Vidím vás

• USA The Watcher

Série(2) / Epizody(8)

Zlověstné dopisy, podivní sousedi a děsivé výhrůžky. Rodina se konečně nastěhuje do vysněného domu na předměstí, kde na ně ale čeká hrůzostrašná noční můra. (Netflix)

Recenze (150)

zahadum

! ! ! SPOILER ALERT ! ! ! čo som to vlastne videl ? ja fakt neviem, začalo to pritom tak skvelo, niekde do polovice to bolo o nervy a človek žasol nad skvele vybudovanou atmosférou. Aj som mal obavy, že toto skončí buď ako mega prúser alebo seriál roka. No kdeže, seriál roka by nemohol mať logiku deravú ako ementál, seriál roka by musel mať hlavu a pätu a dokonalú pointu po ktorej by sa vám zrútil svet. Tento chorý miš maš nemá nič, má len skvelú prvú polovicu a chorú , tupú až sprostú druhú polovicu ktorú zaklincuje naozaj dementný záver. Všetci sú podozrivý, všetci sú na hlavu, všetci majú sexuálne chúťky na staré domy ( očami USA staré ) asi tristokrát sa bude chcieť chorá dvojica odsťahovať z domu z ktorého by ste ľudia pri zmysloch padali v prvú noc. Sedemsto krát nám ukážu nejaké retardované sedenia dementných susedov z ktorých budete vedieť totálne hovno. Najdementnejšie vysvetlenie vraždy dvoch starších susedov aké ste kedy videli. A to som ešte netušil, že top demencia bude keď sa na smrteľnej posteli černoška ( smiem to ešte napísať ? ) prizná k ....k čomu vlastne ? o čo tu išlo ? to sa nedozviete lebo v tomto blbom seriáli cvaká na karbid každému a záver je už čistá demencia a tupota. Ruky a oči preč ! výborná prvá polovica dokonale rozohrá skvelú atmosféru aby potom keď asi zastrelili scenáristu a najali niekoho z ulice na drogách totálne skurvili zvyšok ! ešte jediný ako tak svetlý bod v tejto psychiatrii je ako vždy skvelá Margo Martindale....ináč všetko mimo realitu !ak vám niekto neustále vraví, že v dome je tunel a potom ho nájdete tak ....ach škoda reči. Doktor Chocholoušek by si poriadne zgustol!  30 % za prvú polovicu ! ()

Remedy

Naprosto nenáročný spotřební materiál, který je v úvodních dílech i celkem napínavý. Jak se ale postupně vše rozplétá a Ryan Murphy začne chrlit různě protichůdná a jalová vysvětlení, upadne to přesně do té roviny netflixovské "junk food" tvorby. Přesto bych to spíš doporučil. Neurazí, nenadchne, obstojně zabaví. [60%]. ()

Sinusiridum

Americká slátaninka, ne moc strašidelná. Dramátko o tom, jak duo v nejlepších letech touží po domu za 3mega dolarů, ale nemají na to. Rodinka sympatií moc nepobrala, spíš jim celou dobu přejete jen to nejhorší - protože tupost by měla být potrestána :) Kvůli každýmu prdu se volá policie a dělá se drama, ale když je jim 3x naznačeno, že v domě je možná tunel, nikdo se nejde podívat, nezájem. Na konci veeelký divení, že je tam tunel!!!  Celkově debilové, ke konci to byla útrpnost. Fakt ztráta času, protože na konci se dozvíte, že se vlastně nic nedozvíte, všechno marnost. ()

Silviaxx

Nemôžem skrývať moje sklamanie. The Watcher je, bohužiaľ, absolútna strata času. Ide v podstate len o partičku postavičiek, ktoré sú posadnuté jedným blbým domom (až mi to už v niektorých chvíľach prišlo priam trápne). A výsledok? Žiaden. Chválim prácu s divákom, lebo osobne som bola maximálne vtiahnutá do deja a o to oklamanejšia som sa cítila na konci. Neprekvapuje ma to, keďže ide o Netflix, ale doráža ma, že je to spojené s Ryanom Murphym. ()

Yoshitsune

Ty nejlepší příběhy píše sám život a byť do tohohle příběhu, tvůrci lehce zasáhli, tak z větší části se většina věcí opravdu stala a o to je to víc děsivější. Nicméně seriálu bych vyčetl jen dvě drobnosti, která však nebudou mít vliv na hodnocení, první je věc je syn jeho postava je zde na víc a parkrát mi úplně vypadlo že v seriálu figuruje. Druhá věc a to ani neni tak kritika seriálu, ale spíš holý fakt a to že police zde je nepoužitelná a to všech směrech a bodech.....takže jako v reálném životě vlastně. Zpět ke chvále, seriál je naprosto vyikající a to v tom, že vám nedá spát, furt vás nutí přemýšlet, co se to vlastně děje nejen v domě, ale i v sousedství. Už od první epizody, je na místě strach a nervozita, a postupně se to v epizodách stupňuje a objevuje sí víc a víc otázek a ve výsledku skoro žádné odpovědi a divák si v tomhle směru, musí na ně odpovědět sám. Nejlepší na to je to, že sem opravdu měl strach o tu rodinu a jejich propad do šílenství byl větší a větší, a o tom že si rodina přestává věřit, bylo dost tíživé a znepokojivé. Ve výsledku se v tomhle seriálu, nedá věřit nikomu a všichni sou podezřelí. Naprosto vynikající a lze jen doporučit a sledovat to v noci, jenom zážitek umocní. ()

Zajímavosti (8)

• Hoci v skutočnej rezidencii 657 Boulevard vo Westfielde neboli natočené žiadne scény, po vydaní seriálu sa tejto štvrti venovala zvýšená pozornosť návštevníkov a fanúšikov. Dom bol v októbri 2022 strážený políciou a barikádovou páskou, aby sa zabránilo narušiteľom. (Arsenal83)
  • Skutočný The Watcher posielal rodine Broaddusových listy s chybou v ich mene: oslovoval ich ako „Mr. and Mrs. Braddus". (Arsenal83)
  • Scény priamo na mieste pre dom na bulvári 657 sa natáčali v súkromnej rezidencii v Rye v štáte New York, ktorá bola postavená v roku 2016. Scény, v ktorých rodina Brannockových býva v moteli, sa natáčali v prevádzkovom moteli v Locust Valley na Long Islande, New York. (Arsenal83)