Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Jack Green je profesionální gambler, který by nenechal vyhrát ani svou vlastní babičku. Jeho ruce už mu vydělaly slušné jmění, ale když se pustí do hry s mafiánským kápem Machou, začne mu docházet, že tohle by mohla být jeho poslední výhra, tím spíš, že se tak nějak očekává, že ze slušnosti prohraje. Věci se ale trochu zvrtnou a i když se Jackovi podaří utéct, má teď dost velký problém. Macha se nenechá jen tak "vojebat" a vypíše na Jackovu hlavu velkou odměnu. Las Vegas je městem hříchu a z téhle akcičky kouká pozinkované futro. Ještě že má Jack pár triumfů v rukávu. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (288)

kOCOUR 

všechny recenze uživatele

Do poloviny téměř klasický Ritchie, i když s nebývale vážnou tváří, přesto zábavný a formálně "kovově" cool. Druhá polovina je něco, co nedokážu slovy popsat a hlava mi z toho zmatkem třeští. Sofistikované geniální dílo s tisíci různými výklady či prachsprostá onanie a - proč to neříct - prostě shit? Každopádně si Ritchie ukousl větší sousto než by kdokoliv čekal a bojím se, že jeho fanoušci to pravděpodobně nedocení. Jestli se tím soustem skutečně fatálně zalknul, budu však moci lépe posoudit až po druhém zhlédnutí. Momentálně je pro mě Revolver schíza roku. ()

Matty 

všechny recenze uživatele

Varování: tento komentář obsahuje negativní emoce! Ritchie dokázal, že je stále dobrým režisérem, avšak scénář stál za hovno. Nerad používám tak nevybíravých slov, ale jinak své dojmy z tohoto filmu prezentovat nedokážu. V prvé řadě je to kolos, epický mix Casina, Klubu rváčů, Obvyklých podezřelých a Pulp Fiction – od každého si bere něco a výsledkem je přesto nic. Za což malou měrou můžou také herci. „Gumák“ Ray Liotta mi lezl na nervy dřív, než nasadil druhý ze svých tří kožených výrazů a neustále rádoby-filozofické vnitřní monology pronášené nevzrušivým hlasem Jasona Stathama působí spíš komicky než obdivuhodně. Na celém filmu není zhola nic obdivuhodného, snad až na snahu být obdivuhodným. Jsou tu přestřelky, „chytré“ dialogy, mafiáni, hazard, složité podvody a skutečně imbecilní pointa. Revolver trvá necelé dvě hodiny. Po třiceti minutách mě přestal bavit. Po hodině jsem byl už skutečně nasraný a uvažoval jsem o odpadu!. Po hodině a půl vztek díky slušné vizuální stránce částečně opadl, nicméně konec byl stále v nedohlednu. Po hodině a padesáti minutách jsem již na jména tvůrců vypotřeboval všechny nadávky, jakmile film skončil, potřeboval jsem na vzduch, bolela mě hlava, byl jsem otrávený. Revolver je výjimečný film, ale není to film pro lidi. Ne, nedokážu mu dát odpad!, už kvůli Sbal prachy a vypadni a Podfu(c)ku, filmům stejného režiséra, ale zásadně odlišné kvality. To nejlepší, co pro něj můžu udělat je nikomu jej nedoporučovat. Takže: zapomeňte, že jste kdy o podobném filmu slyšeli. Guy Ritchie žádný Revolver nikdy nenatočil a i pokud by natočil, tak vy jej vidět nechcete. Fakt ne, věřte mi. 40% P.S: Trosečníky Guy Ritchie rovněž v životě nenatočil. :-) Zajímavé komentáře: Faye, Adrian, jojinecko, Vitason ()

Isherwood 

všechny recenze uživatele

Guy Ritchie vzal kameru, svou starou hereckou partu a vydal se do amerických kasin, aby si zahráli na gangstery vyšší úrovně, po cestě přibrali Luca Bessona, na letišti je vyzvednul Ray Liotta, při pohledu na Jasona Stathama usoudili, že jeho nový look s dlouhými vlasy a vousy vypadá cool, tudíž jim dali hlavní role a se vší vážností natočili spletitý příběh, ve kterém peníze, drogy a zbraně hrají až druhé housle, jelikož vnitřní démoni lidí na opačné straně zákona jsou mnohem závažnějším tématem, čímž nechci říct, že výsledné dílo je totální fiasko, ale bez černohumorného zlehčování působí celek příliš těžkopádně a překombinovanost děje nevěrohodně, tudíž tahleta otočka panu režisérovi určitě nesedla a mě (společně s větší částí divácké obce) též ne, ale díky přitažlivé formě bych ve druhém shlédnutí neviděl problém. ()

T2 

všechny recenze uživatele

Rozpočet $-miliónovTržby USA $84,738Tržby Celosvetovo $6,811,925║ Miestami nám hádže Guy Ritchie dialógové a scénkové perly a niekedy zas zmätený dejový miš-maš. Pripomenulo mi to v mnohých veciach takú obdobu Kill Bill. /60%/ ()

Djkoma 

všechny recenze uživatele

Tak sorry Guyi, ale tenhle film je na střelení tou zbraní do tvý hlavy. Vymyslel si spoustu fajn filmů. Takový Podfuck patří mezi to nejlepší co se na poli krimi komedií povedlo. Bohužel tvé jméno znamena očekávání a pokud si s očekáváním chtěl naložit takto omlouvám se, ale už nejsi nic zajímavého. Koukat 115 minut na film , kde má nějaký boss místnost plnou neonů, které mají působit jako solarko a kde existují nájemní vrazi co nikdy neminou dokud se neobjeví Tvůj hrdina, to opravdu ne. Přežiju pár nahýh krasavic, i pár mrtvých krasavic, nevadí mi černý humor, nevadí mi střilení ani zabíjení, ani moc krve ani málo krve, alevadí mi podělanej film od kterýho jsem čekal hodně. Příště milý Guyi kousej sousto po malých kouskách a velmi pomalým tempem jinak se znovu zadávíš. ()

Renton 

všechny recenze uživatele

Scénář: Guy Ritchie, Luc Besson .. Zhruba polovina filmu je všestranně dobře odvedená práce a ještě snesitelná podívaná. K celkové stylizaci obrazové stránky nemám výhrad, kamera skvěle funguje a vizuální parádičky drží pozornost. Jenže obsahová stránka - na začátku vlažně nahozená zápletka - postupně jen chladne a plyne bez nějakého zájmu. Guy Ritchie si toho tentokrát naložil opravdu mnoho a dlužno dodat, že mi to vůbec nesedělo. Neustále opakované citáty, překombinované (šachové) partie a jako hřebíček do rakve vykrádání Tarantina a tupé schizofrenní monology. Mám rád psychologii, nevadí mi složité hry .. ale celek musí (alespoň trochu) dávat smysl. ()

Faye 

všechny recenze uživatele

.„V každé hře a v každém podvodu, je vždycky podvodník a je vždycky podvedený. Finta spočívá v tom odhadnout, když jsi ten druhý, jak se stát tím prvním“. Kdybych se dokázala oprostit od klasiky „Sbal prachy a vypadni“ asi bych dala vyšší hodnocení, ale já jsem to nedokázala. Přesto se mi film, kde šustí peníze „ krásná nová bankovka, symbol naděje, čistá a pevná, navíc pěkně voní.“, hrají se šachy (na šachovnici i ve skutečnosti a rozehraných partií je mnoho) docela líbil. Takže zatím nechám hodnocení jako pat za 3* a rozhodně se podívám ještě jednou! „Čím složitější hra tím komplikovanější protivník!“ A tahle hra byla zatraceně.. kombinačně. složitá. ()

Adrian 

všechny recenze uživatele

Najväčšou chybou je očakávať od tohto filmu ďalšiu Ritchieho variáciu na svoje predošlé hity -> Zbal prachy a vypadni + Snatch. Okrem niektorých kamerových hrátok tu už nič nepripomína jeho štýl. Čierny humor ako i cynizmus sa tu takmer nevyskytuje, akčné scény sú na tom identicky a odľahčená zábava bola nahradená plnou vážnosťou a niečím, čo možno nazvať "neistou sofistikovanosťou s nádychom mystéria". Podľa toho, aký postoj k tejto sofistikovaonsti po zhliadnutí zaujmete, budete aj Revolver celkovo považovať formálne síce za výborný, ale po stráke príbehu úplne nezvládnutý film -> nafúknutú bublinu bez obsahu. Alebo práve naopak -> viac ako pútavý obal budete unesení s viavrstvového príbehu, ktorý v sebe skrýva množstvo odkazov a rôznych vysvetlení, možnými kombinácimi ako i twist pointami radiaci sa k najznámejších klasikám podobného razenia za posledné desaťročie. Priznávam, že ja osobne po prvom pozretí ešte nemám jasno i keď samoúčelné hrátky (animovaná vsuvka v štýle Kill Bill) a premrštená stopáž (aj vďaka vnútorným monológom s repetetívnosťou jeho obsahu) je imho slabinou už teraz. ()

Superpero 

všechny recenze uživatele

Nakonec jsem asi (fakt jenom asi) pochopil co tím chtěl Ritchie říct, ale právě proto mě štve že pohřbil velmi nadějnou gangsterku různejma schizofreníma monologama a dialogama. Fakt nevím, tohle není Ritchieho hřiště a chvílema jsem fakt nestíhal, a hlavně mi ty kličky a podivnosti přišly naprosto zbytečné. Ovšem ze začátku je to docela hodně dobrý a díky postavě Sortera to nemůžu úplně setřít. ()

Shadwell 

všechny recenze uživatele

Ritchie + Tarantino = Snatch. Ritchie + Godard = Revolver. ____ Jedním z ústředních faktů intelektuálního života dvacátého století byla zásadní divergence či rozpolcení mezi analytickou filmařskou tradicí, která ovládala anglicky mluvící svět, a kontinentální filmařskou tradicí, která vládla na evropské scéně. Film hollywoodský (komerční, populární, žánrový) versus film evropský (nekomerční, umělecký, autorský). Takto je tradičně chápán vztah kinematografie Hollywoodu a Evropy, jejichž esenciální charakteristiky jsou stavěny do přímého protikladu - nikoliv náhodou spadá konjunkce obojího v jedno s Velkou Británií, domovinou Ritchieho. První tradice, kam přísluší Snatch, koprodukovaný USA, se mnohým jeví jako ústup od velkých duchovních problémů, které se týkají každé myslící bytosti – smysl života, podstata lidství, povaha dobré společnosti –, a jejich nahrazení posedlostí specificky žánrovými problémy. Tady se kinematografie začala chovat jako vědecký obor, charakterizovaný jasností metody a kooperativním, kumulativním pokrokem ve formulování a asimilování výsledků, avšak za cenu ztráty veškerých kontaktů s ústředními problémy, které jsou zajímavé skutečně obecně, ne jenom pro věrný okruh hollywoodských specialistů. Zabývání se tradičně ústředními problémy tak zbylo na kontinentální kinematografii, reprezentované tentokrát ve Francii koprodukovaným Revolverem, avšak práce těchto filmařů se v očích analytičtěji orientovaných diváků jeví jako rezignující na jakýkoli zájem o jasnost a metodu ve prospěch svévolné a téměř záměrné nesrozumitelnosti, charakterističtější pro poetické užití jazyka než pro povýtce logický argumentativní diskurz. ()

Fr 

všechny recenze uživatele

Jacka Greena dneska pustili…. Snímek (domnívám se) nemá umělecké ambice. O to víc by měl bavit. Nejvíc asi zamotaným příběhem, ve kterém má dojít ke skandálnímu odhalení. Což splňuje účel, čučím a snažím se nepřijít o žádný detail. Vidím filmařinu dělanou na efekt. Prostředí, hudba, filtry, dialogy. Dokonce se dočkáme i anime. Nevadilo mi to, ale ani nenadchlo. Prostě se jen snažím ,,pobrat“ děj. Nejhorší je schizofrenie. Moc ji nechápu a vypadá to, že magor není J.Statham, ale já. Jako by mi něco chtěli něco říct, ale má inteligence ještě není tak vyspělá. Třeba budete mít víc štěstí. Jen nevím, jestli má smysl po tom pátrat. Dávám 3* za nápad, který ve mne vyvolává šílenství!! ()

B!shop 

všechny recenze uživatele

Opravdu divnej film. Zacatek vypada cool, takze sem se zacal tesit na dalsi jizdu ve stylu Podfu(c)ku, i kdyz tady vse pusobilo krapet vaznejc. Perfektni kamera s cool zaberama, pohodova, prakticky porad hrajici hudba, zajimavej, i kdyz nijak zvlast originalni pribeh, slusne hrajici Liotta a super cool Statham s dlouhejma vlasama, bradkou a snazici se o slusnej hereckej vykon, coz mu az na par mist docela slo. Tohle vse plati prakticky po celou dobu filmu, jenze za chvily Ritchiemu hrablo nebo co a Statham zacina mit monology, neni jasny, co se stalo a co ne, ktery postavy existujou a ktery si jen Statham predstavuje, kdo je kdo a pribeh zacina bejt zamotanej, nelogickej a nepochopitelnej. Kdyby to reziroval Lynch, bude to ukazkova psycharna s genialni atmosferou, jenze Ritchie by se mel drzet komedii, protoze z tohohle udelal ukecanou nudu. Na zaver se to sice rozjede, ale uz to film nezachrani. Moje hodnoceni se pohybovalo od odpadu po 5 hvezdicek a misty jsem skutecne nemoh od filmu odtrhnout oci, ale co je to platny, kdyz to je docela velka, strasne ukecana, nuda. ()

Jossie 

všechny recenze uživatele

To je tak strašně překombinované, že mě to po hodině naprosto otrávilo a už sem opravdu neměla náladu, pořád chápat nové a nové vysvětlení něčeho, co se stalo takhle a ne tak, jak jste mysleli před chvílí. Takže nakonec jediné, co mě příjemně překvapilo, byla jiná image Jasona Stathama. ()

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

"Kouřové signály hlásí: Nestav se kulkám do cesty!" Já jsem já, ale možná já jsem ty anebo já jsem on. Po konfrontaci s Revolverem je mi jasný jen to, že Guy Ritchie nebo já potřebujeme psychiatra. Stejně je to jedno kterej z nás, protože on je já. Ještěže nemám žádný ego, protože tím by se to trošku zkomplikovalo. Naštěstí se jedná jenom o to, kterej z chytráků je ten nejchytrákovatější, což je docela zábavný a ani není těžký to uhodnout. A jestli si mám z tohoto snímku něco pamatovat, tak jsou to nesnesitelný halušky, bravurní zabiják Třídič a neuvěřitelně smyslná děvka Lorda Johna. Pro tu bych vraždil. Třídiči, zařiď to! ()

EdaS 

všechny recenze uživatele

Jeden by řekl, že tím, že si vzal Madonnu, podepsal si nad sebou jako nad filmařem Guy Ritchie ortel smrti. Tragické Trosečníky jsem nevydržel snášet déle než deset minut, ale Revolver měl být návrat nahoru. Ambice byly převeliké, bohužel tam, kde dřív Ritchie bavil, zůstává jen prázdný naleštěný povrch (kamera je opravdu působivá, některé režijní nápady jsou úchvatné), který nudí. Idea zavrhnout humor a nahradit ho něčím hodnotnějším, umělečtějším těžce nevyšla. Zůstal film, který vám v úvodu naservíruje formou titulků tři myšlenky, které pak bude úmorně omílat celé zbývající skoro dvě hodiny. Bolelo to, pointu jsem prohlédl hodně brzo a už jsem čekal, kdy to skončí. Nápad některých recenzentů podívat se na to celé znovu, abych si potvrdil, jestli pointa "sedí" nebo ne, je hodně zvrhlý a uskutečňovat ho nehodlám... Ty tři hvězdičky jsou vlastně ze sentimentu a pro ty občasné zajímavé nápady... ()

xxmartinxx 

všechny recenze uživatele

Ritchieho styl bez humoru a nadsázky naprosto nefunguje. Revolver působí svou křečovitou vážností jedině směšně, ale bohužel ne zábavně. Guye mám za jeho rané kusy pořád rád, ale co předváděl po ženitbě s Madonnou, bylo opravdu za hranicí snesitelnosti. ()

igi B. 

všechny recenze uživatele

Go ego, go!!! . . . >Psychiatrická< (;-) gangsterka čili skvěle vystavěná, byť (i já přiznávám) poněkud překombimovaná hříčka o tom, že nejhorší nepřítel je nakonec jen ten, kterého si nosíme v nás... A nevěřte nikomu, natož sobě... Nakonec je to stejně všechno jen hra, že... ;-) . . . Mistru G.R. spolu s Mr. Greenem (na pohled ryze >kriminálnicky< výstižný Jason Statham) se každopádně zadařila skvostná verbální i vizuální hříčka, vskutku postmoderní lahůdka pro bystré a pokročilé, velké kombinátory a hráče v šach. Mat zmateným a potrefeným myslím... Myslím... ;o} . . . Ony totiž nemusí být nutně všechny filmy jen pro otupělé milovníky šablonkovitých příběhů plných žánrových klišé, natožpak pro emočně labilní ztotožňovače se s postavami, které stejně pochopili jen proto, že vše dostali naservírováno až pod nos jako pro blbé... Ano, byla to jen hra! Ale tahle partie byla skvěle rozehraná a musím se až smát, kolika zdejším mal(omysln)ým playerům se rozutekly myšlenky jak figurky po šachovnici, kolik že to protřelých znalců filmového konzumu nakonec zoufale tu hru vzdalo a přistoupilo na pat... Všichni spolu pak příznačně rozzlobeni na tvůrce filmu, protože to nepobrali a příčiny své prohry hledají v soupeři... Tak tak, i o tom byl totiž tenhle film! Nakonec - každému co jeho jest. Přesně tak, pane Ritchie... ;-] - - - P.S. Docela se i těším, až si tuhle jízdu s malým odstupem dám ještě jednou, teď už bez nutnosti se příliš soustředit (ejhle co si to režisér dovolil chtít po svých >konzumentech< ! ;-) a jen tak pro vychutnání, třeba i toho posledního tahu koněm (a kdo dřív uvidí koně, získává přece bod, že, Mirku Dušíne... ;o))) - - - - - (Poprvé viděno 20.2.2009 (ráno moudřejší večera ;-) na dvd, komentář zde mezi ufňukanci jako mnohý, mezi blaženými a trPĚ(T)livými pozorovateli pak s nadhledem devátý... - 20.2.2009) ()

Související novinky

Guy Ritchie chystá comeback

Guy Ritchie chystá comeback

16.05.2007

Pro producenta vykročení neobvyklým směrem, pro režiséra naopak návrat ke klasice. To je RocknRolla, nový film Guye Ritchieho. Režisér kultovních britských gangsterek Sbal prachy a vypadni a Podfu(c… (více)

Ďalší job pre Kuriéra

Ďalší job pre Kuriéra

10.09.2005

Jason Statham, na ktorého charizme a coolovosti z veľkej časti stojí akčná pecka Kuriér (a ktoré sú zároveň jediným dôvodom, prečo si pozrieť pokračovanie), si v akčnom thrilleri CRANK zahrá… (více)

Reklama

Reklama