Poslední recenze (619)
Di Ambang Kematian (2023)
Neměl jsem posledních pár dní štěstí na film co by mě bavil a možná i proto mě tahle démoní duchařina z Indonésie dost překvapila a bavila. Fajn atmosféra, solidní lekací scény a povedený kozlí ďábel s pro mě povedeným závěrem. Tohle vše si prostě zaslouží ocenit na solidní 4 hvězdy. 7/10 IMDb
Penumbra (2011)
Bla,bla,bla zív zív bla,bla,bla wow něco se začíná dít. Zajímavé ! jo aha už je konec. Rád bych dal víc jak 2 slabé hvězdy ale mě film opravdu nesednul. 3/10 IMDb
Postupné propadávání rozkoši (1973)
Tohle je přesně ten film u kterého po jeho zhlédnutí proklínám svůj seznam chci vidět. Nepamatuju si kdy a proč jsem tam tenhle snímek přidal, ale jeho sledování mě opravdu nebavilo. Možná, že prostě jen nedokážu docenit kvality filmu, ale pro mě to byla nezajímavá nuda které dám jen 1 hvězdu a i tu dávám jen proto že se mi nechce dát odpad. 2/10 IMDb