DVD & Blu-ray

DVD

Komentáře k zobrazeným filmům

  • EvilPhoEniX -
    Čapí dobrodružství (2016)
    **** 30.12.2016

    Příjemná pohádka se zvířátky, která opět boduje. Tentokrát zde válí Čápové. Je to sice slabší než Zootropolis či Secret life of Pets, pořád se jedná o fajn zábavu se slušnými nápady, které dokáží i rozesmát. Vlčí formace, holub či hlavní hrdina je velmi vtipný. 75%

  • Marigold -
    Zloději zelených koní (2016)
    *** 19.12.2016

    Poklidná atmosféra Hájíčkových textů trefená dobře, vkusná a funkční kamera, poměrně dobře využitá nenávodná hudba. Bohužel Marek Adamczyk hraje hodně ploše (i když grimas střídá hodně) a nadějně rozjetý scénář vyznívá totálně do ztracena a rozpačita. Není to ani nijak extra napínavý thriller a ani extra propracované vztahové drama. Kategorie "solidní a nevýrazné".

  • Isherwood -
    Ben Hur (2016)
    ** 17.12.2016

    Když Wylerovu verzi, milovanou to srdcovku epického sandálového žánru, pominu, zůstane prefabrikovaná agitka o odkazu nejslavnějšího nazaretského tesaře, přičemž to aktuálně nejznámější kazašský kulturní vývoz kočíruje pomocí CGI generátoru, jemuž někdo zapomněl vypnout algoritmus na vizuál seriálu celoplošné televize, takže už jenom čekáte, až vám to všechno M. F. na konci vysvětlí a ono tentokrát ne (ups, spoiler).

  • xxmartinxx -
    Naprosto dokonalé (2016)
    *** 11.12.2016

    Bizarně dadaistické, naprosto neuchopitelné ve své absolutní neochotě dávat smysl jako film. Je mi jedno, jestli se to umělecký záměr, nebo pád na hubu, ale tohle je natolik za hranou, až to má svoje kouzlo. Kdyby se na konci objevilo na místě režiséra J-L Godard, všechno by to krásně zapadlo do sebe.

  • Marceloo -
    Morgan (2016)
    **** 3.12.2016

    Po dlhých rokoch experimentovania vznikla Morgan, umelý život v tele malého dievčaťa. Morgan má len 5 rokov, ale je extrémne inteligentná. Pracovníci zariadenia, ktoré experimenty prevádzkuje, ju držia uzatvorenú v jej provizórnej izbe, ale občas ju taktiež púšťajú von, aby poznávala svet. Keď jej vychádzky zakážu, prichádza k skratu a Morgan napadne jednu zo svojich najbližších osôb. Tvrdí, že ide o chybu v systéme, lenže táto chyba sa začína čoraz častejšie opakovať a nikto v jej blízkosti nie je v bezpečí. - Morgan je jedným z mála tohtoročných hororov, ktoré získali rozpočet v miliónoch a je škoda, že výsledok je pomerne málo uspokojivý. Namiesto poriadneho gore sa tu očividne investovalo do interiérov a exteriérov a do toho, aby akčné scény vyzerali pôsobivo, čo sa im aj celkom darilo, pretože ten hip throw v lese bol ukážkový a nemusela by sa zaň hanbiť ani Ronda Rousey. Ja som spokojný s vývojom vzťahov medzi postavami, pretože je v nich cítiť napätie a v týchto nedôveryhodných situáciách na mňa pôsobili prirodzene. Anya Taylor-Joy sa začína pomaly predierať medzi každoročné herecké obsadenie a som zvedavý, kolko priestoru dostane v Split. Ostatní herci taktiež zahrali ideálne. Na jednej strane musím pochváliť kameru za krásne zábery z výšky a z lesov, ale na druhej strane som sklamaný z nedostatku záberov z vrážd, pri ktorých väčšinou kamera nebola tam, kde by som ju chcel vidieť. Páčila sa mi aj hudba, aj keď hlavný soundtrack hrá počas trochu netradičných scén. Morgan nie je ničím prevratným, ale je na ňom vidieť technickú zručnosť tvorcov a keďže je hodnotenie opäť nízke kvôli užívatelom, ktorí to ani nevideli, s radosťou tomu mierne prilepším. + herec z The Haunted World of El Superbeasto + herec z The Mist a Tale of Tales + herečka z Honeymoon + herečka z Vampire Academy a The Witch

  • xxmartinxx -
    Obr Dobr (2016)
    ** 30.10.2016

    Dal s tím pokoj Zemeckis, tak teď bude otravovat Spielberg? Hnusný nudný a nesnesitelný film, nejspíš Stevenův nejhorší. Nebo aspoň nejhorší za dlouhou dobu. Malá holka bez charakterů a spousta zeleného plátna proměněného ve špatné efekty. Nezajímavá projížďka uncanny valley, na kterou už se naštěstí zapomnělo. Vlastně ani nevím, proč jsem na to koulal. 1 a 1/2

  • castor -
    Smrt ve tmě (2016)
    **** 23.10.2016

    O horor nejde, o solidní thriller ano. Samozřejmě musíme tvůrcům leccos odpustit, ale sedlo si to všechno poměrně dobře. Nevidomý děda sice má hodně velké štěstí, že přesně sáhne po krku oběti, ale tvůrci na malém prostoru sehráli docela fajn divadlo. Uruguayský režisér Fede Alvarez nabízí látku, kterak se z lovců stávají kořisti. Tři kamarádi zmákli už několik vloupaček. Vesměs rutina, ale teprve vybílení domu starého muže má být jízdenkou za lepším příštím. Hlavně ženský element „gangu“ chce zmizet z Detroitu a nulové perspektivy kamsi za teplem. Jenže protivník je nasraný válečný veterán, který přišel nejen o zrak, jeho dům místy připomíná opevnění a tragický hrdina obecně nenechá omladině vydechnout. Tma, slepota, beznaděj, nejednoznačnost postav. A trošku do očí bijící vytrvalost. Klidně bych o deset nebo patnáct minut zkrátil, protože všichni na obou stranách barikády jsou nezdolní, vždy se osypou nebo se po solidní nakládačce odplazí. A za chvíli jsou jak čiperky. Místy je to hodně na sílu. Vypadá to na konec, ale ten ještě nepřichází. Ani za pět minut. Ani pak. Jinak je to prostě jednoduché: tři teenageři chtějí krást, ale nakonec se pokoušejí za každou cenu pláchnout ze zamčeného domu. Sam Raimi v producentském dohledu o sobě dává zase vědět, Alvarez se i díky předchozímu slušnému Lesnímu duchu stává velmi zajímavým tvůrcem. Jen nesouhlasím, že by těch dechberoucích scén bylo nějak hodně. Prostě dobře odvedená práce!! Překvapení ve sklepě fajn!!

  • Kaka -
    Dítě Bridget Jonesové (2016)
    **** 24.9.2016

    Škoda prvních dvou dílů, protože ani dohromady nepobaví tak jako tenhle. Inteligentní, vyspělý, nenásilně humorný. Maguire servíruje film, ve kterém hlavní hrdinka časem uzrála, zanechala infantilních gagů a trapných vtipů, stejně tak hořekování nad tím, jak je vlastně strašně stará a tlustá, single atd. Začala řesit životní milníky, které jsou důležité. Pánské herecké duo je trefa do černého a tvoří rovnocený protipól tradičně vynikající Renée. Jejich hašteření a zajímavě nastavené charaktery jsou přesně to ozvláštnění, které tahle série potřebovala. A ten odstup let jenom prospěl. Na pokračování to už není, není kam jít dál, ale jako důstojné zakončení jedné filmové komedy trilogie super.

  • Cervenak -
    Sedm statečných (2016)
    *** 24.9.2016

    Pôvodný film (alebo pôvodný western, pre upresnenie) je vo všetkých ohľadoch omnoho lepší. Scenár, herci, vývoj postáv a vzťahov, miera psychologickej konfrontácie hrdinov so zloduchom, hrdinská kríza... všetko. Okrem akcie. V tej rozhodne vládne nová verzia. Sú tam dve veľké prestrelky, tá prvá je parádna, druhá je asi najväčší westernový masaker od Divej bandy. K tomu sedem sympaťákov a dostatočne slizký lotor a človek má skoro chuť odpustiť všetky scenáristické faily. Skoro.

  • Matty -
    Sully: Zázrak na řece Hudson (2016)
    **** 19.9.2016

    Důmyslně vystavěný portrét disciplinovaného profesionála, stíhaného pochybami, zda odvedl nejlepší práci, jakou mohl. Obraz ústředního „zázraku“ i portrét hlavního hrdiny Eastwood skládá z několika retrospektiv, z nichž každá akcentuje jinou rovinu události a všechny se pak „zrcadlí“ v Sullyho závěrečném proslovu, vyzdvihujícím zásluhy kolektivu. Sullenberger je sice díky Hanksovi charismatičtější osobností, než jak působí z toho, jak sám sebe popisuje v knize, podle které byl film natočen, ale pořád jde o docela obyčejného pracujícího člověka pevných zásad a neměnných rituálů, ne o hrdinu každým coulem, který by vtipně glosoval každou potíž a hravě zdolával všechny překážky. Eastwood díky němu muže koncept hrdinství nahlédnout opět v jiném světle. Hrdinou se bez ohledu na oslnivost svých povahových vlastností může stát každý, kdo „jen“ dobře vykonává to, v čem je nejlepší. Více zde. 80%

  • Xmilden -
    Mělčiny (2016)
    ** 13.9.2016

    Stále slabší kousky nám předkládá tenhle rejža. Blake Lively na ploše 80 minut absolutně nestačí a její myšlenkové pochody, kterých není ani mnoho, film ani neobohacují ani neposunují. Sandra Bullock podobnou samotu zvládla mnohem lépe. Mělčiny navíc nefungují ani jako horor. 3 postavy zmizí pod hladinou a vše sledujeme očima hlavní hrdinky hodně z dálky. Žralok je podlá svině a než znovu Mělčiny, to raději už i snad žraločí Útok z hlubin. 45%

  • verbal -
    Boj za svobodu (2016)
    ** 11.9.2016

    Pro některé (a rozhodně to není menšina) kontroverzní dezertér, zrádce, příležitostný vrah, bigamista, prospěchář a negrošuk, vykreslený jednoznačně jako hrdinný charismatický partyzán, bojovník proti bezpráví, empatik, filantrop a Jenda Hnědý ryloudyt, to je skutečně velmi nestranný pohled, který dozajista přinutí nejednoho zatím nerozhodného konfederáta vystřihovat díry do povlečení na polštář. Na tomto místě bych rád podotknul, než mě zase nějaký dutohlavý, avšak zapáleně angažovaný pičus obviní z pohrdání čokoládou, že dokud mě banda ubohých eritrejských uprchlíků nebude mačetama vyhánět z bytečku a znásilňovat mé oblíbené bělošky, na jakýkoliv rasový podtext naprosto mrdám. Tedy pardon, zase jsem se roztomile přeřekl a ve skutečnosti jsem chtěl říct, že jsem nad něj povznesen a mám za to, že každá kultivovaná opička si určitě banán zaslouží. Jen mi docela vadí účelově telenovelizované zkreslování ne až tak jednoznačné historie podle toho, jaký negr zrovna sedí v Bílém domě a co je momentálně kůl. Ale poté, co jsem se z nestranných a naprosto přesných historických filmů kupříkladu dozvěděl, že vychcaný a hrabivý továrník Šindler byl v podstatě skoro žid, co vlastníma rukama málem osvobodil Osvětim, nebo že mám být jako Čech děsně pyšný na bezuzdné loupení a vraždění vypatlané sockovské spodiny pod vedením národního hrdiny Jana Žižky, už vím, že film je prostě mnohdy něco jako Mafra pro „médii tolik zatracovaného“ miláčka národa, altruistu a novodobého Robina Úda - Endyho Babitche. Tudíž je takto podaný, jednoznačně „skutečný“ příběh o bezprecedentním správňákovi, co si po válce Severu proti Jihu otevřel v dodnes vroucím Mississippi továrnu na mulaty a Klan na něj úplně jebal, sice hezky a výpravně natočenou, ale do očí bijící zkurvenou prounionistickou demagogií, nad kterou by se poblila snad i Skárlet OuHarová. No, příběh je možná trošku nadnesený termit. Tři čtvrtiny zabijácké stopáže se tu v bažině s negry a bílou lůzou filosofuje a pateticky sociálně lká nad třídními rozdíly, a pak už asi nezbyl čas na jakoukoliv pointu, pokud to vůbec kromě „Černý muž pod bitchem otrokáře žil …“ nějakou mělo mít. Tak to prostě po 140 minutách střihli a ojebali dvěma rychlotitulky. A něco takového holt nevytrhne ani pár opravdu dynamických a naturalistických přestřelek, ani jako vždy famózně hrající Matouš Mekkvír.

  • Djkoma -
    Buchty a klobásy (2016)
    **** 30.8.2016

    Občas: trapné a přehnané. Většinu času: sprosté, přímočaré, sprosté, vtipné, sprosté a originální. Neustále: sprosté. Ve výsledku opravdu ujetě vtipné a zvrácené. Líbí se mi, jak na první pohled povrchní komedie s až pubertálním humorem dokáže mít rozměr, ať rasově politický nebo náboženský. PS: film, co vám změní pohled na nakupování v supermarketu a vaše rozmluvy s potravinami budou pro ostatní nakupující velice bizarní (prokázáno i bez perníku)

  • castor -
    Ve jménu krve (2016)
    *** 29.8.2016

    Zatraceně silné charisma Mela Gibsona, zatraceně sympatická dcerka, zatraceně poctivá jednohubka, zatraceně velký problém. Tyhle staromódní přímočaré story, které se to nijak nekomplikují, mám a vždycky budu mít moc rád. Není potřeba mít nadupaný rozpočet, stačí vsadit na reálně dávkovanou akci, solidní záporáky a ústřední ksicht, který přitáhne pozornost. Je mi jedno, že za sebou Gibson táhne nějakou tu kaňku ze soukromí, pořád ho beru jako schopného herce a jeho zarostlý tatík to jen potvrzuje. Béčkovost z filmu čiší, syrovost cítíme na každém kroku, navrch všemu velmi pomáhá vyprahlá krajina všude kolem. Tentokrát to není on, kdo má problém (ač má za sebou pestrou minulost plnou prochlastaných a profetovaných večerů a několika odsezených let), ale jeho znovunalezená dcerka. Zapletla se s potetovanými hovady, která prvně střílí a pak možná lehce přemýšlí. Škoda, že napětí ne vždy úplně nefunguje, i v řadě akčnějších momentů bych uvítal nápaditější přístup. Přesto to odsýpá, zahořklý hlavní hrdina s dcerkou procedí několik cynických hlášek a vystřílí několik zásobníků. A Gibsonovo osobní kouzlo se postará o zbytek. Moc mu přeju nějaký ambicióznější projekt v rukou zkušenějších tvůrců. Na vedlejší kolej Šílený Max rozhodně nepatří.

  • verbal -
    Bitva o Sevastopol (2015)
    ** 26.5.2015

    Jak říkáme my, co umíme skvěle kmitat jazykem na všechny světové strany: „Bitva o Sevastopol máj ás“. Sevastopol to pomalu nevidělo ani na mapě, bitvy jak z reklamy na Lego a to vše na opruzeném pozadí další zkurvené telenovely o autisticko - frigidní ruské pušce, která vyměnila sporák za buzerák, co sáhne na kulky bez odporu jen před vložením do zásobníku, vzrušuje ji výhradně leštění hlavní a honí zásadně jenom fašisty. Hledáčkem teleskopu. A když už naše hrdinka Sovětského svazu opravdu potřebuje vypustit páru, našroubuje si tam v bahně zákopu pouze kapitána Leonida Pyjusoviče Ocasina. Snad proto, že má na kládě vytetováno „olja“. Nemylte se však, nejde o nějakého podmíráka, kterému se tam tak tak vešlo jméno jeho oblíbené pichny. Je to specnas drsoň, a když jej vzruší výbuchy granátů a bitevní vřava, přečtete si, že jde o uznalé poděkování strany a vlády v kompletním znění: „Zdrávstvujtě i spasíba, balšíje zášitniky Sevastopolja!“ A tak si ten vypečený páreček střihne pár dávivých MTV videoklipů za doprovodu jakési zasloužilé kremelské homoskupiny, prokládaných emancipačními dialogy naší chladné soudružky s odpudivou norou Eleanorou, a když se konečně doplazí na posledních deset minut do toho Sevastopolu, sypnou jim tam trochu digitálního bordelu, Ljudmilu kýčovitě evakuují a igra čérez. K dokonalému vstřebání tohoto veledíla a pozvracení se bohatě postačí vidět tento dvouminutový rešeržerský řez a určitě strávíte svůj čas smysluplněji, pokud dalších sto osm minut lepkavých mexicko-venezuelských telezážitků raději vyměníte třeba za vodku.

  • sud -
    Což takhle dát si špenát (1977)
    **** 23.4.2006

    Skvělá sci-fi komedie nabitá humorem, absurdními situacemi, neomšelými triky a snad těmi nejlepšími herci oné doby. Vladimír Menšík, Jiří Sovák, Iva Janžurová, František Filipovský, Petr Nárožný, Petr Kostka, Čestmír Řanda a Stella Zázvorková předvedli bravůrní herectví jim vlastní. Závěr filmu je hardcore nejen na tuzemské poměry. Špenát nesnáším, ale tuhle komedii si kdykoli s gustem dopřeji. 85%.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace