Série(2) / Epizody(20)

Z vesmíru na Zemi dopadne obrovský artefakt. Do čela mezigalaktické mise, která chce vypátrat jeho původ a jako první navázat spojení, se postaví Niko Breckinridge. (Netflix)

Recenze (98)

zipacna

Sorry jako, ale první sezóna vopruz jak svině. Nápad by měl potenciál, ale to zpracování je fakt hrozný. Tohle nebylo ani béčkový, spíš tak déčkový. Hlavní postavy strašný dřeva, jako posádka fakt úplně na prd. Jsem fanoušek space opery a tak jsem to prostě musel vidět. Vážně jsem viděl hodně potenciálu v tom nápadu, jen všechno ostatní mě ubíjelo. Druhá sezóna z kraje nic moc, ale ke konci to bylo lepší a lepší. Pro mě osobně byla osmá epizoda druhé řady asi ta nejlepší z obou dvou sezón. A úplný konec mě samozřejmě hodně nadchnul, tak trochu doufám v třetí sérii, která by to trochu rozvedla. - Ano, většina herců nic moc. Ano, všude samá homosexualita, transněco nebo tak. Ale například po vizuální stránce jsem byl spokojený. Nebyla to super špice, ale ušlo to. A například setkání s tak zajímavými ufony během seriálu jsem  nečekal. A teď nemám na mysli Achaia. Pro odreagování mi to stačilo. Pokud vznikne třetí série, očekávám spoustu prvních kontaktů, ale také možná hledání "tvůrců". ()

RedRose

Někdo tady zmínil, že se hlavní herečce zbláznilo obličejové svalstvo a je to prostě tak! Katee Sackhoff se tady v obličeji skoro ve všech záběrech pitvoří, že je to až nesnesitelné... A když má nějaký srdce rvoucí monolog, tak na to se téměř nedá dívat! Přehrává tak, že je to až nepříjemné... A zbytek osazenstva na tom herecky není o moc lépe... Top posádka, která má spasit svět, je složená z cca 25-letých narušených lidí, bez výcviku a disciplíny! Logiku to nemá absolutně žádnou a ty výlety do minulosti a představ některých, byly k příběhu úplně zbytečné a děsně otravné... A ten náladový počítač to byla taky pecka... Původní nápad nebyl špatný, ale výsledek je doslova strašný! ()

Petike odpad!

Asi najväčšia nechcená komédia na poli televíznej SF za posledné desaťročie, ak nie viac. Netflix sa tu veru nepochlapili, neraz to pôsobí ako film od Asylum, s trošinku vyšším rozpočtom, ale nemenej debilným scenárom. Pripadá mi to, ako keby nejakým scenáristom z protekčnej rodiny sľúbili, že im dovolia nakrútiť ich vlastný SF seriál, nech by bol scenár akokoľvek blbý. A on je veru žalostne blbý - bez minimálnej úcty k logike, vede a inteligencii divákov. Do veľkej miery je to telenovela o posádke hádajúcej sa o stupídnostiach, a s asi takým pudom sebazáchovy ako posádka v Prometheovi (t.j. nula bodov). Korunu tomu nasadzuje výber obsadenia, ktorý pôsobí ako márna snaha á la "koľkých vyslúžilcov z iných SF seriálov môžeme zlanáriť do tejto srágory". Zdá sa, že bubákov na lanárenie bolo dosť, len škoda, že to nebolo investované aj inde. //// Môžem vrelo odporučiť túto podrobnú kritiku. Na pousmiatie aj chytanie sa za hlavu. ()

Prochy38

Nevím no... Je to hrozná škoda. První díl vypadat velmi nadějně, efekty se nezdály tak špatné, ale dva tři díly a bylo jasné, o co go. Velké téma, ale naprostý amatérismus. Scénář až tak C-čkový, protože takové problémy, co tam řešily, to bylo jak ve Slunečné. Herecky bohužel naprosto podprůměrné. V každém dílu byl nějaký slabounký záchvěv naděje na zlepšení, ale ta touha být zajímavý se topila v realitě naprosté neschopnosti nezaujmout a nepřekvapit... Muselo to být drahé, tím pádem je to fakt neskutečně špatné. Dokoukal jsem ze zvědavosti ... nepřekvapilo ani závěrem... ()

Werner77

Mám nakoukáno za těch pětatřicet let, co se sci-fi věnuji, hodně. Sci-fi miluji a je to můj hlavní žánr ve filmu, seriálech, knihách i hrách. Kdysi jsem dokonce prohlásil, že žádné sci-fi nemůže být špatné. To mi vydrželo jen do doby, než jsem viděl Starship Troopers 2 :-) A prvotiny jako Dark Star nebo Bad Taste mě dokáží i pobavit. Ale tento seriál je ztráta času. Než vyjmenovávat, co se nelíbilo, budu se snažit najít, co nebylo špatné a co si zasloužilo tu jednu hvězdu. Námět (Země požívá první kontakt) je sice plný potenciálu, ale tady to zabíjí provedení a vlekoucí se nezáživný příběh, který nabere obrátky pozdě (spíše až tak v druhé sérii, jakoby do ní nacpali vše podstatné ze zrušených dalších sezón), aspoň část triků není úplně hrozná a... to je vše, fakt mě nenapadá nic dalšího pozitivního. Negativa od stupidních postav (výkvět lidstva je jeden psychopat vedle druhého), přes děsné tempo, nelogické chování postav, kulisy lodi, řadu špatných CGI až po hrozný výkon herců na mnoho dalšího, nebudu dále rozebírat. Na tohle fakt nekoukejte. ()