Bývalý policista, který se nyní protlouká jako čistič místa činu, se nevědomky podílí na krytí trestného činu ve svém posledním zaměstnání. (Filmbox)

Recenze (179)

Falko

Zaujimavy pribeh a pritom mi tu vobec nechybali ziadne automobilove nahanacky, na ktore som bol v minulosti od Rennyho Harlina zvyknuty. V tomto pripade ide o zaujimavy scenar, kde sa Jackson pokusa rozlustit, kto planoval vrazdu a hlavne kto ho poslal odpratat stopy po mrtvole skor, nez tam prisla policia. Pritomnost Eda Harrisa a Evy Mendes ma este viac potesila a hlavne aj to, ze Renny Harlin konecne natocil po dlhej dobe solidny film, ktory stoji za pozretie. Zatial najuspesnejsie filmy Rennyho Harlina su SMRTONOSNA PAST 2 (1990) a CLIFFHANGER (1993)... 30.04.2010 _______ Samuel L. Jackson - (Tom Cutler) +++ Ed Harris - (Eddie Lorenzo) +++ Eva Mendes - (Ann Norcut) +++ Luis Guzmán - (Det. Jim Vargas) +++ Keke Palmer - (Rose Cutler) +++ Maggie Lawson - (Cherie) +++ Produkcia: Samuel L. Jackson +++ Hudba: Richard Gibbs +++ ()

Malarkey

Ze začátku jsem byl mile překvapen, jak je film originální a nápaditej, protože film o uklizeči míst, flekatých od krve, načichlých pachem vraha, jsem ještě neviděl. Samuel L. Jackson to hrál dobře a parádně mu sekundovali ti ostatní. Jenže se film přehoupsne do druhý půlky a zvrhne se to trošičku jinam, než jsem si představoval. A já si přitom představoval, jak tomu frknu čtyři hvězdičky a budu mít radost, že podhodnocenýmu filmu vrážím tolik. Zametač stop to ale posral, ke konci už to ztrácelo tu atmošku a celkově jsem měl dojem, že už se těší, jak film dotočí a pudou to oslavit do hospody, kde se film také často odehrával. Stále to ale beru, jako vcelku milé překvapení. Čekal jsem daleko horší film. ()

made1

Opravdu mám ráda S. L. Jacksona a nehrál špatně, ale veškeré nadšení žádné. Nudila jsem se, téma dobré ale tak laxně zpracované, že je až škoda použitého materiálu a času. Film přesně určený, aby jel večer, když budete mít návštěvu a nebudete stíhat koukat. Začátek jasný, konec taky. Uprostřed opravdu není nic, co by vám mohlo utéct. ()

agathon

Typický příklad filmu, který nemusí mít originální děj, ale jeho formální zpracování je opojným darem z nebes každému filmového fanouškovi. Až zamilované kameramanské mazlení se s krvavými cákanci, kusky tkání, ale naprosto neděsivých anorganických předěmtů jako stůl nebo pohovka, u mě způsobil, že jsem si v kině přímo vrněl... Zároveň asi i proto, že po těch psoeldních (kolika už??) letech jsem od Harlina nečekal už vůbec nic... Mé nadšení ovšem částečně odůvodňuje to, jak moc zbožňuju formálně dost blízkého Dextera. Tak rozhodně neberte čtyři hvězdičky možná až tak doslova. ()

M.a.t.t.

Cleaner sľuboval veľa, ako neotrelým námetom, tak hereckou zostavou, v konečnom zúčtovaní je len denifinívnym potvrdením, že Harlin už nie je to, čo býval. Hoci z tak chatrnej zápletky, v ktorej ešte aj dramatická línia funguje lepšie ako kriminálna (a pritom obe ponúkajú málo), sa veľa vyťažiť nedalo a body má aspoň za snahu. Zapamätania hodný moment v podstate žiadny a ani kvalitná herecká zostava nezakryje fakt, že tento po takmer všetkých stránkach priemerný kúsok by sa ďaleko lepšie vynímal na videu. ()

• Natáčalo sa od 29. januára do 15. marca 2007 v Louisiane, USA. (m.a.t.o.)
  • Rozpočet: 25 000 000 dolárov. [Zdroj: IMDb] (m.a.t.o.)