Poslední recenze (3 956)
Občanská válka (2024)
Intenzivní a realistické. Samotná cesta je důležitější, než co najdete na jejím konci.
Duna: Část druhá (2024)
Čekám na každý nový film Denise s velkým očekáváním. Dunu jako knihu zbožnuji, četl jsem i ostatní od Franka. Druhý film je rozhodně velkolepý a nadherna nasnímaný. Po prvním imaxovém shlédnutí nejsem zcela přesvědčen o plném hodnocení, řeknu proč. Je tu pár změny, poměrně dost se tlačí na ženské osazenstvo a ke konci se zvláštně zrychlí... a hlavně je to vlastně dost odtažitý film. Ještě si zopakuji kino a uvidím,kam se moje pocity posunou. I první díl nebyl za plno napoprvé. Přes vše ostatní, tohle je zasloužená adaptace pro slavnou knihu. A je přenesena s velkým citem.
Saltburn (2023)
Chyběl kousek a byla to instantní klasika bez jediné chybičky. Stačilo málo. Koeghan je fantastický a Fennell ho tlačí do scén a situací, které jsou neuvěřitelně odvážné až možná pro někoho za hranou. Tohle je totiž dost erotický film. Rozhodně stojí za vidění, minimálně první půlka je perfektní a v druhé se rozehrávají zajímavé hry.
Poslední deníček (23)
Trochu machrování: Je moje!
Menší nákup z Amazonu UK, který budu pár let milovat, obdivovat a budu se před každým čtením provádět kompletní úklid bytu, navlečení gumových rukávic a roušky, aby se knize nic nestalo :-)))
Kniha
http://djkoma.blogspot.cz/2016/11/star-wars-art-ralph-mcquarrie-star-wars.html
Zkušenosti s nákupem a reklamací na Amazon UK
http://djkoma.blogspot.cz/2016/11/muj-prvni-zazitek-s-amazon-uk.html