Herečka Joan se právě rozešla s přítelem. Gracie už ani nedoufá, že by se její manželství mohlo změnit k lepšímu. Tyto a další postavy však něco spojuje a není to jen štěstí, láska, bolest, smrt a naděje, o nichž tento zajímavý film vypráví. (oficiální text distributora)

Recenze (77)

jawesy

Nebýt poslední půlhodiny film bych příliš neocenila ale finish to celé sjednotil a dal tomu šmrnc. Jinak doporučila bych na zamyšlení. Já konkrétně jsem si vybrala hned na začátku dojici které jsem fandila ale i ostatní části příběhu byly fajn. Nedoporučuji těm co jsou na ty typické romantické slaďáky protože ačkoli je film romantický, není to typická milostná šaráda s předvídatelným dějem. ()

vinson003

Opravil jsem si názor na Angelinu, byla tu úplně jiná, než ji člověk normálně zná, aspoň pro mě teda, tři a půl až čtyři...stojí za podívání v neděli večer, nikoli v sobotu, v sobotu jenom filmy za čtyři až pět...nebo teda v pátek teda...prostě ve sváteční den určitě...ne ale na Vánoce...ani na Velikonoce...jen na den mimo pracovní dny teda...takže tak...pěkný večer přeju :) ()

Šakal

Od tohoto snímku jsem neočekával naprosto nic a možná hlavně díky tomu jsem byl příjemně překvapen a mile potěšen. Parádně strávených 116 minut , které neskutečně rychle utekly ( ano, 116 min píši zcela záměrně ), protože těch závěrečných 5 minut, kdy příběh do sebe " zapadl " bylo na mě opravdu už přespříliš romantických. Kdybych byl tohoto závěru ušetřen a tvůrci si ho odpustili, nebránil bych se i vyššímu hodnocení, takto i díky dobrým hereckým výkonům ( nikoliv vynikajícím ) dávám slabší 4*! ()

eraserhead666

Představte si Lásku nebeskou bez humoru a slabšími vztahovými pouty. Hrozně mě bavila postava Gillian Anderson, snad proto, že mi přišla jaksi nejpřirozenější a nejrealističtější. Zpočátku linie s Dennisem Quaidem byla zábavně tajmená, její vyústění však zklamalo. Angelina Jolie docela zklamala, tu jsem fakt viděl hrát zatím jen ve dvou filmech (filmů s ní jsem viděl více), naopak Ryan Phillipe mě hrozně bavil, je škoda, že tak zapadl. Amandy Peet jsem si ani nevšiml. Co mi docela vadilo, byl takové ten klasický závěr, kdy se... Ale ne, nebudu odhalovat, jen mi to přišlo hrozně kýčovité. ()

jhrasko

Silne subjektívne - nečakane nepozerateľný paškvil so scenáristickými skvostami typu: ONA: "Bojím se důvěřovat mužům." ON: "Já nejsem muž, já sem já..ON2: "Nedovolím Ti, abys mě milovala. Protože Tě miluju já." ON3: my máme problém ? ONA3: "Ten problém, který s Tebou mám je, že mě přitahuješ. Já to s vášní moc neumím."...A TO SÁM SEBA POVAŽUJEM ZA ROMANTIKA ! ()

Zajímavosti (12)

• Režisér Willard Carroll pochválil Seana Conneryho za jeho skromný prístup na placi: "So štábom spolupracoval úplne demokraticky. Správal sa ako najveľkorysejší herec, hoci je to nadživotná hviezda. Išiel príkladom a ostatní ho nasledovali." (Arsenal83)
  • Ryan Phillippe nepovedal filmárom, že si zafarbí vlasy na modro. Prvýkrát sa o tom dozvedeli, keď sa v deň natáčania objavil na natáčaní s vlasmi inej farby. Väčšina hercov a štábu bola zaskočená, no spisovateľovi a režisérovi Willardovi Carrollovi sa to páčilo. Zhodou okolností si Angelina Jolie v ten istý deň tiež zafarbila vlasy. (Arsenal83)