Poslední recenze (48)
Harley Quinn - Batman's Back Man (2020) (epizoda)
Nejlepší epizoda nejlepšího animovaného seriálu ;) Dávám 42* (psáno slovy čtyřicet dva hvězdiček)
The Mandalorian - Kapitola 1: Mandalorian (2019) (epizoda)
Pilot je opravdu zajímavý, zvláště jeho konec a já říkám konečně! Favreau je geeků král!
Spider-Man: Daleko od domova (2019)
Za mě o dost lepší než první díl. Marvel Studios opět potvrdilo, že umí udělat fůzi několika žánrů a tak se jedná o superhrdinskou road-movie s prvky romantické komedie (stejně jako byl Ant-man And Wasp rodinný snímek. Uvidíme, jak to bude u Shang-Chi.). !SPOILER! Mysterio nepřekvapil (až na jeden moment) a dostál svého charakteru v komiksu. Gyllenhaal ho zahrál velice dobře a jsem zvědavý, jak budou vypadat budoucí filmy MCU. Očekával jsem více odkazů směrem k Sinister Six, ale tvůrci to asi nechtěli zbytečně překombinovat a dát prostor hlavně Beckovi. Nejvíc potěšil návrat Daily Bugle a jejich šéfredaktora ;)