Po krádeži Teseraktu se Loki ocitá před soudem Temporálně Variační Agentury. (Disney+)

Recenze (75)

gumbo

Zatím průměr. Různé verze strážců času už tu byli několikrát a tato zatím nevypadá nijak originálně. Loki už po těch všech filmech nepotřebuje brousit charakter dalšími a dalšími proslovy a tady toho kecani bylo celkem až zbytečně moc. Vypadá to zatím lépe než F+WS, ale ke kvalitě WandaVision to má zatím hodně daleko. 65% ()

oveckaoa

Zatím 6 z 10 výše nejdu je tam více otázek než odpovědí například proč Lokimu z roku 2012 pouští život i toho druhého Lokiho? tak uvidíme co odpoví. Dále nechápu proč záporný Loki cestuje do 15 a výše století co tam jako mění za čas a k čemu to je? Jediný výrazný pozitiv co si z toho odnáším je to,  že spoiler Loki zavedl nevědomky temné elfy ke své matce a oni ji zabili. Dám zatím 60 nečekal jsem nic tak, že nejsem ani zklamaný ani nadšený to hodnocení je uvalené jako vždy na csfd u každé marvelovky. 60 procent ()

Cappuccino

WandaVision a Falcona s Winter Soldierom som nevidel. Marvelovky pre mňa boli vždy zábavnou jednohubkou, ktorú som si pozrel, a už sa k nej znova nevrátil. Menovaní hrdinovia ma vo filmoch nikdy nezaujali natoľko, aby som im venoval svoj čas pri sledovaní seriálu. Loki je však jednou z výnimiek. Tom Hiddleston stvárňuje zákerného Boha Lokiho fantasticky a zápletka, ktorá by nám mohla ukázať mocnejšie bytosti, než sme doposiaľ videli, ma jednoducho láka. V priestoroch TVA sú teseracty a infinity stones úplne zbytočné, čo hovorí samo za seba. Myslím, že sledovať Lokiho naháňajúceho cez rôzne časové pásma „vy viete koho“ môže byť tajomné i zábavné, a preto dám seriálu šancu. ()

NiaWolf

Trochu mi vadily ty počáteční vynucené fórky, které k Lokimu IMHO tak moc nepatří. Není to Joker, a to ani ve filmu ani v komiksech. Vážnější tón, do kterého se přepne v druhé polovině, svědčí seriálu mnohem více, a tak doufám, že v něm bude pokračovat. Líbí se mi i chemie mezi Hiddlestonem a Wilsonem, očividně si sedli, což je dobrý začátek. Ta (skoro) hodina utekla neuvěřitelně rychle a byrokratické prostředí je příjemným oživením. Glorius. ()

darthvader77

Absolutně fantastická epizoda, která konečně není fillerem. Spousta věcí vysvětlena z Endgame ohledně cestování v čase je to zajímavá myšlenka, že Avengers vždycky měli vyhrát a přináší to zajímavý náhled na determinismus a svobodná vůe. Hlavní důvod, proč miluji tuhle frančízu je worldbuilding no a TVA a je fantastická organizace, která zvyšeuje co je v sázce. Představil se nám šílený svět multiversa, kde kameny jsou ničím ve srovnání s ohromnou silou nových bytostí, které se blíží. Moment kdy se Loki uvědomí, jak moc jsou jeho noví soupeři mimo jeho ligu je fascinující. Pozorujeme samotného boha, jak zjišťuje, že je zde něco většího než on o jaká ironie. Historická lekce je fantastická a imho to naznačuje, že multiversová válka bude další konflikt. Rozbor Lokiho charakteru je fantastický. A vidět jeho reakci na život je úplná nádhera. Loki vs Loki hype obrovský temný konec epizody navnadil na zbytek konečně jsme opustili fillerovou pevnost a vidíme něco pořádného něco důležitého absolutní fantazie. Nemůžu se dočkat. A Lokiho přiznání bylo taky svkěle Tom Hiddleston to zahrál výborně. Je zajímavé, jak Thanos a Loki oba viděli svoji vlastní smrt. Prostě pecka. ()

Zajímavosti (13)

• Výhružka: „Vykuchám tě jako rybu, Casey,“ je odkaz na stejnou hlášku z filmu Vřískot (1996). (NiWi)
  • Ve scéně, kdy je Loki (Tom Hiddleston) předveden před soud, můžeme vidět nástěnnou malbu s obrazem skupiny lidí. Muž vpředu vypadá jako mladý Stan Lee. (Kubaaa97)