Poslední recenze (167)
Cimrmani zblízka (2024) (TV film)
Ne, není to klasický dokument, jaký jsem očekávala, rozhodně v tom není žádná výpravná dokonalost, za to je v tom srdce. A to takovým způsobem, že ač jsem o pár generací "mimo", dojalo mě to. Možná právě v té nedokonalosti. Jsou některé věci, kde si i člověk s pokorou a přijetím smrtelnosti přeje, aby trvaly věčně. Nebo aspoň ještě o trošku déle.
Tlapková patrola ve velkofilmu (2023)
Žádný jiný film s Tlapkovou jsem předtím neviděla, seriálem jsem v podstatě nepolíbená, ale člověk se u toho rychle chytne kdo je kdo a kupodivu jsem se několikrát zasmála a minimálně dvakrát bulela, takže na mě to má efekt jako spousta jiných, o řád lepších animáků. :D A s přehledem bych tomu dala přednost klidně znovu před klasickým Marvelem, protože mě jinak superhrdinové strašně nebaví, ale mezi Mocnými Tlapkami jsem si hned našla oblíbence. :D Jedna hvězda navíc za synka, který si to fakt užil.
Mezi živly (2023)
A mně to opravdu sedlo. Neskutečně milý a hravý film, přesně tak, jak jsem očekávala. A tahle romantická linka měla luxusní jiskru. Nebo chemii? :) Za mě se tohle povedlo. Sice toho posledního Kocoura v botách řadím ještě o kus výš, ale tohle je poutavé pro malé i velké. A to je přesně to, za co jsem u Pixaru ráda. Je jedno, jestli je vám 6 nebo 60, vždycky tam najdete něco, co vás chytí za srdce.