Poslední recenze (3 572)
Stíny v mlze - Ranní vrah (2024) (epizoda)
Výbornej díl, je to lepší, než valná většina kinofilmů, mám na tom závislost, nemůžu se dočkat pondělka. Celkově se mi to zdá být o parník dál, než první série, snad díky té příběhové lince s Davidem Švehlíkem, kterou považuju za daleko chytlavější, než byla ta s Miroslavem Hanušem v S1. P.S.: Ale jo, uživatel mirko123 má pravdu, nad tím zdařilým identikitem a neschopností dopadnout vraha se při sledování taky opakovaně zamýšlím. Tady by si musela Malá sedět na vejcích, aby jí to neseplo.
Zone Blanche - Cizinec (2017) (epizoda)
Strašně zajímavý, navíc i vtipný. Má to jednu jedinou vadu na kráse, a sice že to Netflix zítra stahuje z nabídky a já to nemám šanci dokoukat.
Hunger Games (2012)
Je to úchylný. Dobře nám tak.