Ali G měl být zkázou britské vlády - místo toho je díky němu mnohem populárnější. Obklopen věrnými přáteli se pak sám stává největším ze všech hrdinů, jedinečným a samozřejmě naprosto neodolatelným... (Hollywood Classic Entertainment (H.C.E.))

Recenze (528)

Gemini

Skutečně filmový příběh retardovaného hustorappera z drsného ghetta jménem Staines... to je v Surrey, na jeden vrh kamenem od Londýna;) Bičiz, esiz, pusíz a bouning v každé druhé větě, v hlavě prázdno jako v argumentaci o problematičnosti snížení platů zákonodárců, a kromě hromady spíš více než méně nechutných vtipů slušná politická satira, kterou ovšem Cohen ve stejné podobě (tedy vytvoření skutečného filmu a ne všelijak postříhané "skryté kamery" a hraných scének) dovedl k dokonalosti až o dekádu později v Diktátorovi. Nevím jestli naštěstí nebo bohužel je ale Aliho demence natolik odzbrojující, že přes pitomost celé zápletky to prostě nemůžu shodit. Brutální kostýmní kreace titulního hrdiny přebíjí téměř všechno... oh wait, oni se tak skuteční gengsta brodaz vážně oblékají a jsou drsní jak prdel. A pak je tu ještě ta maličkost s pozdějším Dr. Watsonem a Hobitem, který je tu opravdu hodně jiný než jak si ho lze pamatovat odjinud:) A jelikož RESTEKP se usídlil v mém slovníku už před řadou let, nemohl bych s čistým svědomím dát míň než 70%. Prostě trvám na tom, že tenhle film patří do červeného! Booyakasha! ()

genetique

Tým, že hodnotím tento praštený úlet tak, ako ho hodnotím, strácajú všetky filmy svoju dôstojnosť, no akosi nemôžem urobiť inak. Totálne uletený scenár, tak trápne a úchylné vtipy, až sú dobré, Sacha je ten najdebilnejší herec akého som videl, ak si vôbec označenie herec zaslúži, no napriek tomu to bolo neskutočne cool a všetky debilnosti a nechutnosti v jeho podaní mi nevadili, ale bavili ma. 75% & RE5TECP! ()

kinej

Docela prča. I ve skutečném životě potkávám lidi co se snaží být cool, nosí rapperský hadry a myslí si že jsou černoši. Myslím, že z takových prosťáčků si střílí tento film. A u simulace orálního sexu na chlebíčku jsem se málem pochcal smíchy.RESPECT. Myslím, že je to nadprůměrná komedie, jen si nemyslím, že by mohla fungovat i nadabovaná. Prý je Ali G nadabován úplně normálně. Je skoro zločin takový film dabovat, je to stejně hloupé jako dabovat Monty Pythony. ()

Dever

Soundtrack Adam F.: 1. Drive By ,2. Stand Clear - Adam F Ft M O P ,3. Straight Outta Compton - NWA ,4. Incredible - M Beat Ft General Levy ,5. Swallow Back ,6. Me Julie - Ali G And Shaggy ,7. Yo ,8. Dynamite - Ms Dynamite ,9. Ride Wid Us (ACs Dark Dub Edit) - So Solid Crew ,10. Baddest Ruffest (Radio Edit) - Backyard Dog ,11. Oh Yeah - Foxy Brown Ft Spragga Benz ,12. Put It On Me - Ja Rule Ft Vita ,13. This Is How We Do It (Rishi Rich Mix) - Mis-Teeq ,14. Freak Me - Another Level ,15. Hold Tight ,16. E I - Nelly ,17. Legalise ,18. Shoot To Kill - Oxide And Neutrino ,19. Mad Props ,20. Fight The Power - Public Enemy ,21. Planet Rock - Afrika Bambaattaa And The Soul Sonic Force ,22. Spread De Love ,23. Me Julie (Video) - Ali G And Shanggy ()

Elyssea odpad!

Sachu Barona Cohena nemám ráda, ale co předvádí tady vypadá na odpor. Fekální humor mě nebere, sexuální narážky taky ne a dementní hlavní hrdiny nesnáším (nechápu, jak se někdo dokáže dívat na film, ve kterém je hlavní hrdina totální prase a idiot). Možná je tam nějaká superskrytá nadsázka a ve skutečnosti je to dílko pomlouvající řekněme politiku, ale je mi to naprosto ukradené. Jestli se na to v konverzaci budeme dívat ještě jednou, tak to video hodím z okna. Totální odpad! ()

Zajímavosti (14)

• Když Ali (Sacha Baron Cohen) protestuje připoutaný k plotu kvůli zavření školy, jeden z reportérů pustí maso do krabičky ve dvou záběrech. (Pepy)