Poté, co se hrdina filmu probudí v nemocnici, vystopuje a zavraždí muže, který ho spolu s pokladníkem při přepadení v bance považoval za mrtvého. Jenže tím způsobí jen to, že společníci mrtvého mu teď jdou po krku. (Filmbox)

Recenze (51)

Soweek

Souhlasim s komentářem Shita. Trošku víc flashbacků a můžem tomu dát nálepku romantického filmu. Pokud jste viděli plakát k tomuto filmu, určitě jste očekávali něco uplně jiného (já osobně si myslel, že se bude jednat o akci podobnou Street Kings). Přes tohle všechno to ale koukatelné je a když se přenesete přes vyloženě špatnou kameru, třeba se vám to bude líbit víc než mně:-) ()

darkreider

No neviem, keď sa na to pozriem z dramatickej stránky, tak tam niečo bolo. Myšlienkové pochody hlavného hrdinu, rozjímanie nad životom. Keď sa ale pozriem na akčnú časť, tak je to velice slabé. Je tam toho málo a aj to málo nestojí za moc. Cuba G. Jr. ako tvrďák mi zo začiatku vôbec nesadol, ale zvykol som si. Ale tá odfláknutá akcia a pokazený príbeh založený na debilnej zápletke, ako zapôsobiť na ženu. ()

Joll

Dvě a půl hvězdy, ač Cubu rád a hraje celkem slušně, vše zabíjí strašně blbě postavený vyprávění, založený na flashbecích a na jejich základě se časem celý příběh ucelý.Tento model je celkem často používaný a dokáže leckteré filmy vyzvednout z průměru do výšin zlatého fondu, to však není tento případ.Zde je to uděláno velmi neohrabaně, kousky skládačky do sebe zapadaj dost neohrabaně a ve špatných sledech a finální kousek zapadne příliš brzy s nulovým účinkem.Je to velká škoda, protože výkony až tak špatné nejsou a kdyby se trošku dopiloval scénář a možná vyměnil režisér mohl to být film na 4 hvězdy a ten bych celkem slušné herecké sestavě přál. 50% ()

Her0.89

Zvažoval jsem mezi 3* a 4*. Ale nakonec jsem se přiklonil k hořší variantě. Jednak proto, že Cuba Gooding s fousy vypadá strašně směšně ( ale to i bez nich ) a také proto, že prakticky celý film ( až na konec) byl strašně pomatený a chaoticky poskládaný. Nakonec se však tento spletitý spletenec rozuzloval a spolu se solidním koncem to dalo dohromady slušnou podívanou. Kdyby se příběh vzpamatoval dříve, tak by to ty 4* mělo. ()

andy60

Film spadá do kategorie těch, kdy se dívám a nevím, proč postavy jednají, jak jednají a dělají to, co dělají. Stručně řečeno - dějově je to hodně nepřehledné. Akční scény se střídají s flashbacky a s monology hlavního hrdiny, což má zřejmě nastínit jakousi dramatickou linii, která ale u mě vůbec nefungovala. Celkové vyznění působí vyloženě béčkově. ()

• Natáčení probíhalo v bulharské Sofii. (Terva)