Recenze (343)
Šejk (1921)
Šejkovi se zalíbí anglická dívka, tak si ji odvede s sebou do pouště. Mohla by z toho být krásná kýčovitá romance, ale kde pak. Film je od začátku až do konce roztahaný, nic se pořádně neděje. A když už se objeví nějaká akční scéna, nestojí za moc. Herci asi taky měli špatný den.
Zlomený květ (1919)
Lillian bych tu patnáctku uvěřila - vypadala velice mladě. Ovšem "Číňan" je už horší. Když už nemohli obsadit pravého Číňana, mohli si aspoň dát víc práce s maskováním. Taky mě zarazil jeho shrbený postoj a podivná šouravá chůze - u Lillian by se to dalo pochopit, ale proč tak chodil i "žlutý muž"? Přitom příběh a herecké výkony jsou poměrně dobré, ale výsledný dojem kazí ještě patetické básnění v mezititulcích. Mohlo to být lepší.
Frigo, oběť krevní msty (1923)
Jednoznačně pět hvězdiček. Buster si přijede převzít své dědictví a zjistí, že celé jeho dědictví se skládá z rozpadlé chajdy. Přijme pozvání na večeři od půvabné dívky a než se naděje, má za zády jejího otce a dva bratry, kteří nejsou nikdo jiný než úhlavní nepřátelé jeho rodiny... Nápady se tu rozhodně nešetřilo, Buster sice jako obvykle dělá psí kusy, ale našel si čas i na hraní. V tomhle případě jsem se neválela smíchy, ale ani nenudila. Jemný humor Our Hospitality mi dokonale vyhovoval.
Bláznivá domácnost (1918)
Začátek je výborný, ale potom to jde s vtipem trochu z kopce. Ale Busterovy akrobatické kousky potěší.
Frigo ve člunu (1921)
Než vůbec Buster vyjede na vodu, stačí si zbořit dům a utopit auto. Ale co na tom, když jeho loď může plout do kopce. Jedna ze slabších grotesek, i když některé scény jsou parádní.
Frigo dědicem (1922)
"Let's murder him first and then kill him."
Jesus Christ Vampire Hunter (2001)
Aneb kolik ateistů se vejde do jednoho auta. Zřejmě hodně, a někteří si pletou kung-fu s baletem. Jednoznačně nejlepší scéna ve filmu. Jesus má skvělé bojové schopnosti a celé to má ještě lepší ozvučení. O speciálních efektech ani nemluvím.
Holky z naší školky (2007)
Až na trochu trapný začátek jsem se u toho nehorázně bavila.
More (1998)
Dvě hvězdy za hudbu a zajímavou myšlenku. Zbytek mě nenadchl.
Cedulky (2008)
Ne zrovna šťastný (a bohužel trochu prkenně zahraný) úředníček se jednou podívá do protější budovy a uvidí sličnou úřednici, s kterou začne komunikovat - přes cedulky. Roztomilé, ale nechápu, jak jim takové vylomeniny v práci mohly projít :)