Poslední recenze (33)
TRON: Legacy 3D (2010)
Dosť ma to sklamalo. Hudba perfektná, svetielka svietili ale nudil som sa.
The Horribly Slow Murderer with the Extremely Inefficient Weapon (2008)
...and again...and again...and again celkom pobavilo ale mohlo to byť kratšie
The Butterfly Effect 3: Revelations (2009)
"Keď to nejde, dáme tam veľa krvi." Sklamanie, veľké sklamanie.