V tomhle hororovém thrilleru plném zvratů se kdysi nadějná muzikantka znova shledá s bývalými učiteli a zjistí, že mají nového talentovaného žáka. (Netflix)

Recenze (175)

Martrix

Nechal jsem se zlákat obsahem a naopak nedal odradit místním hodnocením. Chyba, za kterou naštěstí nemusím zaplatit jako postavy, které si Shepardova chorá mysl vymyslela, ale stála mě "pouze" 90 minut času. Zapomeňte na drama z hudebního prostředí. Resp. ano, prvních cca 20 minut se tak The Perfection tváří. Jenže zcela plynule to přejde v thriller, který je postaven na několika za vlasy přitažených momentech, a který následně vygraduje v nemístně hororové finále. Jde o zástupce typicky sračkovitého scénáře, který se pokouší obalit zbytečnou fyzickou brutalitu hloupým příběhem. Se slabší produkcí a horšími hereckými výkony, by to bylo pouhé béčko s artovými ambicemi. Kdyby to nebylo tak nesmyslně fyzické, mohla to být skvělá záležitost. Ale to je jako napsat, že kdyby se nepoužila bulka a mleté maso, mohl to být skvělý hamburger. Shepardově "tvorbě" se budu vyhýbat obloukem. Ty dvě hvězdy jsou za herecké výkony obou děvčat a za těch pár minut smyčců. ()

alchac

Duet pro sekáček a dranžírák, ke kterému si napsal part sám pan Šoustakovič, neboť jeho progresivní výukové metody založené na perfectním spojení idů učitele a žákyně mu prochází toliko do okamžiku, než následkem toho jebání jednomu jeho produktu jebne tak, že vyjebe s dalším jeho produktem, jemuž následně podá (resp. sebere) pomocnou ruku a ruku v ruce pak maestrovi ukážou, zač je toho heimnar. Neotřele bizarní, doprovázené příjemným mrazením v zádech a pohled na Williamsku bez fíkáče rozhodně neurazil mé náročné znalecké oko. Celkově vzato téměř perfektní, i když na kung-pao si po zhlédnutí asi hodně dlouho nezajdu. ()

Gilmour93

Play hard with a vengeance, aneb bohatý, navenek dobré pověsti se těšící bílý pervert uhlazeného zevnějšku a zvráceného nitra si v nynější době nezaslouží nic hezkého.. Dobrý nápad, poutavá scéna s porušováním přepravního řádu meziměstské autobusové dopravy, morální i psychologická pofidérnost a přehnaně účelový dějový konstrukt. Když se lusknutím prstu přešlo z Mozartova Requiem na rapování Deuce Mobb, nevěděl jsem, jestli se smát, brečet, nebo si jen poklepat na cello.. ()

Malarkey

Absolutní úlet. To, co se tady dělo, to nedávalo smysl, ale nějakým záhadným způsobem to bavilo. Nejdřív se příběh zaměří na dívčí duo a la Apocalyptica, aby se rozjelo lesbické drama. To se následně převede do psychedelického hororu, aby to pokračovalo konspirační teorií o Bambini di Praga. Úlet, ale zábavnej úlet. ()

cocrHeLL

Fakt rozporuplný snímek. Dvě violoncellistky (teda Elizabeth je asympatická hysterická kráva) z úchylné Bachoffovy akademie se potkaly po nějaké době (dejme tomu těch 10 let, co bylo uvedeno). Spolu si zatančí takový podivný 90minutový tango, kde se předhání, kdo bude vést. Některý scény super a hlavně šok v nečekaném vyobrazení jednotlivých plánů fungoval efektivně (opravdu mě to šokovalo a vydal jsem ze sebe dokonce kombinaci zájmena a vulgarismu)... Jako celek taková patlanina - vypointování hlásalo solidní sračku. Fakt rozporuplný snímek. ()

• Celosvětová premiéra filmu proběhla 20. září 2018 na Fantastic Festu v USA. (ČSFD)