Nastala chyba při přehrávání videa.
  • xxmartinxx
    ****

    Vynikající herci (nemůžu se rozhodnout, jestli je lepší Lancaster, nebo Curtis) v možná morálně nejprohnilejším noiru, co jsem viděl. Tolik hajzlů v jednom záběru by nedala dohromady ani Leni Riefenstahl.(9.4.2012)

  • EdaS
    ****

    Tony Curtis jako jedna z největších sviní filmové historie, press agent Sidney Falco. Už dlouho se mi z nikoho takhle nezvedal žaludek. Lancaster jako jeho psychopatický loutkař-sloupkař J.J. Hunsecker taky neměl chybu.(3.4.2011)

  • RHK

    Jeden ze 100 největších filmů všech dob časopisu Entertainment Weekly. Jeden z 500 největších filmů všech dob časopisu Empire.(19.9.2009)

  • Bebacek
    ****

    Burt Lancaster jako bezcharakterní zvíře (jehož podlost symbolicky i doslova vystihují ošklivé brýle hyzdící jeho tvář) s incestním vztahem ke své mladičké sestře v absolutně prohnilém noirovém světě. Je zajímavé sledovat, jak se jeho postava ve filmu poprvé objeví - nejdřív jej vidíme na fotografii, poté slyšíme jeho hlas v telefonu a až nakonec jej vidíme v celé jeho "kráse". Velká jména ve štábu (kamera, hudba) jsou zárukou kvality.(25.2.2010)

  • Matty
    ****

    Hledat v show businessu slušného člověka je jako hledat feministické myšlenky ve filmu Michaela Baye. Třeba takový reklamní agent Sidney Falco, to je přímo bikvadratická svině, ale pořád fajn člověk oproti sloupkaři J.J.Hunseckerovi – úplný satan mezi bulvárními novináři. Když se dají ti dva dohromady, nic dobrého to nevěstí. Bude se lhát, bude se podplácet, bude se zneužívat cizích citů, bude to bolet. I na dnešní (natožpak na svou) dobu mimořádně tvrdá satira vztahů mezi médii a celebritami, které žijí ve společné symbióze pouze zdánlivě. Výborné herecké výkony Tonyho Curtise a monstrózního Burta Lancastera (všimněte si, jak je po většinu filmu snímán!), téměř neustálá noc, bezmoc obyčejných pěšáků a situace natolik vyhrocené, a přesto natolik opravdové. Od klasického filmu-noir se Sladká vůně úspěchu liší snad pouze přetransformováním zla do všehoschopných médii, která hýbou světem, což dokázal před Alexandrem Mackendrickem podobně působivě zachytit snad pouze Orson Welles (ano, právě v tom filmu, který vás při vyřčená jeho jména napadne jako první). 85%(25.2.2007)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace