Část 8: Jedi, čarodějnice a vojevůdce (S01E08)

(epizoda)
  • USA Part Eight: The Jedi, the Witch, and the Warlord (více)

Hrdinové závodí s časem, aby zabránili velkoadmirálu Thrawnovi uprchnout. (Disney+)

Recenze (56)

Cappuccino

Škoda. Ahsoka mala podobne veľký potenciál ako seriál s Obi-Wanom. Avšak miesto toho, aby rozvinula dejové línie naplno, bola preplnená vatou. Posledná časť navyše Baylana Skolla totálne odignorovala. Scény s Ezrom ma však bavili a zo všetkých hercov mi najviac pripomínal originálnu postavu. Vôbec to nebola zlá časť, ale na finále? Ach, škoda, škoda. ()

warrenur

Hrdinovia, podla tvorcov, museli ist "prednym - hlavnym vchodom" tak, ako sa patri. Naco su tym lodiam silne plazma-dela v takej sile a poctoch? :) Hrdinska saga s ocakavanym koncom a v zavere milucne doznenie kludnych jedi-ov. Cakal som viac. Stevenson si nasiel svoje miesto pri sochach...heh, horkokrvna bloncka pri najazdnikoch, hotova idyla...nedavala vsak zmysel. Je jasne, ze bude rozvijana a dojena v nejakej z buducich serii. Fanikov ma dostatok a zrejme bude i budget. Cajik. ()

Colby Sawyer

Finále je fajn, možná jen ok. Plot armor, nelogičnosti i fakt, že je to celé jen vata k tomu, co je každému jasné, že se stane. A kde je Baylan a Shin? Opravdu jen cameo cliffhanger? Nedá se to považovat za uspokojivé ukončení, když jsme nedostali žádné odpovědi a celé to byl vlastně jen prolog k tomu, co bylo každému jasné. ()

Kaka

Těžce nedopečené finále, kde není žádné pořádné vyústění, žádný dramatický oblouk a vlastně ani moc napětí. Místo toho jsou nám naservírování zombíci, spousta magie která vlastně ani do Star Wars moc nepatří a korunuje to fakt, že většina hlavních postav dělá prazvláštní rozhodnutí, které moc nedávají smysl. Jediovské souboje vyznívají do ztracena a jsou čase už monotónní. ()

William_

Jak velkolepě celá 1. série začala, tak celkem kontroverzně skončila. Hudba opět skvělá, souboje působivé, ale celé to prostě působí jako reklama na další Madalorian universe, respektive 2. sérii Ahsoky. Chápu že se musí najet na koleje MCU kde prostě musíte vidět všechno, abyste se orientovali v příběhu, ale už jsem z toho celkem unavený. I proto se těším na seriál, který bude uzavřeny a dokáže v jedné sérii, která bude mít třeba přes 12 dílu odvyprávět kvalitní příběh bez natahovaček. Škoda nevyužitého Raye Stevensona, který po dotočení zesnul. Čest jeho památce. ()

• Epizoda měla premiéru 3. října. Ve stejný den měl premiéru seriál Star Wars Povstalci (od r. 2014) a Star Wars: Klonové války (od r. 2008). Ahsoka je označována jako 5. série Star Wars Povstalci a postava Ahsoky se představila právě v Klonových válkách. (Veskoslav)
  • Dva zombie Troopers, kteří napadli Ezru (Eman Esfandi) a Sabine (Natasha Liu Bordizzo), nebyli obyčejný Death Troopers. Patřili k tzv. legii Purge Troopers, která se specializovala na lov a zabíjení přeživších Jedi. Lze to poznat i podle červených nárameníků a mírně upravené zboje, která obsahovala množství Beskaru. (Veskoslav)
  • Blade of Talzin, meč Matky Talzin, jsme mohli vidět během Klonových válek (od r. 2008), kdy jej samotná Matka Talzin vyvolala a použila v souboji s Mace Windu. (Veskoslav)