Šťastně až do smrti

všechny plakáty

Tenká hranice mezi láskou a nenávistí se prolomí, když žena odhalí manželovu nevěru. Oba pak podniknou extrémní kroky, aby získali, co chtějí. (Netflix)

Recenze (156)

Stillborn83

Vynikajúci snímok s parádnou atmosférou, ktorú vedia navodiť len Severania. Málo predvídateľný sled udalostí pri milostnom trojuholníku, kde sa každý, aby dosiahol svoje, zájde až za hranice „normálneho“. Herca Dara Salima môžem, nesklamal ma opäť, Sonja Richter mi až tak nesedela, najmä vo vypätých situáciách. Je to film dvoch polovíc, kde najmä v druhej naberú veci rýchlejší spád a dosť nereálne zvraty, treba to brať s nadhľadom. Je to ako z rýchlika a mierne nedotiahnuté, vytráca sa aj atmosféra, no stále je to nadpriemer. Mňa to bavilo, pokojne by som si to pozrel znovu. ()

rublik05

Šťastně až do smrti působí zpočátku tak nějak obyčejně, jako klasické manželské drama, postupně se ale rozjede v zajímavý thriller s krimi prvky, který má hned několik zajímavých zvratů a situací. Atmosféra je místy velice povedená, dalo by se říct, že napínavá až mrazivá. Herci, byť pro mě zcela neznámí, jsou vcelku fajn, pozitivně lze ohodnotit také technickou stránku filmu. Příběh je poutavý, občas jsem však měl problém s realističností určitých momentů, tempo je v určitých chvílích dost vlasžné, nepotěšil mě ani slabší závěr. Rozhodně se ale jedná o to lepší, co Netflix v loňském roce vyprodukoval. 7/10. ()

bourec

Po čertu nesympatický obsazení udělalo tomuhle filmu v mých očích doslova medvědí službu. Nesympatická manželka. Trochu klon Naomi Rapace. Manžel. Nerozhodnej, uťáplej. Bylo vidět že to točí žena. Bez koulí, bez napětí. A navíc pořád s ženskou převahou. Natočený televizně. Podprůměr. Odkoukáno s obrovským sebezapřením. 30%. ()

TheEvilTwin

Takové Dánsko řízlé Španělskem a ve výsledku překvapivě ne až tak špatné, jak jsem čekal. Musím nesouhlasit s ostatními, kteří zde několikrát vyzvedávali neuvěřitelnost příběhu - mi to přijde vpohodě, má to občasnou napínavou atmosféru, prvky paranoie, nádech thrillerového vyšetřování a celkem nepředvídatelný děj. Herectví je ale průměrné a výsledný obraz a vyznění celého filmu stejně tak -dobře se na to dívá, zabaví a vtáhne, ale světový zázrak to bohužel není. I tak ale převládají pozitivní pocity. ()

Arsenal83

Konečne niečo na Netflixe bez zbytočnej propagandy a idiotizmu. Veľmi dobrý thriller s niekoľkými zvratmi, viacerými vrstvami a divákovi môže len vadiť taký neistý záver. Ale inak po celý čas veľmi pútavá zápletka a nie je vôbec isté, ako sa to vyvinie. Nájde sa tu aj zopár dosť napínavých scén, celkovo to asi vyhrala pasáž so zápalkami. ()

• První originální film Netflixu z Dánska. (Axarus)