Nastala chyba při přehrávání videa.
  • RHK
    ***

    Katastrofický film hitmakera Rolanda Emmericha na téma velkolepého nástupu doby ledové. Digitální triky jsou perfektní a kamera střídá nádherné záběry z exteriérů (třeba úžasná tornáda nad Los Angeles), z vesmíru i třeba z jednací místnosti prezidenta. Jenže - z jinak napínavého thrilleru se občas stává fraška. Zmrznutí Empire State Buildingu a vodní tsunami ulicemi Manhattanu kopíruje prakticky stejné záběry ze Dne nezávislosti, pouze ohnivé zbraně mimozemšťanů tentokrát nahradil rychle zmrazující chlad z oka obří sněhové bouře, respektive obří vlna, zavření dveří na závoru před dotírajícími vlky cituje podobný záběr z Godzilly (akorát tam byly ty příšerky uvěřitelnější). Strašidelná hejna ptáků jako z Hitchcocka, podivné ostré ledové krápníky jako z Bayova Armageddonu a záběr s cepínem a odstřižením hrdiny z lana jako by z oka vypadl Campbellovu Vertical Limitu. K tomu stěží uvěřitelný příběh, nebo polopatické vysvětlování v knihovně, kdo to byl Nietzsche a proč je vzácná Gutenbergova Bible. Emmerichův slabší kousek. Trailer: http://www.csfd.cz/film/107279-den-pote-day-after-tomorrow-the/videa/ a http://www.csfd.cz/film/107279-den-pote-day-after-tomorrow-the/videa/?trailer_select=1023(3.5.2009)

  • monolog
    **

    Podle mě nejhorší film od Rolanda Emmericha. Dennise Quaida mám rád od dětství, ale tenhle film pro mě nezachrání. Některé logické kopance (přeskakování trhliny v ledu, útěk před vodou do knihovny, útěk před mrazem...), patetismus povznesený na strašlivou míru a děj, kterej je sotva jen rozvinutím základní zápletky ho totiž srážejí na hranici únosnosti. S o dvacet jedna let starším snímkem stejného jména to má stejné opravdu bohužel jen to jméno. (odkaz zde). Ten starší je skvělý film o jaderné válce. Tohle bohužel jen dojičem peněz a slz. Určitě film, bez kterýho bych se obešel, i když některé scény vypadají hezky (s miliony dolarů na triky aby ne!), nemá to pro mě smysl. Ale jako obvykle se film zaplatil (a tentokrát dokonce několikrát).(17.2.2006)

  • Cervenak
    *

    Musel by som fakt dlho rozmýšľať, aby som si spomenul na hlúpejší hollywoodsky film. A teraz neuvažujem len v kategórii "drahých áčkových blockbusterov", imbecilita tejto emmerichovky je porovnateľná s hrôzami novodobých seagaloviek či iných direct-to-DVD sračiek. Napr. predchádzajúci Rolandov film Patriot je oproti tomuto špičková dráma oscarových parametrov. Čo je však najhoršie, Deň po tom nemá ani štipku nadhľadu a béčkovej zábavnosti, ktoré robia z podobne hlúpeho (ale priznane) Dňa nezávislosti dokonalý divácky zážitok.(23.3.2008)

  • Marigold
    **

    Můj milovaný Roland "Americ" Emmerich je zpátky a musím uznat, že mě trochu zklamal. Den poté bohužel není tak krásně pitomý jako Godzilla či Den nezávisloti, ba nemá ani toho pravého ducha kapitalistického realismu; je to jen průměrný výrobek z továrny na katastrofické filmy. Slušně našlápnutou první polovinu filmu drží skvělé triky a dynamický střih, ve druhé se ale pan režisér dostává plně ke slovu a opět dokazuje, že když má točit s herci bez opory digitálních technologií, je "tříčtvrteční". Hlavní tváře jsou nevýrazné, dialogy připitomělé (viz ten o Nietzschem, který má asi naznačit, kolik ví vzdělanější americký divák o legendě světové filozofie), patos se tentokrát snaží vyhnout nacionální notě – kupodivu poměrně úspěšně – ale stále má dar nechtěně pobavit (Kdo je to? – MŮJ TÁTA :o))). Technicky to šlape slušně, hezky se na to kouká, ale dojem zabíjí rozvláčná a značně nezáživná druhá polovinu filmu. Stačilo přidat trochu nadsázky a slevit z okatého ekologického moralizování... a Den poté mohl být dokonce lehce nadprůměrným cukrátkem pro oko. Takhle je to pěkně vyhlížející a veskrze průměrné nic s VELKÝMI efekty.(2.6.2004)

  • Shit
    ***

    Další z řady Katastrofickych filmu, který nic originálního nepřinesl.(2.2.2005)

  • - Aby mohl Roland Emmerich natočit snímek plný katastrof, musel nejdříve okřesat rozpočet. Proto se ve filmu místo původně zamýšleného Mela Gibsona objevil levnější Dennis Quaid a sám režisér vykročil na tenký led výměnou 10-milionového honoráře za 10% ze zisku. (imro)

  • - Studio 20th Century Fox vyhrálo práva na projekt za 125 mil. dolarů na aukci, kdy bylo úspěšnější než např. DreamWorks, Universal či Warner Bros. Film byl původně určený na léto 2003, ale obrovské množství speciálních efektů jeho výrobu podstatně prodloužilo. (imro)

  • - Môže to byť irónia alebo náhoda, ale v priebehu natáčania došlo po celom svete k sérii extrémnych javov v počasí, ktoré potvrdzujú, že klimatické zmeny už prebiehajú. V júli 2002, v priebehu príprav natáčania, zasiahlo Čínu smrtiace krupobitie. Krúpy o veľkosti vajca zabili 25 ľudí a mnoho z nich utrpelo smrteľné zranenia hlavy. Búrka vyvracala stromy, rozbíjala čelné sklá na autách, spôsobila významné poruchy dodávky energie a zničila niektoré budovy v severnej časti provincie Henan.
    Nasledujúci mesiac časť Európy spustošili tzv. „záplavy storočia“. Takmer tri týždne zaplavovali krajiny prívalové dažde, zatopili londýnske metro, poškodili vinice a olivové háje v severnom Taliansku a zmietli turistov v Rusku, na pobreží Čierneho mora. Zahynulo najmenej 108 ľudí a niekoľko desiatok tisíc muselo byť evakuovaných. (Greenpeacak)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace