Profesionální zloděj dostane horký tip na loupež přímořské sídlo bilionáře, ale uprostřed práce je vyrušen samotným majitelem a dokonce okraden o milovaný prsten od své nové lásky. Netušil totiž, že se setká s podvodníkem a prsten se snaží získat za každou cenu. (oficiální text distributora)

Recenze (71)

Haymar

Už samotnej nápad, dát v jednom filmu dohromady tak rozdílné duo komiků, je hodně ujetej (ale vtipnej). Co horšího se může stát, vás nijak zvlášť nenadchne ale ani neurazí (je-li vám blízký humor pánů Lawrence i DeVita - což je i můj případ), všichni ostatní nechť si 1* uberou! ()

otík

Samotného mě překvapilo, jak dokáže být film s Martinem Lawrencem zábavný. Spolu s DeVitem vytvořili příjemnou dvojici protivníků, kdy jeden soustavně okrádá druhého, protože mu okradený při krádeži ukradl prsten darovaný milou. Celkově je film velmi vtipný a pohodářský, navíc jsou v něm skutečně povedené vtipné scény. Velké překvapení. ()

kenkaku

Říkám to po několikáté, ale jakmile má Martin Lawrence k sobě dobrého parťáka vyklube se z filmu nadprůměrná komedie. Osobně to připisuji faktu, že Lawrence má specifický humor kterého když je moc tak se začne jednomu zajídat a ten správný spoluhráč (tedy spoluherec) který ten humor "naředí" tím vlastním výsledku jen prospěje. A pokud to je maestro DeVito (kterého mám jako komika moc rád a tady opět perlí) nemůžu i kdybych chtěl ohodnotit méně než čtyřhvězdičkově. ()

Džejkop

Ne že bych se vyloženě nudil, vlastně jsem se i docela smál, ale je to naprostá absurdita. Vyloženě mě naštval ten pitomý, přiteplený rádoby detektiv se třemi biščonky. Tenhleten prapodivný vyšetřovatel mě natolik prudil, že strhávám hodnocení o nějakých patnáct procent. A další věc. Jestli se v Americe, takhle beztrestně a snadno krade ve velkém, tak pak jsem jenom rád, že tam nebydlím. ()

Yardie

Slabota! Je to tak v rozmězí 1-2 hvězdičky. Na Martina Lawrence začínám být poslední dobou dost alergický, protože ty jeho opičky, ksichty a nesmysly, které pořád dělá mi lezou už krkem. Naštěstí tady toho zase až tak moc nebylo. Jinak totální nuda, zasmál jsem se asi 2x a to vše až ke konci filmu, kdy to mělo alespoň nějakou dynamiku. Zbytek totální nuda, nezajímavé, a snažilo se to kopírovat "Dannyho parťáky" nebo "Podfukáře". Závěr celkem ušel, jinak bída a utrpení. Howgh! ()

• Skladatel Marc Shaiman řekl magazínu Playbill, že pracovat na tomto filmu, pro něho byla nejhorší práce kterou zažil. (Pumiiix)