Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Příběhy Zbyňka, Alenky a Kateřiny jste sledovali v inscenacích "Podnájemníci" a "Otec nebo bratr". Ze Zbyňka a Kateřiny se stali manželé a z Alenky krásná mladá dáma. Matky a otcové nejlépe vědí, jak složité tím začíná období v životě rodiny. Slečna začíná objevovat dosud neznámý svět, v němž se bývalí nesnesitelní kluci mění v docela snesitelné mladé muže. Většinou ovšem s vlastnostmi, které se rodičům nejeví jako zcela ideální. Je-li Zbyněk bratr s povinnostmi otce, pak s Alenčinou dospělostí stojí na prahu starostí, které mu pořádně zamotají hlavu... Na řadě je poslední díl oblíbené komediální trilogie. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (41)

kingik 

všechny recenze uživatele

Do třetice všeho dobrého a možná nejméně nudného. Poslední film mě o sourozenecké dvojici asi bavil nejvíc, ačkoliv nápad s tajemným nápadníkem není nijak bombastický. Pátrání po "amantovi" mladší sestry, která s ním komunikuje ve španělštině, je sice opět naivita nejvyššího stupně, ale lepší už to nebude. Celá série byla zakončena tak jak byla. A hodně dlouho si ji nedám znova. 60% ()

nash. 

všechny recenze uživatele

Třetí setkání se sourozenci Kučerovými už není tak zábavné jako předchozí dva díly, přestože světlé chvilky rozhodně má. Hanzlíkova umanutost je zábavná a učitelka Libuše Havelkové nemá chybu, stejně jako nevyžádaná diskotéka v podání mladého Řandy. Zápletka je ovšem trochu naivní a zpracování občas poněkud křečovité. Naštěstí je celek stále natolik zábavný, aby se divák nenudil a navíc to v sobě má lu lehkost, ze které je patrné, že to hlavní je spokojený divák, nikoli umělcovo ego. ()

Reklama

Big Bear 

všechny recenze uživatele

Na primitivní zápletku předvedlo skvělé herecké obsazení co se dalo. Hlavně Hanzlík byl super a s bradkou vypadal úplně jinak. Škoda, že tak nebyl nasazován častěji. Jinak k této inscenaci není moc dodat. Interiéry zaujmou především množstvím plakátů. Ty bych čekal v dětských pokojích a ne i v bytech dospěláků... :-). Dávám za dvě elektronky. * * ()

honajz 

všechny recenze uživatele

Nejslabší z trilogie, která vaří z vody. Zápletka násilně vymyšlená, Zbyněk se zbytečně celou dobu chová jako kretén. Tlačení na mladou holku, jestli má kluka, mi přišlo zbytečné a divné. Její tajení a dopisování si španělsky zase neopodstatněné. Postavy prostě vypadají, chovají se a mluví naprosto neživotně, strojeně, jejich motivace a jednání jsou divné. V dnešní době by navíc tenhle díl nevznikl - Zbyněk by dopis místo hledání xeroxu a překladatele nafotil na smartphone, Kateřina projela fotku OCRkem a text by zadali do Google překladače. Aby zjistili, že jo, mladá má kluka. (Chyba v inscenaci - když je pozván na nedělní posezení ten magor s kazeťákem, říká Alice, ne Alena). Hezké je i vidět staré, elektronkové a černobílé televize s hloubkou skoro metr, jedna se tu furt opravuje (asi aby se ten chabý a hloupoučký příběh nějak natáhl do hodiny). Nejsilnější scénou, byť na hraně parodické agitky, je školení učitelky o sexuální výchově. ()

Dlubal David 

všechny recenze uživatele

■ ∞ Poslední cca 2 (3) roky si opětovně vychutnávám staré československé filmy a seriály, které jsem viděl jako kluk a nyní si chci porovnat své pocity a vzpomínky a musím říci, že mnohdy je to velmi zajímavé. ■ Měl jsem veliká očekávání, jelikož první dva filmy Podnájemníci (1976) a Otec nebo bratr (1978) jsem již viděl, ale Dopis psaný španělsky nikoliv. A poněvadž jsem byl tolik natěšený, tak mé zklamání bylo o to více znatelné a muselo se následně projevit i na hodnocení této TV inscenace, která bohužel svým dvěma starším sestrám nesahá výše jak ke kotníkům a v několika málo chvílích bohužel malinko nudí a rychlost, kterou našlápl předchůdce: Otec nebo bratr, se tomuto televiznímu dílu nedaří dosáhnout, ba ani se přiblížit. ■ Zbyněk má tentokráte daleko více prostoru pro svou roli a úspěšně se jí zhostí. Pro mne bylo smutné, že Alenka v jedničce a dvojce tak roztomilá a příjemně praštěná a telecím způsobem zvědavá, mi zde ve trojce byla od úplného počátku až do konce nesympatická a lezla mi na nervy a já se přistihl, jak stojím na straně Zbyňkově a i když nemám rád fyzické tresty, tak být jejím starším bratrem, který vlastně zastává funkci otce, přehnul bych ji přes koleno a správně mířenými ranami na svaly sedacího ústrojí jí domluvil... ■ Humorných situací se již tolik nedostává, ale když se nad tím člověk zamyslí, tak je to vlastně logické, neboť Alenka již není tou školačkou, již má jiné zájmy, je ve vrcholné fázi dospívání; naproti tomu Zbyněk již zestárl a stále více bere svou sestřičku jako dceru a je zabořen do svých dospěláckých starostí. S Kateřinou jsou již přes tři roky svoji a on má pocit, že v manželství je vše v pořádku a nemá moc potřebu komunikovat se svou ženou, zvláště když se vrátí utahaný z práce, jenže se zde vyskytne předvídatelně nepředvídatelná věc, která posunuje děj filmu kupředu... ■ ■ ■ Dnes mohou některé věci nezasvěcenému diváku připadat přinejmenším podivné, ale pravdou je, že do značné míry celá trilogie zaznamenává holou realitu tehdejšího Československa. ■ ■ ■ ⁞ [80/100]. ■ ‖ [70/100]. ■ ↨ [70/100]. ■ ― Jaromír HANZLÍK [89/100], Ivana ANDRLOVÁ [66/100], Daniela KOLÁŘOVÁ [77/100], Libuše HAVELKOVÁ [77/100], Petr OLIVA [79/100]. ■ ῼ [69/100]. ■ ∩ Podnájemníci (1976), Otec nebo bratr (1978), Lidé z metra (1974), Léto s kovbojem (1976), Setkání v červenci (1978), Nejlepší ženská mého života (1968), Taková normální rodinka (1971), Noc na Karlštejně (1973), Byl jednou jeden dům (1974), Nemocnice na kraji města (1977), Sanitka (1984), Ikarův pád (1977), Sňatky z rozumu (1968), Dynastie Nováků (1982), Step by Step (1991), Doktor z vejminku (1982), Tchán (1979), Půl domu bez ženicha (1980), Kulový blesk (1978), Vratné lahve (2006), Svatební cesta do Jiljí (1983). ■ № 1x; 1x ⌂ [D], ϿϾ, [PZ], [464p], [20-III-2014; 01:15]. ■ ↘ blackrain. ■ ↔ ① [75/100] [20-III-2014; 01:15]; ‡ [75/100] [20-III-2014; 01:15]; >>> [75/100]. ■ ()

Galerie (7)

Zajímavosti (2)

Reklama

Reklama