poster

Návrat do divočiny 3D

  • USA

    Born to Be Wild

Dokumentární

USA, 2011, 40 min

Režie:

David Lickley

Scénář:

Drew Fellman
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Lamiczka
    ****

    Přírodovědný dokument, spíše určený dětskému publiku, ale samozřejmě má co říci i dospělému jedinci. Krásné scenérie, pohnuté příběhy ze dvou odlišných "dětských domovů", míst, kde opuštěná sloní a orangutaní mláďata dostanou druhou šanci a možnost vrátit se zpět do divočiny.(22.4.2012)

  • kaposlav
    ***

    No mne to trochu prišlo umelé a zinscenované. Sem tam pekny záber, sem tam humorna scénka, ale celkovo to neprekročilo priemer. Taktiež nechápem to hodnotenie 85%. Asi to pozerali ludia, čo vela dokumentov o zvieratách a o prírode nevideli a nemaju možnosť zrovnania. Film je viac vhodný pre deti ako pre diváka, ktorý čaká informácie. Som presvečený, že pred kamerou sa dá spraviť pekné divadlo, ale v realite je to trošku ináč. 3*(5.2.2013)

  • playboxguest
    ***

    Ani né tak dokument, z něhož by se člověk hodně dozvěděl, jako spíš snesitelná hra na city, v níž sehrají hlavní role mláďata od slonů a orangutanů. Výpovědní hodnotu tady moc nenajdete, za to najdete přesně to, na co IMAX láká - neskutečně pěkné 3D: ***** z něhož jsem byla sama pěkně divoká, páč jsem skoro uvěřila, že jsem tam s nima, nebo lépe řečeno, že je můj obývák plný zvířat, rostlin, keřů a kdo ví čeho ještě. Nechtělo se mi věřit, že koukám na televizi, jelikož scény z Born to be wild působí tak prostorově a uvěřitelně, že se mi zdálo, že se to všechno děje před televizí, za televizí, prostě opravdu všude. A jestli to bylo v telce, tak se mi ta potvora na těch 40 minut pěkně rozrostla. Vychytané 3D. Imax válí!(10.10.2013)

  • Terva
    *****

    Nádherné, povedené, no koment.(15.7.2012)

  • Quisp
    ****

    V rámci žánru IMAX dokumentů se řadí Návrat do divočiny k naprosté špičce. Jak už je u těchto dokumentárních jednohubek zvykem, spíše než na vyčerpávající obsahovou stránku se zde hraje na vizuální nápaditost a precizní využití 3D formátu. Pokud přidáme možná trochu prvoplánovou roztomilost, kterou Návrat do divočiny disponuje, dostaneme ve výsledku svěžích čtyřicet minut jako dělaných pro rodinou návštěvu kina(16.4.2011)

  • - 12 scén bylo natočeno pomocí digitálních kamer 4k IMAX. Jedná se o první snímek, k jehož filmování byly tyto kamery použity. (oje)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace