
  • Když na chodbě narazí na partu dětí, vezme Rose (Jaime King) zbraň Spearsovi. V následujícím záběru jí už ale má zase Spears (Justin Chu Cary). (Duoscop)
  • Když William (Sal Velez Jr.) řídí auto, tak v některých záběrech drží v ruce láhev s vodou a v některých ne. (Duoscop)