Poslední recenze (1 322)
Vrah naoko (2023)
Velmi příjemný feeling a charismatický ústřední pár dělá tuhle komedii hodně zajímavou. Glen Powell je ve svých rolích zabijáků tvárný a vtipný a Adria Arjona je kus. Ale zůstane to navzdory fakt originální zápletce v podstatě jen ve fázi konverzačky a i když jsou dialogy nápadité a svižné, čekal jsem nějaké vygradování a ono moc ne.
Zázrak v New Yorku (1947)
Příjemně obsazená a milá story o pravém či nepravém Santovi. Tu pohodu a náladu to má, ale zas tak převratného vánočního filmu jsem se nedočkal. Viděl jsem i novější adaptace a tahle má ale asi největší kouzlo, to zase jo. John Payne vypadá jako černobílá verze Kevina Spaceyho, ta podoba je neuvěřitelná a Natalie Wood je roztomilost sama.
Neuvěřitelný zmenšující se muž (1957)
Na svojí dobu neuvěřilně dobré triky, které vypadají skvěle i dnes, po tolika letech. Má to filosofický přesah a myšlenku, ovšem táhne to nápad a zpracování. Obsazení je dost minimalistické, ale příjemného překvapení jsem se dočkal v případě April Kent, hrající maličkou ženu, kterou hlavní hrdina potká v cirkuse. Je prostě nádherná a roztomilost sama, i když je na plátně dvě minuty. Samozřejmě jak už mám smůlu, hrála jen ve čtyřech filmech a tenhle byl její poslední. Jinak jsem z filmu uchvácen až tak nebyl, děj je dost stručný, i když je to zajímavá a místy velmi zábavně originální věc.