Na americkou námořní základnu byl spáchán teroristický útok. Reportér Mike Anderson má objasnit záhadné pozadí útoku, což se ovšem příliš nezamlouvá CIA. Mike totiž pronikne do spletité sítě intrik a zjišťuje, že útok měl pouze zakamuflovat krádež kapsle s nebezpečným nervovým plynem... (Hollywood Classic Entertainment (H.C.E.))

Recenze (48)

Paldiny

“Proč je ten chlápek tak divnej ? Asi před dvaceti minutami zemřel“ To jest jediná vydarená replika, kedy sa Dolph snaží od mŕtveho kúpiť informácie. Scénka sa síce do vážne sa tváriaceho thrilleru vôbec nehodí, ale aspoň prebrala z kómy, do ktorej dostalo doterajšie dianie. Lundgren je tu prekvapivo civilný, ani raz si nevystrelí a čoby novinár iba vyšetruje. Dej ale nič neponúkne, je rozvláčny a k zblázneniu nudný. Hviezda za náznak napätia na kostolnej veži. ()

Faidra

Viděno kdysi při zpáteční cestě z lyžařského pobytu. Spolužák, který si tam zlomil nohu a přijeli si pro něj rodiče, na tom asi byl hůř než my dívající se, ale ne o moc. Hele, Dolphe, nechtěl bys radši Američany, Izraelce a Araby bez rozdílu rovnou postřílet? Pořád mi to připadá milosrdnější než je vystavovat tvým pokusům o herectví. ()

Lacike

Tuctova nezazivna detektivka v ktorej nahodou hra Lundgren. V tej dobe bol este v kurze, takze technicka stranka je bez problemov, ale na akcii film vôbec nestoji, takze to je uplne jedno. Asi si chcel Lundgren dokazat, ze ma dostatocny herecky talent, aby obstal aj mimo akcneho zanru. Nema. Rovnako ako väcsina ostatnych svalovcov. Jedina vec horsia ako svalovec v neakcnom filme je ked svalovec hra postavu, ktora sa ani nevie bit a dostane sa do bitky v ktorej s vypätím vsetkych sil bojuje o zivot. Sakra, pri tom trpím ako svina. Koho vôbec nieco take môze bavit? Mna nie. Sralo ma to, ked Arnie utekal jak chudak o zivot v Juniorovi a sralo ma to aj v tomto filme. Ked si odmyslim uplne nevyuziteho a pre tento typ filmu zbytocneho Lundgrena, tak to tiez nie je ziadna slava. Film postrada akekolvek napätie a tempo je vrazedne nudne. Skoro mam chut tomu napalit odpad, ale zachovam objektivitu a za profesionalnu technicku stranku tomu dam jednu hviezdicku. Ale aj tak to nic nemeni na tom, ze film je velkym sklamanim a môze bavit len najväcsieho Lundgrenovho fanusika v CZ Waca. :) ()

Figu

Naprosto obyčejné! Film bez života. Přikláním se opět k paní nostalgii, která mě dnes nutí dát třetí hvězdu a to především za těch zhruba patnáct let, co jsem to viděl na mojí ušoupané vhs kazetě naposledy. Škoda jen, že Lundgren, který byl tenkrát v jeho nej formě, kdy měl do půl těla nahej mlátit a kopat protivníky hlava nehlava do krve a masa, musel právě točit tyto filmy bez akčního nádechu. V takové Kamufláži si ho dokážu představit dnes, kdy mu je 56 let a už pár let netočí žádné valné trháky, ale naopak právě takovéto filmy typu Kamufláže. Velkolepý obyčej! 50% ()

MickeyStuma

Vedle snímku ´Zúčtování v Malém Tokiu´, který Dolph Lundgren natočil ve stejném roce, docela výrazná změna. Dramatickou roli reportéra snažícího objasnit pozadí teroristického útoku na námořní základnu by u něj asi málokdo očekával. Jeho první odklon od akčního žánru a ne zrovna nejhorší. Zkusil to a snad by to i vyšlo, jenomže si k tomu bohužel zvolil nijak výrazný scénář a značně malou produkci. Spíše televizní film nijak nenadchne, ale ani neurazí. Díru do světa však žádném případě nemohl udělat a není divu. Na takovéto téma s politickým pozadím jsou daleko výraznější filmové počiny. ()

• Film sa premietal v kinách po celom svete okrem USA a Veľkej Británie. (m.a.t.o.)
  • Kvôli vojenskému konfliktu v Perzskom zálive posunul francúzsky distribútor premiéru filmu o šesť mesiacov. (m.a.t.o.)
  • Natáčalo sa od 13. apríla do 1. júla 1990 v Izraeli. (m.a.t.o.)