Poslední recenze (4 409)
Mars Express (2023)
Temny sci-fi animak pre dospelych, zavanajuci Ghost in the Shell, povzbudzujuci k zamysleniu. :) Pozitivne prekvapenie s mnozstvom napadov, vedeckych faktov a s paradnym pribehom, zasadeny do vzdialenejsej buducnosti, kedy ludstvo uz skolonizovalo Mars a roboticki asistenti i spolocnicky / -ci su bezni. Vysetrovatelka i jej roboticky partak su "zive" a divacky atraktivne postavy majuce svoj charakter i emocionalny svet. Prial by som si mat z tohoto aspon 2ojhodinove nadupane hrane sci-fi na styl prveho Blade Runner-a. Zaver bol epicky. Odporucam. 85%
Starosta Kingstownu - Soldier's Heart (2024) (epizoda)
Na jednej strane som velmi poteseny, ze mame dalsiu seriu a kvitujem pracu youtubera na slusnom recap-e, ktory som si dal pred touto epizodou. Na strane druhej, vnimam urcitu recyklaciu uz videnych postupov z predoslych serii. Naviac, z mojho pohladu podstatne negativum je i to, ze super-vilaina Mila, zda sa, zatial vyplnili ruskym nasilnym dedom a vyschnutym rasistickym dedom, s drsnym vyzorom a 70-timi kilami. Azda sa ukaze coskoro, viem si predstavit zapletku medzi nim a Konstantinom.
Furiosa: Sága Šíleného Maxe (2024)
V kine na velkom platne a v Dolby Atmos ozvuceni...tak treba tento zakusok od 79-rocneho "pekara" - Millera, servirovat. Prva tretina viac-menej pribehova linia mladuckej Furiosy, nasledne stretavame starych znamych na cele gangov, nasleduje fajnova akcna pasaz plna napadov a potom...nuz, pocitil som dlhu stopaz a urcitu "generickost" v nahanacke a naivnej romantarne. Po drsnom "vytriezveni" to opat nadobudne kontury povodnej Mad Max akcie. Mal som velke ocakavania a boli ....takmer....naplnene. Kazdopadne rozhodne vynimocny kusok. Kupodivu mi herecky najviac vadila postava Dementusa v podani "Thora" s plysakom. Bez chybicky nebola ale ani Anicka. Slovna vymena v zavere ma uz len prinutila neveriacky krutit hlavou. Napriek vyhradam odporucam...bezte do kina asii neskor...film sa tak da uzit bez rusenia deckami a smradu a zvukov "kino-zradla". 68%