Krásná a bohatá prezidentka dívčího klubu South Beach University zosnuje originální plán, jak vydělat na právě získané slávě jejího klubu v sexy komedii s Paris Hilton v hlavní roli. (oficiální text distributora)

Recenze (156)

topi80

Vskutku podivuhodné dílo, ve kterém si dávají dostaveníčko parodie na teenagerovské komedie o dívčích spolcích, fekální komedie, dadaismus a absurdní drama. Chvílemi to nemá ani hlavu ani patu, obsazení role nadpozemsky obdivované princezny děvčetem, které je sice pohledné, ale ve srovnání s komparsem okolo přecejenom pokulhává, je rovněž kousek dokonale zapadající do mozaiky této absurdní hovadiny. Na druhou stranu, celkem jsem se bavil. 30 % bych při zachování klidného svědomí dal. ()

Unlimit odpad!

Odpad! Odpad! a Odpad! žádné jiné hodnocení si tento film nezaslouží. Řekl jsem si podívám se na velice špatně hodnocený film to snad nemůže být taková katastrofa a hle chyba nastala.Po pár prvních minutách jsem si začal číst novinky na sociální síti,internetu a podíval jsem se na počasí. Nezáživný,nudný,trapný,ubohý film který jen ukazuje tvář Paris Hilton jako namyšlené,ctižádostivé a hloupé "blondýně" ,kterou však osobně neznám takže se nemůžu vyjádřit k informacím z médií či tohoto filmu,ale pouze hodnotím tento film a jak už jsem podotkl v první větě Odpad! ()

Roper odpad!

videl som asi 5 minut, ale staci mi to plnohodnotne na ohodnotenie... Hilton je obycajna zumpa, cudujem sa, ze nejaky distributor vobec povoli odvisielat taketo sracky... :-( tentokrtat Paríž stavila na krásky, ako Electra, ci Valance, co vlastne podnietilo aj moj 5 minutovy zazitok, ale ten clovek je uz totalne v riti, takze jej nepomoze ani Tom Hanks, ci Clark Gable ;-) ()

Jamal odpad!

Film naprosto postrádal cokoliv co by se dalo nazvat dějem. Zasmál jsem se asi třikrát, což bylo asi nejvíce z doposud hodnotících, ale já se směju většinou více jak ostatní.... každopádně kvůli absolutně hrozné Hilton ( která ve filmu bohužel vůbec sexy není ) jsem změnil z jedné hvězdy níže. HILTON, prosím už nehraj .... nebo jsem spíš hloupej já, že jsem si to vůbec pustil? ()

genetique odpad!

Tak toto bola šleha! Jeden z mála filmov, pri ktorých mám pocit, že odpad! je málo a že by sa zišlo aj záporné hodnotenie. Ja znesiem aj blbosti (keď dokážem dať 'Scary Movie 3' štyri hviezdičky), ale táto namejkapovaná, umelá, namelírovaná, napomádovaná, tupá chujovina (určená snáď len pre vymleté mozgy fekálnych kráv, ktoré film zobrazoval) mi vzala hodne trpezlivosti, kým som ju dopozeral. Aj to len v zrýchlenom pretáčaní niektorých scén a len zo solidarity k tomu, že táto nevysloviteľná ukrutnosť je vlastne film. Raz, či dva krát som sa dokonca aj zasmial, ale škoda, že to vlastne ako vtip myslené nebolo. No, nám už zostáva len čakať, kedy dostane Paris ponuku aj na nejakú charakterovú rolu. Potom končím s filmovým priemyslom a prestupujem do kláštora. A malá rada na záver: keď po piatich minútach zistíte o čom film bude a máte pocit, že to bude klišé, máte pravdu a pre vaše dobro – pretočte rovno na posledných desať-pätnásť minút, o nič neprídete. Naopak, ušetríte si toho mnoho, radšej tú hodinu čumte do steny, bude to plnohodnotnejší zážitok. Alebo to rovno vypnite. 0%. ()

• Nahé scény s Paris Hilton (Victoria) byly do filmu přidány bez jejího vědomí a povolení. Když se o nich dozvěděla, byla tak rozzlobená, že se neúčastnila premiéry filmu. V roce 2008 za to byla Hilton u soudu, neboť nedodržela smluvní dohodu o přiměřené propagaci a publicity filmu. Ve finále nemusela platit žádné odškodné, ale musela vrátit celý svůj honorář za film. (Petr.Penicka)
  • Film se natáčel v Miami na Floridě. (rafix)