poster

Láska s rizikem

  • USA

    Gigli

  • Slovensko

    Láska s rizikom

  • Slovensko

    Gigli

Komedie / Krimi / Romantický

USA, 2003, 117 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • MikO_NR_1909
    *

    Už z obsadenia hlavnej dvojice viete do čoho idete. Čiže žiadne prekvapenie. Lacná, preafektovaná šaškáreň v ktorej sa sem-tam nasmejete z Affleckovej spomalenosti a chutného hára na hlave. Určite neodporúčam ani scenáristom v krízovom období. Zas naproti tomu je vôbec úspech, že som to dopozeral a bez mentálnej ujmy. A čo v tom robí Al Pacino? No pre mnohých horších hercov môže byť trojhviezdičkový film najhorší v ich kariére :-) .(26.4.2014)

  • Bluntman
    *

    Já to tvrdím pořád: každá lesba potřebuje jenom dobrého utahováka. ;-)_____ Když zkoušel Affleck "přelézat ploty" v Chasing Amy, byl a zjevně i bude to jeho nejlepší film kariéry a také zároveň i nejlepši herecký výkon, Láska s rizikem se řadí k těm nejhoršim. Proč si tenhle obstojný herec, pokud má slušného režiséra, založil poslední dobou sport v "kurvení své kariéry", když byl ve Fantómovi tak skvělej?_____ Gigli má (zaslouženou) pověst jednoho z nejhorších filmů všech dob, přestože v každé scéně nečouhají mikrofony a není vidět režisérské diletantství (přece jenom Brest kdysi režiroval prvního Policajta z Beverly Hills, že), ale dojíždí na to, že je stejně chytrý jako ústřední unesená postava, tj. mentál. Ono se ani s takovými herci jako Jo "fat ass" Lo a Ben "i´m just here" Affleck a s takovým scénářem nic víc dělat nedalo, ale aspoň tak žánrově impotentní film - není to ani krimi, ani romance a už vůbec ne komedie - to být nemusel. Slabomyslné dialogy ("Kráva. Bejk"), dvě obstojná camea (Ale, proč, proboha?), kýč jak bič, vypravěčská neschopnost, hudební sázka na jistotu, postavy bez motivací a emocí, laciné ždímání slz či úsměvů z diváka._____ Abych se vrátil k myšlence vyřknuté na začátku komentáře, že "každá lesba potřebuje jenom pořádného utahováka": Žádná lesba by se nestala hetero jen na základě jedné šukačky s macho idiotem, zvlášť - nebo hlavně proto, že ten macho idiot je Ben kurva Affleck.(17.7.2007)

  • Slarque
    odpad!

    Unášet by se neměli retardovaní bratři fedrálních soudců, ale retardovaní scenáristé! Pitomý příběh s příšernými dialogy nezachrání ani jedna scéna s Christopherem Walkenem a jedna scéna s Alem Pacinem. Ta druhá je sice suverénně nejlepší z celého filmu (a dokonce mě překvapila), ale na „luxusní“ jednohvězdičkové hodnocení to nestačí. To by aspoň část těch věčných dialogů o sexu musela být vtipná.(18.7.2007)

  • kingik
    ***

    V roce 2003 se do kin dostává film, který předchází pověst jednoho z nejhorších "áčkových" filmů všech dob. Dvě tokající hollywoodské hvězdy - Jennifer Lopez & Ben Affleck - svůj milostný románek přenesli i na plátno. Martin Brest jim přitom režijně asistoval a jeho ruka byla snad až příliš volná. Do filmu totiž proniklo tolik kardinálně surrealistických scén a dialogů, že David Lynch zpytuje svědomí, že ho předběhl kolega, který točí zcela odlišný žánr. Jennifer Lopez to tady sluší, to se musí nechat, zvláště, když režisér nechává zbožně sklouzávat kameru po jejím zadku při cvičení. Ben Affleck jistě zaboduje u dámského publika, které si povzdechne, že je takový mužný idol nesvírá v náručí. Zkrátka "bejk", jak ve filmu v jedné scéně zazní. U kritiky nezaboduje, když své unesené oběti bude číst z toaletního papíru. A já tuhle scénu shledávám vtipnou a originální. A nejen tuhle. V bistru se polekají provokující výrostci subtilní J.Lo, když jim neohroženě pohrozí a prstem názorně ukáže, že je zbaví centrální nervové soustavy, když nedají pokoj. A co teprve Al Pacino a jeho nejtrapnější filmový výstup před kamerou. No, připouštím, že až druhý nejtrapnější, protože u Sandlera se o pár let později ztrapnil jako "Mokačíno" natolik, že už to ani víc nejde. Zkrátka, tenhle film je více komedie. Ano, možná i nechtěná, ale v zásadě originální. Ono by se to špatné, co ve filmu je, asi celkově přehlédlo, kdyby nerežíroval u kritiky etablovaný Martin Brest. Ten zřejmě i s herci cítil, že film bude propadák a tak se snažil každou scénu něčím vylepšovat. Ale znáte to, když chcete něco, co se nejeví dvakrát dobře vylepšit, tak to zpravidla ještě zhoršíte. A to je právě Brestův případ. Film se pak ze seriozně zamýšlené gangsterky, i když já si gangsterku představuji úplně jinak, přelil ve sled poslepovaných scének, které nezřídka nemají s hlavní zápletkou nic společného. Film vlastně těžil ze slavného páru a jejich milostné aférky. To byla pro film velká reklama, ačkoliv nezabrala. Film beznadějně u diváků propadl a sklidil vesměs záporný ohlas u kritiky. Nevidím to tak jednoznačně. Ten film mě docela bavil. J.Lo s Affleckem jsou sympatická dvojka a rozhodně není jejich vinou, že film vypadá poněkud nehotově, nekonzistentně a žánrově nevyhraněně. Rozhodně však není tak stupidní, jak se proklamuje. Je zkrátka zvláštní a jiný, než očekáváte. Ano, to bude ten přesný termín. Surrealisticky zvláštní, jak už jsem předeslal. Ústřední dvojicí bych se klidně nechal unést. Mé hodnocení: 60%(3.11.2014)

  • Rocky62
    *

    Martin Brest jakožto režisér, kterého si vážím musel být při natáčení této břečky myšlenkami úplně jinde. Jinak si to nedovedu vysvětlit. Falešné, trapné, zkrátka totálně špatný film, který není vhodný ani na zabití času a ačkoliv se Al Pacino objevil na scéně tak na 5 minut, předvedl možná nejlepší výkon.(22.3.2011)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace