Rodina je fuč a oddaný otec si poprvé po letech užije čas pro sebe se starým kamarádem – pařmenem, který chystá divoké narozeninové dobrodružství. (Netflix)

Videa (7)

Recenze (91)

silentname

Kevin Hart  v ďalšej buddy buddy komédii, tentokrát s Markom Wahlbergom. "Me Time" síce nie je nejakou výnimočnou komédiou, no na druhú stranu som sa tu miestami celkom solídne zasmial. Áno, je to predvídateľné, postavy dokopy neprinesú nič kreatívne alebo inovatívne a príbehovo je to všetko, čo sme už v minulosti videli. Ale niekedy mi nič viac netreba. A Kevin Hart mi tu neprišiel otravný ako v niektorých iných projektoch. Je tam pár vtipných akčných momentoch, ako napríklad súboj s pumou a vo finále je niekoľko dobrých scénok, no výsledok ako taký je skôr priemer. Jedným slovom "okey". Treba povedať aj niečo viac? Hodnotenie: C ()

Xmilden

Začínám mít takový pocit, že Kevin Hart vytvořil komediální dvojici s už úplně každým. On vlastně ani nikdy nehrál v nějak extra dobrém filmu, naproti tomu Wahlberg kdysi hrál v parádních filmech, ale jeho kariéra se začíná ubírat do poměrně slušných srágor. Tentokrát ti ještě Marku naposledy odpustím a ty nejslabší 3 hvězdy ti pošlu, ale je to kamaráde naposled. Me Time má pár solidních záseků, kupu nechutností, fakt těch při kterých je divákovi až trapně za herce, ale právě díky kamarádství ústředního dua a jedné pošahané taxikářce jsem to nakonec zvládnul. 50% ()

UhLee

(5/10). Tohle byla taková ta klasická taškařice, kterých je na Netflixu nespočet. Člověk u toho může na chvíli vypnout od všeho kolem a užít si komedii, kde ze sebe Kevin Hart a Mark Wahlberg dělají blbečky. Nevím proč, ale Wahlbergovi jsem to vůbec nežral. Ve vážnějších polohách mi bostonský bizonek sedí daleko více. Zato Kevin Hart hrál to samé jako vždycky a bylo to v pohodě. Sice některé scény byly docela cringe, ale taky tady byly scény, kde jsme se s celou rodinou smáli a tak to má přece být. O tom je tenhle konzumní bizárek a o ničem jiném. Upřímně jsem nečekal cameo, které se tady objevilo a udělalo mi to velkou radost. Těchto komedií se točí v dnešní době mraky, takže nemá cenu tomu dávat více než 3*. Když se u toho ale člověk zasměje a kouká na to s rodinou, tak to je stravitelné. Pokud bych se na to díval sám, tak to asi nedám, ale takto to byl příjemný čas s rodinou u téhle klišoidní bejkoviny. ()

Trevor

Mentálne zaostalá rasistická šou afroamerickej neofašistickej opice, ktorá sa celý čas snaží vytvoriť pokus o komédiu. Ostáva dúfať že máte vo svojom okolí mnoho afroamerických nadradených občanov spoločnosti, ktorích ženy chodia do práce, nepoberajú sociálne dávky a muži namiesto chlastania vína z krabice vzorne poskytujú starostlivosť svojim deťom. Nehovoriac o tom že s radosťou zaplatia Váš 47.000 eurový dlh...tak vymyslieť takýto scifi hnoj chce talent, škoda horšieho spracovania a zlej kamery, nehovoriac o výkone hlavnej postavy. Podpriemerné neofašistické scifi... ()

JORDY

Kevin Hart se usadil na Netflixu a znovu ukázal, že mu nedělá problém vytvořit duo téměř s kýmkoliv. V tomto případě s Markem Wahlbergem, který mi tu přišel až překvapivě upozaděný. Na herce jeho kvalit nedostal příliš velký prostor ukázat své komediální schopni, které bezesporu má. Každopádně i tak je Me Time slušnou zábavou na volný víkend, která nevybočuje v trendu jiných Netflix filmů. 55% ()