Režie:
Edoardo PontiKamera:
Gregory MiddletonHudba:
Zbigniew PreisnerHrají:
Sophia Loren, Mira Sorvino, Deborah Kara Unger, Pete Postlethwaite, Klaus Maria Brandauer, Julian Richings, Gérard Depardieu, Malcolm McDowell (více)Obsahy(1)
Olivia po celé roky tajně kreslí a její sen ji vede od mateřské péče o nemocného manžela, k dceři, kterou její otec donutil k potratu, když jako mladičká dívka otěhotněla. Natalia se vrací k první titulní stránce, kterou získala jako fotografka, a snaží se zjistit, jaký byl další osud Angolanky, kterou tehdy zachytila na film. Její otec, známý fotograf, však nechápe dceřiny výčitky svědomí a snahu vydat se jiným směrem. Catherine je vynikající violoncellistka, která zmizela od rodiny, a chce se pomstít otci, protože cítí zodpovědnost za zničený život své matky. Všechny tři ženy nalézají samy sebe ve vizi mladičké dívky a vzpomínky na dětství v nich probouzejí novou naději. (oficiální text distributora)
(více)Recenze (25)
Tak já nakonec po velkém vnitřním boji ty tři hvězdičky dám, ale nejsou přesvědčivé a stále o nich pochybuji. Jsou spíš za námět a herecké obsazení než za scénář a zpracování. Tenhle film se totiž tak hluboko noří do nitra rozervaných duší svých hrdinů, až se v tom psychologičnu málem utopil. Tklivá hudba, utrápené obličeje, z kamery čiší taková ta podbízivá melancholie, zkrátka a dobře mám pocit, že Ponti až moc chce na svého diváka udělat dojem a prodat mu melodramatický příběh, který tak trochu koketuje s citovým vydíráním. Celkový dojem: 50 %. ()
Filmová lahůdka. Nedá moc práce, soucítit s hlavními hrdinkami. Každá, si nese svůj kříž a velmi těžko se s ním vyrovnává. Výborné herecké výkony, jsou podpořeny zajímavými příběhy, které mají jednu společnou postavu. Závěr, kdy dojde k vyrovnání se, sama se sebou - je brilantní! ()
pekné, veľmi pekné. na môj vkus trochu moc amatérsky natočené (tá haluz s dievčatkom je asi najväčšie klišé seňor Ponti) ale má to pekne napísané tie príbehy a dámy majú čo hrať. najsilnejšie na mňa pôsobili Ungerová s Lorenovou, ktoré sú herecky trošičku úplne inde než Sorvino, ale ani ona nejako nestagnuje. také smutnučké, nenápdnučké, milučké. ()
Tyhle malé nenápadné filmy dokážou člověka vždycky potěšit. Skoro nikdy o nich dopředu nic moc nevím, nic moc nečekám a vždycky jsem na konci překvapená, jak milý a skvělý film jsem viděla. Zde je už tak výborně napsaný scénář podepřen bravurními hereckými výkony, z nichž nejvíce vyniká dnes již legendární Sophia Loren. Určitě stojí za to, najít si na tento snímek čas. Nezklame vás... ()
"MINULOST obsahuje odpovědi pro budoucnost." Když z nevědomí vyplavou na povrch naléhavé obrazy v našich snech, je třeba jim porozumět a přijmout jejich poselství, jinak ustrneme ve vývoji. Tři ženy se zbavují stínů svých otců ve filmu, který režíruje mladší syn jedné z hlavních hrdinek. Každá se s jeho autoritou i selháním musí v jednom klíčovém okamžiku vyrovnat, aby mohla dál žít svůj vlastní život beze stínů minulosti. Hluboké téma, které potěší možná spíše ženské publikum. ()
Galerie (27)
Photo © Equinox Entertainment
Zajímavosti (1)
- Melissu Joan Hart velmi zaujal scénář a byla zvažována na postavu Natálie, ale kvůli dotáčení seriálu Sabrina - mladá čarodějnice (od r. 1996) si postavu nemohla zahrát, protože časy natáčení se navzájem překrývaly. Postavu pak dostala Mira Sorvino. (newpage)
Reklama