Švédské město Kiruna, které leží u největšího dolu na světě, se propadá do země. Frigga tam má na starost bezpečnost a bude si muset vybrat mezi prací a rodinou. (Netflix)

Recenze (25)

Malarkey

V poslední době jsem náhodně zkoušel Netflix a vybíral čistě jen to, co mě na první dobrou zaujalo. Zde mě například zaujala Tuva Novotny, kterou mám dlouhodobě hodně rád, a kterou, musím říct, jsem nějaký čas neviděl. Tudíž jsem se těšil. Navíc téma v Kiruně mi není neznámé, takže jsem se vlastně i docela těšil. Výsledek je ale ne úplně povedený katastrofický film, který je nejen blbý, ale navíc Vás tu všichni ještě docela obstojně serou. ()

kdyby se z Nad propastí vystříhala ta vata ala Velmi křehké vztahy, mohl z toho být průměrný katastrofický amatérský kraťas, který spíchnul nějaký nadšenec za odpoledne v garáži. V téhle podobě je to ale bohužel jen přetažené, otravné a mizerně zahrané rodinné drama ve kterém se čirou náhodou propadne kus města...30% ()

Trevor

Príbeh ktorý dobre opísal najmä Arsenal83, ale podstata neunikla nikomu sa okrajovo točí aj okolo prírodnej katastrofy s kvalitou spracovania vyrobené v Asylum. Mimochodom vlani prišli aj oni s dvomi na seba nadväzujúcimi katastrofickými filmami na ktorých názovsi už nespomeniem, vlastne ani na dej nie a dokonca sa mi ich nepodarilo ani len vygúgliť po stručnom opise. A presne takto skončí aj Nad priepasťou, teda skôr pod prepadliskom dejín. A zo začiatku to nebolo úplne zlé ale ten nekonečný záver a spomínaná agitka film utopili, aj keď sa nejednalo o povodeň. ()

Daiker

Otravné rodinné drama než katastrofický film. Švédské město ohrožuje hora a důlní otřesy.... Hodinu se řeší rozbitá rodina a pořád se hledá ztracený syn... Následuje katastrofa, propad města a trvá to asi 4 minuty a vidíme že spadnou asi 4 budovy.... nuda. Při panických scénách si měli pohlídat laciný komparz (na jednom záběru člověk spadne a zlomí si nohy a na dalším se pokouší vylézt z díry a nohy má v pořádku) No a pak se zas hledá ztracený syn, řeší se vztahy a opět nuda.... ()

HEED

No na jedno podívání to ujde celkem. Ale je to více rodinné drama než katastrofický film. Na obhajobu filmu však musím podotknout, že při zemětřesení nebo záplavách, to holt tak nebouchá nebo nehoří jako sopka, nebo nelítá stále něco vzduchem, jako u tornáda. Takže se dá očekávat že to nebude až tak napínavé, co se vyobrazené katastrofy týká. ()

• Film sa natáčal predovšetkým v Tampere (Fínsko) a Kirune (Švédsko), niektoré zábery vznikli aj v Štokholme (Švédsko), Bruseli (Belgicko) a Las Palmas de Gran Canaria (Španielsko). (Arsenal83)