Reklama

Reklama

Pierre Levasseur je bohatý a vlivný muž. Stojí v čele velkého podniku, ale hlavním akcionářem je jeho žena. Když se tedy v bulvárním tisku objeví fotografie, na níž stojí vedle své milenky, má problém. Rozvod si nemůže dovolit, i když to milence už dva roky slibuje. Zdá se, že jedinou možností, jak z toho ven, bude zaangažování třetí osoby. Na fotografii je totiž zachycen ještě náhodný kolemjdoucí, jakýsi Francois Pignon, zaměstnanec parkoviště, kterého právě odmítla jeho vyvolená Emilie. Levasseur namluví ženě, že na fotografii se sám ocitl náhodou, že modelka Elena patří k tomu druhému muži - Pignonovi. Zároveň Pignona kontaktuje a za určitý finanční obnos jej i Elenu zapojí do předstírací hry. Ale paní Levasseurová také není dnešní a Pignonova vyvolená Emilie zjišťuje, že se s odmítnutím nabídky k sňatku poněkud unáhlila. A tak se situace poněkud zamotává... Nejnovějším příspěvek do pignonovského cyklu je určen všem milovníkům inteligentní francouzské komedie. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (127)

dr.fish 

všechny recenze uživatele

Ne tady opravdu není pochyb. Francis Veber, i když možná už dávno není při síle (jak zde na csfd psáno), zasáhl opět do černého. Naprosto precizně natočená romantická komedie, v optimální stopáži, jednoduchý nápad rozjíždějící výbornou zápletku, ve které září všichni herci. Civilní, nenásilné, naprosto normální, žádné blbé kidy hollywoodské produkce. Je to obyčejná a přesto zcela neobyčejná komedie, bavil jsem se královsky a užíval si každou minutu filmu. Na podobné téma doporučuji http://www.csfd.cz/film/221754-nejsem-na-prodej/.....90% ()

D.Moore 

všechny recenze uživatele

„Není čas najít si jiného lékaře?“ - „Ne, nechám si tohohle. Je na tom tak zle, že jak se na něj podívám, je mi líp.“ Co chtěl Francis Veber napsat a natočit, napsal a natočil. Příjemnou konverzační komedii, jakýsi důkaz, že staré dobré časy (nejen) francouzské legrace ještě nejsou v nenávratnu. Samozřejmě taková smršť jako o tři roky starší Drž hubu! to není, ale na druhou stranu ani být neměla, tak jaképak copak. Gad Elmaleh je jako Pignon (o němž Veber mluví jako o obyčejném človíčkovi, dobrákovi, který se ne vlastní vinou připlete do složitých situací, z nichž se pak dostane, ani neví jak) dobrý, ale ještě více mě potěšila sympatická Alice Taglioni. Daniel Auteuil si s chorobně nevěrným průmyslníkem poradil také na jedničku. A abych nezapomněl, ve scénáři je perfektní narážka na Blbce k večeři! Dobré to bylo. „Elena je úžasné děvče. Líbat se s někým takovým, to chce kuráž.“ - „No jo, vkládá se do toho celá.“ - „Jdi do hajzlu!“ ()

Reklama

Greg25 

všechny recenze uživatele

Dublér je spíše úsměvný, zábavný snímek. Nečekejte žádné vtipy, kde byste jste se dusili smíchy, Dublér je míň vtipný než třeba takový Blbec k večeři (od stejného autora Francise Vebera), což ale vychází už z námětu. Přesto má důležitý rys Veberových komedií - lehkost, úsměvnost, životní realitu v lehce ironickém hávu a inteligentní zpracování - kéž by tohle měly všechny filmy co se vydávají za zábavné komedie. Francouzi ani Veber nezklamali. 80% ()

Ivoshek 

všechny recenze uživatele

Veber je furt záruka kvality. Starý komedie s Pierrem Richardem byly víc bláznivý, ale i tohle mne bavilo. Zápletka s chudákem, co se ocitne v bláznivé roli, funguje dobře, fórů je tu taky dost (nejlepší jsou starej doktor a cynickej právník) a vlastně to celý příjemně odsejpá. Tenhle typ komedii by se dal točit i tady, není to nákladný, jen o nápadu, scénáři a hercích. Akorát tu bohužel nic z toho není. ()

Pierre 

všechny recenze uživatele

Tohle že má na vědomí člověk, co napsal Kopyto, Blbce k Večeři, Otce a otce, Velkého blondýna a další klenoty? Že by byl Francis Veber už senilní a rozhodl by se na stará kolena dělat romantické komedie, jako z Halywůůůůdu? Ouuuu, pane Vebere každý si musí někdy říct dost. A když je mi celý film při sledování ukradenej a už jenom odpočítávám minuty do konce, nemohu dát filmu dát vyšší hodnocení než dávám. Je mi moc líto. ()

Galerie (25)

Zajímavosti (2)

  • Terasa restaurace u paláce Chaillot, vedle které se nacházelo stanoviště parkovačů aut, byla falešná. Přesto se u ní zastavovali japonští turisté, kteří si tam chtěli rezervovat stůl. (Zdroj: Francis Veber: Ať to zůstane mezi námi) (Bernhardiner)
  • Během natáčení skočil ze střechy paláce Chaillot sebevrah. Nikomu jinému se naštěstí nic nestalo, nicméně některé herce a členy štábu dělilo od padajícího těla jen několik metrů. Někteří diváci, kteří netušili, že se nejedná o kaskadéra, začali tleskat. (Zdroj: Francis Veber: Ať to zůstane mezi námi) (Bernhardiner)

Související novinky

Další remake od Farrellyů

Další remake od Farrellyů

25.04.2006

Pokuď možno nazvat nějaké tvůrčí seskupení opravdovým samorostem bez pudu sebezáchovy, tak se s velikou pravděpodobností jedná o Petera a Bobbyho Farrellye. Režírujíci bratrská dvojice proslula hitem… (více)

Reklama

Reklama