Dobrosrdečný, ale trochu bázlivý Hubie není v Salemu moc oblíbený. Když se ale na Halloweena začnou dít strašidelné věci, rozhodne se ve svém městečku zjednat pořádek. (Netflix)

Recenze (230)

BOURQUE

Aktuálna spolupráca A. Sandlera s Netflixom v kategórii „komédia“ dopadla lepšia, ako minule. Síce základ príbehu nie je úplne v poriadku (a ešte som použil milé slová), ale cítiť z neho aspoň nejakú snahu zo strany tvorcov upozorniť na niektoré veci (napr. ako by sme sa nemali chovať jednotlivým ľudom, aké sú hranice „vtipnosti“, atď.). Film má „nefalšovaný“ Halloweensky feeling a prostredie, kde sa film odohráva, je dostatočne vyzdobený Halloweenskymi kúskami. Pán Sandler šikovne zaangažoval svojich priateľov a dlhoročných kolegov (duo S. Buscemi / R. Schneider by zaslúžili väčší časový priestor), ktorí so svojimi menšími scénami zachraňujú film (prítomnosť Shaquille O’Neala však považujem za neopodstatnenú), čo pán Sandler so svojimi nie vždy vydarenými pointami miestami kazí. Paradoxne, najlepšie Sandlerove scény sú tie, kde hrá so svojim univerzálnym termostatom (taký by som chcel aj ja). Keď to zhrniem, jedná sa o nenáročnú komédiu, kde takmer nič nie je možné brať vážne, a ktorá len chce vyčariť úsmev na tvári diváka. V porovnaní s ostatnými podobnými kúskami Netflixu však je to jeden z tých mierne lepšie vydarených kúskov. Takže z mojej strany veľmi slabučká „trojka“. Osobné hodnotenie: 70% (***) ()

Untentrauer

Pro mě je to milé překvapení, komedie, která je o 20% lepší než Sandlerův předchozí počin (vražda na jachtě). Hned ze začátku mě mile překvapila účast Liotty a Buscemiho. V komedii je opravdu několik vtipných scén zejména jeho švýcarská vojenská termoska mě poslala do kolen, ale čeho je moc toho je moc - pak už se to tam s termoskou moc opakovalo...Ale upřímně jsem se hodněkrát zasmál. Je to velmi pohodový film pro zlepšení nálady. Mrzí mě, že Schneider nedostal víc prostoru i když na druhou stranu kdo by se teď na ten jeho oteklej xicht koukal......komedie mě pobavila a za Liottu, Buscemiho a Schneidra dávám o hvězdu navíc než si komedie zaslouží. ()

BMW12

No tahle Sandlerovka se moc nepovedla. Tedy má to jisté kouzlo, Hubie je moc hodný a milý člověk, ale spousta scén ve filmu nemusela být (nebyla vtipná). Jinak ta základní kostra příběhu je fajn a líbila se mi. Ale jako celek to moc jako komedie nepůsobí a divák se u toho určitě nezasměje. Adam Sandler zde obsadil opět mnoho svých známých hereckých kolegů a ti to tam akorát kazí. ()

bobstock odpad!

Tady mám pocit, že covid už napadl kompletní sestavu penězorozdavačů Netflixu a současně Sandlerovu důvtipnost a sebejistotu napsat smysluplnou komedii o halloweenu, kde zaměstná i spoustu svých současně nezaměstnaných kamarádů z oboru. Jak jinak by mohlo tohle vzniknout než v zoufalé době plné neviditelného nepřítele a konspiračních teorií. Hrůzně předstíraný postižený, po kterém jde největší milf z ulice si může vzít kouzelnou termosku a strčit ji víte kam...15% ()

Arsenal83

Neodporúča sa pozerať pri jedle, nakoľko ten debil Sandler tam začne grcať či prdieť hneď od začiatku. Idiotské scenáre si píše sám a robí zo seba dementa na úrovni blbý a blbší, lenže k tomu neprichádza niečo vtipné, ale len oplzlé alebo humusácke. Mnohokrát sa budete za neho cítiť trápne. Jednu hviezdu len za Julie Bowen, ktorá si bez problémov aj v päťdesiatke môže obliecť dievčenské šaty. ()

• Ve filmu měl hrát herec Cameron Boyce, ale kvůli jeho tragické smrti se tak nemohlo stát. Roli dostal jeho blízký přítel a herec Karan Brar. Před závěrečnými titulky se objeví vzpomínka na Camerona Boyce. (SONY_)