Reklama

Reklama

VOD (1)

Lehce psychotický detektiv Marco Palma je nejlepším řidičem policejního sboru. Ani on si ale neví rady s řadou ozbrojených loupeží spáchaných gangem motorizovaných zlodějů, kteří díky svým úžasným řidičským schopnostem a kaskadérským kouskům s přehledem unikají policii. Zatímco banditi jsou stále na útěku, Palmer je z případu odvolán na základě několika těžkých karambolů, z nichž jeden skončí smrtí jeho kolegy. Krátce nato je svým šéfem znovu najat, aby se pokusil proniknout do gangu a informoval oddělení o jeho další plánované loupeži. (Cinemax)

(více)

Recenze (15)

Martin741 

všechny recenze uživatele

Perfektny film o autach, mladych jazdcoch na nich, film vznikol v Taliansku no a ja milujem talianske filmy. Tempo je vyborne, pribeh zaujme a nepusti, cosi mi hovori uz aj Maurizio Merli /Il Cinico, L´infame, Il Violento, Osamely Rozzlobeny Policista/. Scenu s Viaduktom treba vidiet, dost fajna scena. 92 % ()

Robbi 

všechny recenze uživatele

Neváhal bych film nazvat italským pokusem převést atmosféru rytířských klání do současné doby. Tedy do doby vzniku filmu. Nejde jen o elegantního šéfa bandy, mladého ambiciózního frajírka, který procitne až po smrti svého kolegy, a stárnoucího závodníka, který chce dát Marcově snaze trochu jiný rozměr. Jejich souboj není prázdnou honičkou, je to boj o čest a sílu osobnosti. Nelze ale zapomenout ani na úžasné, atypicky černé Ferrari "Flying Squad", vypiplané Citroëny DS 19 Docenovy bandy i všetečné policejní alfy. Kvalitní evropská ukázka automobilového žánru. ()

Reklama

Willy Kufalt 

všechny recenze uživatele

Na tento film jsem byl zvědav díky tomu, že dle mnoha názorů zde mají být jedny z nejlepších automobilových honiček na plátně ze 70. let. Rozporovat to nehodlám, všechny tyto nebezpečné akční scény jsou zde natočeny po technické stránce určitě výborně, působí autenticky (byť zároveň mi připadaly poněkud bez napětí), ale stále v tom nenacházím důvod k nadšení z celého filmu. Jednoduchoučký kriminální příběh o pátrání po zlodějích aut je scenáristicky rozpracován poněkud ploše a takovým způsobem, aby dal prostor pro co nejvíc těch honiček, které pak působí nejednou až okatě samoúčelně. Jako jo, ty honičky se tvůrcům, hercům či kaskadérům povedly a kvůli tomu možná Na plný plyn nebude až takovou ztrátu času, ale problém tkví v tom, že tenhle film už pak nic dalšího zajímavého nedokáže během těch 100 minut nabídnout a zbytek se stává vyčpělou nudou. Prostě typické akční béčko, akorát s nadprůměrnou řemeselnou stránkou. Jaký rozdíl oproti Francouzské spojce, která taky mnoho diváků zláká právě slavnou automobilovou honičkou, ale nakonec můžou v ní diváci dostat stejně působivý a fascinující i ten zbytek filmu. [45%] ()

vitekpe 

všechny recenze uživatele

Polda pronasleduje zlocince v aute, ale ti mu ujedou. Dostane proto specialni vycvik, a vsechny je nakonec dohoni. K ruce ma Ferrari 250 GTE. A k tomu je tam spousta dalsich zajimavych aut, vcetne Capri...z toho lze rozumet, ze ve filmu tedy prevladaji automobilove honicky. Coz mne nevadi vubec. :-) 3+ ()

Karlos80 

všechny recenze uživatele

"Na plný plyn" a.k.a "Poliziotto sprint", na svou dobu to musela být skutečně pecka nejen pro všechny mladé kluky, kteří mají rádi pěkná auta a supr akční honičky. Film má stále co nabídnout i dnes po více než třiceti letech od jeho uvedení do kin. Jak napsal Brouk, ve své době to musel být opravdu velký kinohit, který za socíku přišel i k nám. Vůbec si nedovedu představit, jaký ohlas tenkrát musel film v našich kinech nebo tv sklidit a vzbudit, škoda, že jsem to nezažil. Jak se říká, musela to být za pár babek slušná podívaná, opravdu něco jiného než jakýkoliv jiný film naší tehdejší poněkud šedé normalizační produkce. Naše krimi a italská - nepopsatelný rozdíl, nebe a dudy. O ději se nemá cenu rozepisovat, ten už je tu v obsahu, jen dodám, že specialista v žánru poliziesco Stelvio Massi natočil skutečně film do té doby se trochu vymykající jeho běžné režii. Maurizio Merli (tady kompletně oholen), jeden z předních herců žánru (v první společné práci s Massim), podal jemný a velmi civilní výkon do té doby také trochu neobvyklý. Vůbec bych se nedivil, kdyby to byl jeho nejoblíbenější film. Dalo by se ale říct, že to byl pro oba dva film No.1. Výsledek samotný tedy není tak typický, jak by se na první pohled čekalo jako v jiných filmech od jiných režisérů, jednotlivé charaktery a hraní jsou spíše průměrné. Příběh je víceméně působivý, navíc milovníci a fanatici úchvatné a snad nikdy nekončící akce s množstvím automobilových honiček a různých havárií, ke konci ale i nějaké té povinné střelby a násilí, si zde přijdou skutečně na své. Brouk píše o nezapomenutelné scéně u viaduktu, byla zde ještě jedna v průběhu filmu, dokonce dvakrát, někdy v polovině filmu a pak na konec, přejezd přes rokli, opravdová lahůdka! Pokud jste fanoušky tohoto zaměření a tohoto druhu filmu, pak při jeho sledování doporučuji zvýšit volume na vaší televizi nejvíc, co to jen jde, protože zvuk motorů aut (především toho černého ferrari) je naprosto úchvatný. Eurocult herečka Lilli Carati, zde má spíše doplňkovou, menší milostnou roličku, v té době ji bylo 20 a opravdu velice jí to seklo. Hudbu k filmu dělal maestro Cipriani. Nakonec bych snad jen dodal, že amíci měli svého Mustanga a "Bullita", taliáni Ferrrari a "Poliziotto sprint", docela bych se mrknul i na tento vzájemný souboj...:-) ()

Galerie (8)

Zajímavosti (1)

  • Během uvedení filmu v kině byl film vysíláný v podvečer s jinou stopáží než ve večerních hodinách. V pozdějším čase byl film uváděn ve zkrácené verzi, kdy byla vypuštěna scény "výuky" na závodním okruhu, ač byla pro snímek zásadní. (ceskyhonza)

Reklama

Reklama