Policista Jack Stone byl zatčen za vraždu svého kolegy a přichází do kriminálu, kam poslal mnoho zločinců. Celé vězení ovládá ruský mafián Balam, který má prsty ve vraždě Jackovy manželky a dcery. Jackovou jedinou touhou je dostat se k Balamovi a pomstít se... (TV Prima)

Recenze (52)

hrona

Filmy z kriminálu můžu. Tahle sonda do kraje devadesátých let by vůbec nebyla špatná, nebýt celkového zpracování bojů. A vzhledem k tomu, že se ve filmu z 80% fightuje neustále, snímku to pak strašně ublížilo. Čekání kaskadérů na ránu, nesmyslné padání a skákání do prázdna a to vše bez krve. Reese jako hlavní hrdina je na aranžovanou politiku boje strašně tuhý a Dolph sice po dlouhé době i trošku hraje, ale pro změnu zvedá pouze ruce, nebo koště. ()

Ouwen

Nechám se slyšet, že prostředek filmu jsem o pár minut přetočil, tolik mne to zas nechytlo. Prvních 30 minut a 20ti minutovej závěr jsou však dostatečně zábavné a napumpované akcí. Pointa ohledně toho o co go ve filmu sahá někam vejš, do politiky, ke korupci a tak podobně. Ale je to béčko s minimalizovaným rozpočtem, takže divák nemůže očekávat přepychovej scénář. A viděl jsem spoustu béček z vězení, tohle mne zas tolik po příběhu neoslnilo, navíc postavy jsou ploché. Ale teď klady. Vizuální stránka až na pár horších střihů, zpomalovaček vypadá naprosto parádně, oslnivě. Akce je spousta a je dostatečně přehledná. Skvělá hudba, která soubojům dodává adrenalin a sem tam humor. Je tu pak jedna přestřelka - zásahy jsou nádherné, občas nějakej výbornej headshot, krev stříká, jen ty výstřely z pistolí a samopalů vyzní amatérsky. Pár umělejch explozí no a to hlavní. FIGHTY! Takhle, občas jsou pomalejší a dost úderů vyzní do prázdna, ale je zde dostatek fatalit a kulervoucích momentů. Bitky se odehrávaj v malém prostředí, naštěstí choreografie je pestrá a obsahuje jak odzbrojování, tak složitější chvaty a parádní kopy. Matthew Reese pak skvěle využívá prostředí. Ano, vzpomínám si na tu bitku s třema policajtama v prádelně, kdy využíval pračku a skvělé kryty proti obuškám - a co ty bestiální sekvence bez střihů, kdy pochodoval chodbama a efektivně likvidoval každýho, koho potkal? Pak tu je několik fakt hustých fatalit, jak jsem říkal. Palicí o schody, mrskání do zdí a o strop... ale nejvíc mne dostala ta zlomenina ruky, to bylo fakt hustý. Reese má charisma, utáhl to, Lundgren mohl mít víc prostoru, naštěstí má fajn hlášky a v akci se předvede, navíc s granátometem vypadá hustě. Ještě mne zaujal spoluvězeň Reeseho Silva, zbytek i na věčně uřvanýho záporáka za nic nestojí. A finální fight nudnej, škoda. Jinak celkem spokojenost, nasmál jsem se, akce je dostatek a hudba je supr. V závěru to i pěkně graduje. Fajn béčko :-) ()

Wacoslav1

Hmm jsem rozpolcenej. Na jednu stranu mě štve, že je to další film kde je Lundgren za přidržtašku jenom, aby si ho mohli dát na plakát a po pravdě ani jeho vizáž se mi nelíbila, ale zase na druhou stranu hlavní hrdina je solidně našláplej. Ve filmu se pořád něco děje bitka střídá bitku jednou je to jeden na jednoho, pak jeden proti přesile a na konci všichni proti všem. Je to svižný, kontaktní a přehledně natočený. Nevěděl jsem jak se k tomu postavit, tak neutrální průměr bude nejlepší a Dolph s mopem v ruce mě fakt rozsekal! 50% ()

Shakers

Slušná jednohúbka. Lundgren nie je tento krát stredobodom pozornosti ako za mlada, ale pekne prihráva Reeseovi na smeč. A to je predovšetkým to o čo tu ide. Akcie majú fakt luxusnú choreografiu a skutočne je na čo pozerať, navyše ani príbeh nie je úplne na zahodenie. Plus keď si k tomu pripočítate tých 87 minút, nuda fakt nehrozí. Za posledné roky rozhodne to najlepšie v čom Doplh hral. 60% - 3* ()

kaylin

Celkem fajn klasické béčko, kde má Dolph docela dobrou roli, které se zhostil skutečně parádně a ukázal, že i nějaké ty herecké schopnosti z něj dostanete. Akční scény jsou docela dobré, ty rvačky vypadají celkem uvěřitelně a film má dobrý náboj, který vás strhne. K tomu ještě odpovídající stopáž. Jsem spokojen. ()

• Jack Stone (Matthew Reese) má při závěrečném boji proti hlavnímu padouchovi velkou krvavou ránu nejdřív na pravém boku, poté na levém boku a nakonec opět na pravém boku. (Kodousek)