Šance jedna ku 19 milionům. Pravděpodobnost, že vás zasáhne meteorit, je mnohem vyšší než šance, že vyhrajete v loterii. Pro naše šťastné výherce se sen rychle změní v noční můru a jejich životy se roztříští ve velkolepém ohňostroji této vzrušující černé komedie. (Film Europe)

Recenze (10)

cabalaLukas

Skvelý nástup, ktorý síce nebolo možné udržať, ale latka zostala dosť vysoko pri všetkých poviedkach filmu. Dobrých komédií je zhruba toľko, čo ľudí v našom miestnom kine a tam si veru môžete sadnúť hocikam, aj keď desať minút meškáte. Každopádne kopec jump laugh momentov (komediálna obdoba hororového jump scare...). Veľmi som sa bavil, Vive la France! ()

Blackhand47

Povídkové filmy se už v dnešní době moc nevidí a zrovna tohle je případ, u kterého bych si dokázal představit i všechny příběhy natáhnuté na celý film. Jeden je absurdnější než druhý a nabízí toho dost, jenže člověka to po chvíli přestane bavit. Ještě když nejsou nijak propojené až na rámec prvního příběhu, který dílo nakonec i uzavírá. Teroristé za mě asi nejlepší, na druhé místo bych pak dal úvodní část s naprosto geniální gradací. Hodnocení: 70 % ()

awerto

Miluji povidkove knihy, a proto me vzdy potesi i povidkovy film. Gradace prvniho pribehu byla uzasna. I na svych spolusedicich na csfdprojekci bylo videt, ze si to uzivame. Obcasne salvy smichu byly jasnym ukazatelem, ze film bavi. Vyborne zakonceni teroristu a jejich pribeh, vcetne toho prvniho a pak pribeh s ukradenym losem zemrelemu. Za romantickou story s Meuteletem bod dolu. Sice nekdo muze namitat, ze je mozne predvidat konec, ale ja jsem si to uzil na csfd projekci. Pokud se vam libilo Relatos Salvajes, budete se bavit take... ()

NinadeL

Tahle nová francouzská komedie mi úplně nesedla. Asi už mám plný zuby frankofonního sociálního realismu, ať už se jedná o jakýkoli žánr. Jednou se hledá řešení předem prohraného boje v Due giorni, una notte, pak se zkouší, jestli to přeci jenom není božská záležitost v Le Tout Nouveau Testament, ale pointa samozřejmě je, že jsou stejně všichni Les Invisibles. Takže pokud se mám znovu setkat s partičkou malých bezvýznamných lidí, kterým tentokrát život naruby obrátí výhra v lotynce, tak už se tolik nesměju. Film na způsob Relatos salvajes. #čsfdprojekce ()

PabloFuentes

Skvěle jsem se bavil. Úžasná černá komedie o tom, co všechno se může po.. když vyhrajete pár melounků v Lotu, a že nápadů je spousta. Francouzi tenhle žánr prostě umí. Příběhy jsou různorodé, charaktery zajímavé a celkově je to vždy krásně vypointované. Vzhledem k tomu, že se jedná o film skládající se ze čtyř příběhů, tak i kdyby vás náhodou nějaký nechytnul, nebojte, za chvíli je tu další. Více takových snímků. Viděno v rámci čsfd projekce. ()