Reklama

Reklama

Den poté

  • USA The Day After Tomorrow (více)
Trailer 2

Obsahy(1)

Od režiséra filmu Den nezávislosti přichází film plný napětí, akce a ohromujících speciálních efektů. Globální oteplování zapříčiní počátek nové doby ledové, tornáda srovnají se zemí Los Angeles, přílivová vlna zaplaví New York City a celá severní polokoule zmrzne. Klimatolog Jack Hall (Dennis Quaid) musí projít rostoucí superbouří, aby zachránil svého syna (Jake Gyllenhaal), tváří v tvář mocnému nepříteli, s jakým se ještě nesetkal, matce přírodě! (Magic Box)

(více)

Videa (2)

Trailer 2

Recenze (900)

freddy 

všechny recenze uživatele

Tak tohle se mi docela líbilo. Katastrofická vize byla dovedená až k dokonalosti. Napřed zatopený, poté zamrzlý New York, migrující obyvatelé severní polokoule, prostě fantastická vizuální podívaná. Poté, co jsem viděl zatopený New York ve filmu A.I. - Umělá inteligence, jsem nečekal, že by mě ještě nějaká tato katastrofická vize dokázala překvapit, ale Rolandu Emmerichovi se to pvoedlo. Zatímco však v onom zmiňovaném snímku A.I. byl zatopený New York na vedlejší koleji, tady je to naopak hlavním námětem. Nebudu to okecávat, prostě jsem si užil nádherný vizuální zážitek a k tomu se ve filmu v jedné z hlavních rolí objevil můj oblíbený herec Jake Gyllenhaal, kterého jsem si oblíbil už před několika lety, když jsem ho viděl v kině v Půlnoční míli. Jinými slovy, já jsem spokojený. Děj to mělo, napínavé to bylo, bylo prostě na co koukat, navíc jako člověka, který má rád pejsky mě potěšilo, že jedním z hlavních hrdinů byl i pejsek. Prostě samá pozitiva, dávám čtyři hvězdičky, protože přece jen ještě něco málo chybělo. ()

golfista 

všechny recenze uživatele

Bál jsem se, že Emmerich naváže na "Patriota", ale naštěstí se zase vrátil na půdu "budoucnosti". Tam mu to přeci jen vychází daleko líp :) ..... "Den poté" mohl být dokonalou "popcornovkou", kdyby R.E. použil víc vtipu (jako v ID4) a poslední třetinu buď trošku zkrátil, nebo přidal trošku víc akčních scén. Jinak jsem se bavil docela dobře, "demoliční" triky dechberoucí, herci v rámci možností dobří, ale celé bohužel bez emocí, a jak říkám - trošku moc "vážný", tak 70%. ()

Reklama

KevSpa 

všechny recenze uživatele

Hodně jsem se na Den poté těšila, protože jsem věřila, že to bude další Den nezávislosti i když zřejmě o trochu slabší. Nejsem vůbec zklamaná. Scénář není tak nadupaný jako u ID4, přliš se tam toho neděje, ale to mi vůbec nevadilo. Humoru je tu také mnohem méně, ale opět to není od věci, přeci jen je to katastrofický film, který je o malinko "reálnější" (a tím také vážnější) než útok mimozemšťanů:) Herci jsou dobří, jsem ráda, že Emmerich vytáhl Dennise Quaida z prokletí vedlejších rolí, v nichž se bohužel v posledních letech objevuje... a Quaid opět předvedl, že je hodně velký sympaťák. Vycházející hvězda Jake Gyllenhaal také splnil očekávání. Film má ale podle mě trochu pomalejší rozjezd a příliš rychlý konec. Hodně záběrů mě tam ale naprosto smetlo. Digitální efekty jsou na špičkové úrovni a poprvé za dlouhou dobu mě opravdu nadchly. Velmi dobře natočená popcornovka. ()

Hal_Moore 

všechny recenze uživatele

Tenhle film je jasná letní popcornovka, ostatně jako většina filmů Rolanda Emmeriche (Godzilla, Den Nezávislosti...). Vyjímkou jsou snad jen dva snímky - Patriot a Hvězdná Brána. Jestliže máte Emmerichův styl rádi, film si zamilujete, jestliže Emmerichův styl nesnášíte, tak s tímhle neztrácejte čas. Tornáda a vlny a jedny z nejlepších vizuálních efektů v historii filmu (až na ty vlky). Je zábava tohle všechno sledovat. Scény, kde Američané utíkají do Mexika jsou srandovní!!! Ve filmu není více patosu než ve Dni Nezávislosti. Sice se zde hrinství objeví také, ale je předvedeno s nadhledem Dennise Quaida. Klasický Emmerichův film. Čtyři hvězdičky. ()

Marigold 

všechny recenze uživatele

Můj milovaný Roland "Americ" Emmerich je zpátky a musím uznat, že mě trochu zklamal. Den poté bohužel není tak krásně pitomý jako Godzilla či Den nezávisloti, ba nemá ani toho pravého ducha kapitalistického realismu; je to jen průměrný výrobek z továrny na katastrofické filmy. Slušně našlápnutou první polovinu filmu drží skvělé triky a dynamický střih, ve druhé se ale pan režisér dostává plně ke slovu a opět dokazuje, že když má točit s herci bez opory digitálních technologií, je "tříčtvrteční". Hlavní tváře jsou nevýrazné, dialogy připitomělé (viz ten o Nietzschem, který má asi naznačit, kolik ví vzdělanější americký divák o legendě světové filozofie), patos se tentokrát snaží vyhnout nacionální notě – kupodivu poměrně úspěšně – ale stále má dar nechtěně pobavit (Kdo je to? – MŮJ TÁTA :o))). Technicky to šlape slušně, hezky se na to kouká, ale dojem zabíjí rozvláčná a značně nezáživná druhá polovinu filmu. Stačilo přidat trochu nadsázky a slevit z okatého ekologického moralizování... a Den poté mohl být dokonce lehce nadprůměrným cukrátkem pro oko. Takhle je to pěkně vyhlížející a veskrze průměrné nic s VELKÝMI efekty. ()

Galerie (85)

Zajímavosti (24)

  • Tvůrci neměli k dispozici žádné záběry tříštících se ledovců, takže museli improvizovat. Aby se všechny kusy ledu pohybovaly věrně, najali nakonec na jejich rozpohybování odborníky na animaci filmových postaviček. (Specs)
  • Premiérový víkend přinesl mistrovi katastrofických filmů Rolandu Emmerichovi 68,7 mil. dolarů, což byl v té době nejlepší zahajovací výdělek v jeho kariéře. Jelikož tento víkend byl prodloužený – šlo o tzv. Memorial Day – celková tržba byla ještě o 17,2 mil. vyšší. Celkové severoamerické tržby pak dosáhly 186,7 milionu amerických dolarů, celosvětové pak 552,6 mil. (imro)
  • Než mohl vzniknout složitý a dlouhý záběr, v němž kamera z ptačí perspektivy zabírá arktické ledové masy, nejprve vytesal fyzický model ledovců sochař a výsledek se pak ručním scannerem načetl do počítače, kde se dále upravoval. (Specs)

Související novinky

MTV Movie Awards 2005

MTV Movie Awards 2005

07.06.2005

Štrnásty ročník odovzdávania filmových cien MTV Movie Awards moderovaný hercom Jimmym Fallonom sa už tradične blýskal hviezdnými menami, no zároveň sa (narozdiel od vážnych Oscarov) niesol vo veľmi… (více)

Reklama

Reklama