Série(2) / Epizody(16)

V krušných počátcích zombie apokalypsy se skupina zcela neznámých lidí musí semknout a najít v sobě sílu, aby dokázali přežít a dostat se zpátky ke svým blízkým. (Netflix)

Recenze (108)

HAL

Návrat ke kořenům žánru, který kupodivu se svým "mateřským" seriálem Z Nation nemá prakticky nic společného. Což já osobně olituji, neb mě těch pět sérií punkových ultrazběsilostí nadmíru bavilo, ale pro většinu lidí bude Black Summer rozhodně stravitelnější. Zombies jako nesmrtelný zdroj hrůzy pro pár postav, které se dají random dohromady, a nikdy u nich není jisté zda se všechny dožíjí konce dílu. Žádná telenovela jako u Walking Dead, není divu že seriál vychválil i Stephen King. Překvapující je ovšem velmi proměnlivá délka dílu - počáteční díly mají klasickou třičtvrtěhodinu, ale některé z pozdějších třeba jen polovinu. Ne že by to jakkoli vadilo, potenciál k bingování je beztak velký, a i ty samotné díly jsou ostatně epizodicky členěné. Jen je to zajímavý trend na streamovacích platformách, který nejspíš uvidíme v budoucnu čím dál častěji. /// Druhá série - wow! Výrazná změna stylu a hlavně masivní nárůst ambicí autorského týmu, kdy se snaží dosáhnout snad až ke svatému grálu vážných apokalyptických filmů, McCarthyovské Cestě. A nemůžu říct že by to byla snaha úplně marná, je to drsná podívaná, a díky nelineárnímu vyprávění i docela zajímavé příběhové puzzle. Už jen z úvodní akční sedmiminutové scény bez střihu se Snyder se svou Armádou mrtvých musel rozbrečet někde v koutě.  8/10 ()

Mr.Ward

Nevím jak moc je potřeba znát seriál Z Nation, jelikož Black Summer je jeho prequel... mě k sledování dohnal trailer, počet epizod a jejich délka. Bohužel, i když první epizoda je fakt dobrá, časem se to nějak zajímavě nevyvíjí, pořád se jen někam utíká a konec byl takový nějaký. Celkově mi přišlo, že to zůstalo někde na půl cesty. Případné další sérii ale určitě šanci dám. ()

Gogo333

Seriál se zombíkama, sem s nim. Bohužel při sledování jsem se zarazil, že to vypadá jako amatérský seroš z YT a na konci, když naskočil nápis The Asylum, tak bylo jasné, proč je to takové. Výhoda seriálu je, že epizody jsou krátké a relativně plné akce, takže to rychle uteče a člověk ani nelituje toho, že to je o ničem a je tam spousta stupidních postav. Zpracování je bídné jak je u společnosti Asylum zvykem, ale kdo si v jejich tvorbě hoví bude spokojen. 40% ()

AppleCore

Parádní kamera v souhře s výbornou atmosférou a chaosem, podpořená skvělým soundtrackem a řadou neskutečně vypjatých momentů. Škoda hodně nudnýho vizuálu (color grading/obrazová post-produkce) a nevýraznýho obsazení. Black Summer je jinak, přátelé, mnohem zábavnější a dynamičtější než všemi opěvovaný Walking Dead! ()

viky13

Některý scény jsou solidně na tři až čtyři hvězdy, ale já je dát fakt nemůžu. Postavy jsou tak dementní, že nechápu proč jsou ještě na světě (ve druhé sérii ještě o trochu víc). Některý jejich rozhodnutí si nejde vyložit jinak, než že chtějí zhebnout a to mě fakt rozčiluje. Tyhle ty "fuck-upy" se projevují nejvíc u hlavní hrdinky, která je už tak nesnesitelná (a to mám Jaime King jinak moc ráda.. ani jsem netušila, že umí hrát takovou zabedněnku). ()

• Když William (Sal Velez Jr.) řídí auto, tak v některých záběrech drží v ruce láhev s vodou a v některých ne. (Duoscop)
  • Když na chodbě narazí na partu dětí, vezme Rose (Jaime King) zbraň Spearsovi. V následujícím záběru jí už ale má zase Spears (Justin Chu Cary). (Duoscop)
  • Natáčelo se v Beisekeru (Alberta, Kanada). (BMW12)