Poslední recenze (201)
Franta mimozemšťan (2024)
Asi parodie na sci-fi filmy? Obrovská blbost a neuvěřitelná slátanina, ale chvílemi až tak stupidní, že jsem se volky-nevolky musela smát.
Gabriela Soukalová: Pravda se pořád vyplatí (2024)
Soukalová nepatří mezi mé oblíbence. Jednak jsem četla její knihu, jednak jsem občas zahlédla její moderování v TopStar, které bylo naprosto šílené. O to víc mě překvapila, že jednak se za tu dobu účinkování na Primě přeci jen naučila mluvenému projevu a také mi kupodivu nebyla protivná. Sice to byl zas dokument, který (jak už je zvykem) nepronikl do nitra její osobnosti, ale i tak mě to docela bavilo. Akorát mám divný pocit, jestli si opět na sebe nenabalila (tentokrát možná hodného) lehkoživku, který na ní více méně parazituje...
Zlatá labuť (2023) (seriál)
První série byl takový milý, rádoby historický seriál, druhá série totál červená knihovna, třetí už úplný bizár. I na pohádku by toho bylo moc.