Mírumilovný Steven Grant zjistí, že je nejen prodavač, ale i žoldák a dost možná i superhrdina. (Disney+)

Recenze (78)

RobinPM100

Musim říct, pokud si to v dalších dílech udrží kvality prvního dílu, pak za mě zatim zdaleka nejlepší Marvel seriál, doposud to byla jedna sračka za druhou, Winter soldier, Hawkeye, Loki, samej shit, Wandavision byl koukatelnej počin, ale tohle bylo vyloženě cool. Isaac hraje lůzra, vedeného podivným vnitřním hlasem, zmateného, co je sen, co je realita, jaký je den nebo, kdo vlastně je on sám. Skarab v kapse, egyptský muzeum, trocha závanu Mumie, to celé v poutavém hereckém výkonu, minimum akce, přesto vše šlape a baví, jsem zvědav, zdali si to udrží kvalitu nadále. I vizuál Moon knighta je hodně dobrej, prostě o dost jinačí hrdina, než např příliš přímočarý Avengers, 5/5. ()

lookin328

Věděl jsem, že zde bude hrát roli téma více indentit, že hlavní hrdnina bude trpět schizofrenií, ale tohle jsem teda nečekal. Byl jsem hozen do 45 minutového tripu, a ještě teď nevim, co jsem to vlastně viděl. S nadsázkou řečeno, samozřejmě. Oscar Isaac, aspoň dle mého, exceluje, Ethan Hawke je správně záhadný a démonický… ,,Horrorová” scéna ve výtahu skvělá. Bohužel 5* nedám, díky naprosto otřesnému CGI v Alpách, přitom je takových možností jak to udělat jinak, přitom podobně. Ale jinak super start, 4*, a doufám, že až večer půjdu spát, neprobudím se ráno někde na ulici. I když, kdo ví… ()

warrenur

Isaac je vyborny herec, o tom "zadna". I v nedavnom SNL-ku hostoval paradne. Avsak tu ma vyslovene iritoval. Je to scenar? Verim, ze ked tu rolu vzal, tak tam toho snad bude "viac" ako som videl v prvej epizode. Dufam, ze sa prepaleny blaznivy dej posunie dostatocne na to, aby "mesacny rytier" nebol len dalsi z lacnych "kopirovanych" marveloviek pre nastrocne konzumne publikum - no offence. Pretoze tento uvodny diel ma sklamal svojou prostoduchostou. Cim ma serial zaujat...?! Meh. Jednemu-dvom dielom dam este sancu, ak by tvorcovia prisli s niecim..."zabavnejsim". Ak nie..je to cisty "urevany" brak. ()

DragonnCZ

10/10. Panečku, tak to bylo něco! Na MK sem se zatím těšil ze všeho nejvíc načetl jsem si i komiks a věřil sem že mě seriál nezklame a ono se tak stalo! Máme tu famózního Oscara Isaaca, který si svou postavu mimořádně užívá a je vidět že hrát prostě umí, Ethan Hawke má parádní potenciál na super záporáka, akce tu nepohořela a bavila mě, sice CGI kterýho mohli užít s mírou. Hrozně miluju Stevena Granta prostě si s tou postavou mega rozumím a vciťuji se do něj. Miluju ten blbej MCU humor, baví mě nehorázně ten děj a prostě jo! A také tu hlavně musím vyvrátit jednu věc a to, že to není z dalších šablon MCU seriálů či filmů, seriál má vlastní hubu a je vidět, že si to jede svým stylem a tím, že sem u Torena v novinkovým mixu slyšel, že tvůrcům by tu bylo jedno propadák tak proto tu více experimentovali a to se mi strašně na tom líbí, že se fakt nesnažili o jednu z dalších MCU šablon. I když první trailery docela dost vyspoilerovaly z 1. ep a všechny karty vyndali na stůl už při první ep tak pořád to vypadá na slibný seriál, kdy si další esa v rukávu nechají na další epizody. Co bych k tomu asi ještě dodal, no prostě jedním slovem úžasnost! Těším se už na další epizody. ()

MiniMinion

Velmi dobrý rozjezd, asi nejlepší ze všech MCU seriálůodhalili přesně tolik, abych se v klidu vžili do děje, ale zároveň pořád vlastně nevíme nic. Trochu mi to tímhle připomíná začátek WandaVision. Z choreografie či akce jsme toho zatím moc neviděli, ale minimálně střípky z honičky se zdají být dobré, tak snad to tak bude i nadále. Plusové body rozhodně patří nápadité kameře a střihu, ty bych zařadil mezi nejzajímavější součásti epizody. No a Oscar Isaac jako vždy výborný, ten člověk nikdy nezklame. Jen tak dál. Snad jen to CGI občas nebylo úplně špičkové, a podle trailerů to tak bude i nadále. Jinak však super, 8/10. ()

Zajímavosti (27)

• Úvodní scéna odkazuje na to, že Arthur (Ethan Hawke) je v komiksech vědecký expert na tzv. teorii bolesti – jak blokovat nervovou reakci na bolest. Sám totiž trpí nevyléčitelným stavem, který mu způsobuje neustálou agónii. (Kubaaa97)
  • Devatero se poprvé objevilo v sešitu „Marvel Tales #96“ z března 1950. (Kubaaa97)
  • V Gusově akváriu si můžeme všimnout sluneční bárky, tedy lodi, která měla sloužit potřebám zemřelého v posmrtném životě. (Kubaaa97)