• Česko Formule 1: Touha po vítězství (více)

Série(6) / Epizody(60)

Pohled na jednu sezónu nelítostných závodů Formule 1, kde řidiči, manažeři i majitelé týmů jedou na plný plyn, na dráze i mimo ni. (Netflix)

Videa (4)

Recenze (128)

Alementina

K F1 jsem se dostala vlastne az v roce 2018, spiše nahodou, rok předtím jsem se stala fanouškem MotoGP a kolega tvrdil, že proč ne F1, tak jsem ze zvědavosti koukla na pár závodů a právě přesně si pamatuju závod v Monacu, kdy nikdo nevěřil, že to Daniel dá .... stále na závody koukám spíše sporadicky, MotoGP mi přijde zábavnější právě díky té absenci týmových strategií, yellow flag apod. motorky mi přijdou závodnicky čistčí, ale tenhle dokument ... má to větší adrenalin než většina závodu, ukazuje tu neuvěřitelnou politiku v zákulísí, ten mentální boj jezdců mimo trat .... dokonalost sama. Dala jsme to za dva dny :) ()

TheSpearCZ

Příložitostní sledovatel formulí nemá ani v nejmenším ponětí, co probíhá za oponou všech týmů a jak moc to ve výsledku souvisí s výsledky všech jezdců na okruzích. A přesně za tuhle oponu, do zákulisí sportu pro bohaté nás uvádí tenhle dobře zpracovaný seriál, který člověka v některých momentech napíná jak kšandy. Některé díly jsou zábavnější, některé jsou více kecací, ale každý má možnost si v tom něco najít. Za mě osobně povedená záležitost. 1. série - 85% ()

pokud něco v posledních letech na oko vyčpělá Formule 1 potřebovala,pak tohle extrémně povedené promo.Od malička jsem fanoušek Ferrari,ale v tomhle případě jsem uvítal,že v celé sérii není prakticky jediná zmínka o něm,nebo (bohužel) dominantním Mercedesu.Tvůrci si tady vzali na paškál stáje "druhé" vlny,které nejsou tak vidět a ukázali,že se zde dějí možná mnohem zajímavější věci než by si obyčejný fanoušek myslel.Všechny ty mikro příběhy jsou tu navíc podávány natolik poutavě,že seriál nutí koukat na jeden díl za druhým...90% (PS : dost mě navíc tahle mini série utvrdila v tom,že mladý Verstapen je opravdu ko.ot) ()

slord

„Vašim najväčším súperom je váš tímový kolega.“ Veľmi dobrý dokument zo sveta F1. Aj keď F1 ako šport ma nikdy moc nebavil, tak tento dokument mi ho ukázal v inom svetle. Či už ide o odkrytie zákulisia, ktoré prináša nové informácie o celom tom svete alebo všetky tie emócie okolo. Mňa ako doteraz F1 laika tento šport naklonil na svoju stranu. Netflix priniesol veľmi dobre spracovaný dokument, ktorý ma veľmi bavil a dúfam, že do budúcna príde s ďalšími podobnými projektami. 9/10 ()

BugHer0

Naprosto parádní záležitost! Ač jsem F1 v televizi nikdy nesledoval, protože mě to k smrti nudilo, nedávno mě chytla videohra a následně jsem si pustil i tenhle seriál z produkce Netflixu. Neskutečně mě to vtáhlo! Chvíli jsem si zvykal na to, že to nesleduje jednotlivé závody chronologicky a každý díl je spíš věnován určitému týmu, jezdci, příběhu... Jakmile jsem si zvykl, seriál se mi dostal pod kůži a já hltal každý díl. Jednotlivé jezdce to běžnému divákovi hrozně polidšťuje. Rozhovory z vysílaček jsou mimořádně zajímavé a mnohdy i vtipné. Tohle prostě musí bavit každého. Má to drama, napětí, gradaci, spoustu lidských příběhů a skvěle to tenhle mnohdy hůře pochopitelný sport přibližuje široké veřejnosti. Druhá řada mi přišla o fous slabší, ale možná je to prostě tím, že ta sezóna nenabídla tolik zajímavých momentů, kdo ví... nesledoval jsem. Každopádně teď se nemůžu dočkat třetí řady a občas si dokonce s chutí zapnu nějaký ten F1 závod, abych viděl všechny tváře ze seriálu v akci. Najednou to má úplně jiné grády. Takovýhle dokument bych přál každému sportovnímu odvětví na vrcholové úrovni. To by bylo nových fanoušků! | S1: 5/5 | S2: 4,5/5 | ()

• Jules Bianchi (kmotr Charlese Leclerca) získal jediné 2 body pro tým Marussia F1 Team za celou dobu jejich působení v F1. Konkrétně to bylo ve Velké ceně Monaka 2014. (Matej.Krajci)
  • Závodní silniční monopost se také běžně nazývá formule či formulový vůz. Toto označení pochází z přelomu 40. a 50. let 20. století, kdy FIA ustanovila („zformulovala“) nová pravidla pro závody monopostů. Výsledkem byly kategorie Formule 1, Formule 2 a Formule 3. Výraz „formule“ tedy v původním smyslu znamená něco jako „předpis pravidel“. V přeneseném významu se dnes používá jako označení pro takřka jakýkoli silniční závodní monopost. (sator)
  • Max Verstappen, jezdec stáje Red Bull Racing, odmítl ve 4. sérii poskytovat štábu unikátní rozhovory a podílet se tak na seriálu. Důvodem bylo, že podle jeho názoru Netflix vytrhával věty z kontextu a vytvářel mezi jezdci rivalitu, která ve skutečnosti neexistovala. (mjech)