Geniální specialistka na boj proti teroru nedůvěřuje umělé inteligenci, ani co se za nehet vejde. Při zoufalém honu na zlotřilého robota ale možná změní názor. (Netflix)

Trailer 4

Recenze (130)

Marcos22

Futuristické akční sci-fi béčko o hledání důvěry v druhé, ve které se snaží umělá inteligence vyhladit po technologické stránce vyspělé lidstvo. Proti však stojí vysoce inteligentní, avšak emocionálně labilní agentka Shepherdová, kterou ztvárňuje Jennifer Lopez. Právě její nesympaticky působící postava společně s přílišným využíváním „digitálního bordelu“ snímek nejvíce sráží. Atlas je svými častými hloubavými rozpravami mezi hlavními charaktery velmi podobný nedávno vydanému Kosmonautovi z Čech, avšak v porovnání s ním je Atlas podstatně akčnější. Pokud je to tedy element, který jste u filmu Johana Rencka postrádali, pak vám mohu Atlas doporučit, v opačném případě očekávejte velmi průměrnou podívanou s nepříliš atraktivní Jennifer. Na pomezí dvou, tří hvězd. Přiklaním se spíše k nižšímu hodnocení. 😕 (24.05.2024) ()

Malarkey

Brad Peyton svými náměty spěje k tomu, aby se z něj stal novodobý Roland Emmerich. Byť takový megaloman zatím ještě není. Točí ale blbé, nelogické, ale řádně akční a digitální kravinky, které v rámci sledování pobaví, ale za chvíli na ně s radostí zapomenete. Atlas nemá kdoví jaký sci-fi námět, ale stačí k tomu, aby fanoušky žánru pobavil. Horší už je to s Jennifer Lopez, kterou jsem dlouho neviděl (a ani mi to nechybí), a která mi v její roli vůbec neseděla. Záběry na ní, když je nalezlá v tom mechu, mi přišly vysloveně trapný. Nakonec jsem to ale přežil. ()

JASON_X

Jennifer Lopez (to je ta latina s pojištěnou prdelí) hraje "geniální specialistku", takže vskutku fikce jak se patří. Ovšem rozjezd je překvapivě svižný, akční, záživný, vizuálně pohledný. Robotí vzpoura, střílečky, města budoucnosti, pak šup do galaxie v Andromedě na planetu XY-01 a hned se to tam pěkně digitálně mydlí... Kurňa ani ve Star Treku nebo Alienech nelítali lidi do cizích galaxií a tady je to brnkačka, tak na dvě tři hoďky, jako busem z Prahy do Brna... Jo, paráda, konečně zase nějaký kosmický rubací mozkovýplachový scífko tohohle typu, říkám si. Jenže pak se začne Jennifer nekonečně synchronizovat se svým bojovým robotem, plkají spolu o ptákovinách, půlku času divák čumí na její vyzoomovanej fejs... No a směrem k závěru už to víc a víc připomíná spíš absurdní komedii, než pořádnou sci-fi rubačku a závěr už je vyloženě trapnej, takže z potenciálně nejmíň tříhvězdovýho filmu je sotva dvouhvězdovej a po použití ho hned hážu do koše, protože repete už fakt nikdy nebude. ()

erpe

Jennifer je ve svým věku pořád kus a dá se na ni koukat, ale jinak je to celý strašlivá hovadina. Vývoj příběhu a chování postav naprosto bez jakýchkoliv hranic, smyslu, logiky. Takhle bez pravidel si dovedu vymejšlet taky. Je to děsně pohodlný, jakákoliv situace se tak dá vyřešit nějakou hovadinou jak z animáku...to už není sci-fi, to je fantasy a to já nerad :-( No a závěrem si jen povzdechnu, kam to dopracoval chudák Mark Strong...na těch pár štěků tam mohli dát někoho z cateringu a vyšlo by to na stejno... ()

ShiShinka

Narcistická Jenny from the block ve svém Bronx účesu si zacálovala další filmový počin, kde se rozhodla v drtivé většině stopáže dát světu na odiv své herecké kvality (akorát že vůbec). Nemůžu ji vystát, takže nemůžu ani hodnotit. Každopádně jestli je fakt přesvědčena o tom, že dokáže utáhnout takovýto film, tak to je fakt už diagnóza delulu. ()

• Film byl inspirován sérií videoher „Titanfall“. (Vitox)
  • QR kód na „psích známkách“ Atlas Shepherd obsahuje číslo 12761760 (kód je vidět a lze načíst v čase 01:47:41). (jDanek)
  • Rekvizita Harlanova (Simu Liu) procesoru je ve skutečnosti stará elektronická cigareta připojena modelářským konektorem dean-T. (UncleMorty)