Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Stegr
    ***

    60%(27.5.2007)

  • xxmartinxx
    ****

    Nápaditý a slušně šílený záporák, skvělá akce. Sice chybí britské gentlemanství, ale přesto se jedná o další skvělou práci. Stálo to za těch dvacet let vaty od Conneryho odchodu...(4.9.2011)

  • choze
    ***

    Brosnan startoval jako Bond vysoko se svěžím a přeakčnělým ZLATÝM OKEM, pak ale doručoval už jen standartně kvalitní bondovky, tj. s mírně utahaným dějem, ale sdostatkem nápadité akce v exotických kulisách, s atraktivním ženským křovím a několikrát přesušenými hláškami na rtech. ZÍTŘEK zaujme pouze originálním záporákem-mediálním magnátem, který vytváří zprávy dřív než události (které vytváří taky), ale když napíše v předstihu nekrolog Bondovi, pochopitelně pohoří (a to doslova). Škoda, že Jonathan Pryce se v jeho roli moc nepředvedl a že to nebylo dopřáno ani Michelle Yeoh, ze které si zato, co tu odkopala, dělají v Honkgkongu nejspíš doteď srandu. Ale za honičku na motorce se stydět nemusí a ve finále jí to s těmi dvěma samopaly taky slušelo.(20.10.2006)

  • castor
    ***

    Ženy se v podstatě okamžitě začínají svlékat, pánové nervózně polknou, James Bond přichází. A třetí světová válka je na spadnutí. Šílený mediální magnát totiž vyrobil mezinárodní konflikt, holt objektivně informovat je nuda: lepší je události sám vytvářet. Nejvýbušnější mezinárodní incident je díky jeho choutkám na světě. Bond musí opustit teplou postel sličné profesorky dánštiny, dá se dohromady s čínskou agentkou a znovu rozseká pár padouchů. Máme tu dálkově ovládanou limuzínu, efektní únik ze střechy mrakodrapu i úprk na motorce saigonskou ulicí. Brosnanův neodolatelný úsměv a šarm funguje spolehlivě, řemeslně je to velmi slušné a Roger Spottiswoode nějak zásadní chyby na režisérské židli nespáchal. Takže dobré. Ale ty poctivé tři hvězdy tomuhle dobrodružství sluší přeci jen víc.(30.5.2016)

  • kinej
    ****

    Pro mě je to asi nejlepší Bond s Brosnanem. Proč? Je zde vyvážený poměr akce a děje, takže herci mají i čas hrát. V tomto filmu je patrné, že Brosnan umí dobře hrát, protože dostaly prostor i emoce. Zároveň je zde Bond sice totální über superman, ale ne za až tolik jako jinde, což ho činí trošku lidštějším. To že jich i pár schytá z něj dělá lidštější postavu. A další důvod je, že Tomorrow Never Days se nese v klasickém bondovském duchu. Trochu připomíná špionážní filmy ze staré školy, jako-by vypadnul z pera samotného Iana Flemminga. Je to zkrátka tradiční bondovka se vším všudy a skvělým Herr Kaufamenm navíc.(26.1.2010)

  • - Role Elliota Carvera byla původně nabídnuta Anthony Hopkinsovi. (becki_tu)

  • - Podľa zákulisných zdrojov bola Teri Hatcher (Paris Carver) nespokojná so svoju malou úlohou a požadovala od producentov viac času na plátne. (ash99)

  • - Rozpočet stúpol takmer na dvojnásobok budgetu Zlatého oka, no za prvý víkend v Spojených štátoch amerických film zarobil 25 miliónov dolárov. Teda o 3 menej ako Zlaté oko. Potom ho však na tržbách v USA predstihol. V Európe zarobil Zajtrajšok o 30 miliónov menej než Zlaté oko a jeho globálny kasový zisk dosiahol cca 343,3 milióna dolárov. (ash99)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace