Po dvanácti letech ve vězení se Eddie Palmer, bývalá středoškolská fotbalová hvězda, vrací domů a chce opět začít žít. Zanedlouho překvapivě naváže pouto se Samem, nezapadajícím chlapcem z problémové rodiny. Eddieho minulost však začne jeho nový život a rodinu ohrožovat. (Apple TV+)

Recenze (117)

venison

Lehce zaměnitelné americké drama s tuctovým příběhem. Přátelství outsidera a malého divného chlapce tu bylo už několikrát jen s jinýma proměnnýma. Justin Timberlake hrál průměrně a Ryder Allen byl k sežrání. Nic co by v hlavě nebo srdci zůstalo delší dobu, ale pokud divák nic moc nečeká, tak nebude zklamán. ()

Rocky62

Syrová sonda do strastiplného života v americkém vidlákově, která bez příkras konfrontuje diváka s klasickými trablemi v nižší sociální sféře. Je to dostatečně poutavé, herecky na úrovni (vynikající Juno Temple) a po většinu stopáže soustředěné na obsah. Palmer do jisté míry splňuje to, co se od takového tématu očekává, bohužel má jednu zásadní vadu na kráse, která mi nedovoluje hodnotit lépe a tím je hypernesympatická postava Ryder Allena. Třebaže má patrně nějakej talent, tak jeho vyčlenění ze společnosti jsem chápal moc dobře... ()

vyfuk

V celku problémový film. Z jednoduchého důvodu. Docela dlouho ani nevíme o čem to bude? Vyhrocené drama s nějakými konspiračními intriky? Nebo snad krimi thriller? Nebo nějaká sociální kritika? Nakonec je to spíše psychologický film. Jenže člověku to vlastně dojde až po nějaké době, kdy právě čeká na nějaký velký zvrat. Obecně vlastně bylo docela dost těžké odhalit, co byly nějaké body obratu a jakým směrem film směřuje. Později si sice naladíte na onu vlnu kluka, který je odtažitý a poté kluka, který je asi zženštilý a to jsou jeho problémy. Pak tu je nějaké i to překvapení nebo menší odhalení pravdy ke konci, které docela potěší, ale film asi není dostatečně temný na to, aby působil o to více zajímavě nebo vyhroceně. Škoda. Film je v tomto docela těžký, jelikož dlouho nemá charakter nebo nějaký rys, jak se chce orientovat. A je to škoda. ()

Ouwen

Palmer mi je dost osobní charakter, takže jsem skutečně neměl problém se naladit na jeho dialekt a mimiku, navíc Justin Timberlake, nejenže v těch vousech vypadá stylově a charismaticky, ale hraje přirozeně a ačkoliv toho moc nenamluví, hodně o jeho charakteru vypovídají veškeré emoce. Timberlake válí v každý scéně a ačkoliv má film téměř dvě hodiny, byl jsem rád za každou obyčejnou scénu s Palmerem. Je úplně jedno jestli zrovna opravuje klimatizaci, chlastá colu nebo jen chodí po bytě. Je to takovej ten typ charakteru, kterého bych chtěl mít za kamaráda, příbuzného či souseda. Umí se postavit za lidi co má rád, nikoho nesoudí, má velký srdce a rozhodně to není sobec a každých špatných rozhodnutí, lituje. Kdo by Palmera neměl rád? Zbytek herců taky fajn, hlavně malej klučina je sympatickej a babička Palmera. Je tam jedna scéna, kterou nechci spoilerovat, cca po dvaceti mintuách filmu - mě emocionálně roztrhala. Celé to dění ve filmu tak trošku prožívám i v osobní rovině. Né tak vyhroceně a né kolem stejných problémů, ale spoustu paralel se prolíná s tím co mám já, takže jsem se prostě vezl na emocionálním kolotoči poctivého drama. Hraje příjemná hudba, film má skvělou režii (žádné otravné střihy či umělé nasvícení, vše působí přirozeně) a když dojde na vyhrocenou situaci, právě ta režie díky ruční kameře, vše nakopne. Jak jsem řekl, miluju tyhle poctivé dramata. Palmer, Kean, The Confirmation, Joe, Adopt A Highway... tyhle dramata na tenhle způsob - civilní, syrová, se stávají mojí oblíbenou žánrovkou. Timberlake by měl hrát víc rolí!!! ()

bobstock

Nečekal sem, že to se mnou tak emočně zamává. Chlapík z dysfunkční rodiny udělal mladistvou chybu, po které přišlo nepříjemné uvědomění a začátku nové šance. Shodou okolností mu padne do starostí, krom sebe sama na svobodě po dlouhých dvanácti ztracených let v kriminále, jeden baculatý klučina s též dysfunkční ´´rodinou.´´ Klučina se na první pohled od amerického ideálu kovboje dost liší. Vše ale vynahrazuje opětovanou láskou pro ty, kteří se o něho v dobrém starají. Tvůrci rozehrávají citlivou hru o důstojný život děcka před pubertou, kterému svět nachystal ´´na růžích ustláno.´´ Civilním projevem natočená malá pocitovka z klasického amerického maloměsta. Skvělé herercké výkony tria Timberlake+Allen+Temple. 70% ()

• Natáčení snímku probíhalo od 9. listopadu do 13. prosince roku 2019 v americkém státě Louisiana. (Kuzmik)
  • V roku 2019, kedy sa film nakrúcal, mal Ryder Allen, ktorý hrá mladého Sama, iba 7 rokov a bol to jeho prvý dlhý celovečerný film. (Weezy22)
  • Zatiaľ čo Sam (Ryder Allen), Palmer (Justín Timberlake) a pani Vivian (June Squibb) jedli svoju večeru s mäsovými guľkami a hovorili o výdavku v obchode, na začiatku scény mal Sam na tanieri jednu mäsovú guľku a malinký kúsok cestovín, potom keď pani Vivian povie Samovi, aby "zjedol svoju večeru", na jeho tanieri sa zázrakom objaví viac jedla. (Pat.Ko)